Ráno jsem se vzbudila kolem deváté,nasnídala se a zapla Facebook. Přišla mi zpráva od Johann: čekáme na tebe v 9:30 v parku za náměstím,přijeď na kole a jedem na ranč. Napsala jsem: dobře,budu tam, běžela jsem to říct mamce a šla jsem si pro kolo do garáže.
V parku:
Holky na mě z dálky volaly : Ahooj, objali jsme se a jely na ranč.
Asi za 30 min jsme tam dorazily. Johann s Paty šly na trénink do haly k trenérce Sofii, Emma šla s Hannou na vyjížďku do lesa a já mám svůj plán s Renn. Vešla jsem do klubovny a potkala jsem tam dvě sympatické dívky jmény Sarah a Caroline. Bavily jsme se a Caroline a obě dvě jezdí drezuru, mají své koně. Valacha slovenského teplokrevníka Slena a klisnu stejného plemene Zaru. Za chvíli mají trénink na závody s drezůrní trenérkou Bětkou na drezúrní jízdárně venku. Ve skříňce jsem si vzala pamlsky a šla jsem do stáje,ale na dvoře jsem potkala dvojčata, kluka a holku. Přátelsky jsem je pozdravila a představila se. Oni byli velmi sympatičští a jmenovali se Olivia a Roberto. Ten kluk byl tak krásnej, ooh..co to plácáš Leilo, řekla jsem si sama pro sebe:)
Pokračovala jsem do stáje a u boxu Renn stály nějaké dvě holky, Lisa a Michaela,které od pohledu moc fajn nebyly.. Přišla jsem tam a slušně je pozdravila a ony jen odsekly: Nazdar,kdo si??? Na to jsem se představila a zeptala se proč krmí koně o kterého se nestarají? Bezeslova odešly a u vrat na mě zvolaly: "Vy čtyři nány a vaši koně se budete ještě divit". No,nevím co si o tom myslet,ale všímat si jich s holkami nebudeme,třeba se změní. Vzala jsem uzdečku,lonž a lonžovací bič,že zkusím Ronny lonžovat a poprvé ji nasadit uzdečku. Nasazení uzdečky proběhlo hladce,poplácala jsem ji a dala cukr za odměnu. Připla lonž,vzala bič a vedla ji do kruhovky. Okrokovala jsem na každou ruku, bič jsem měla ve druhé ruce a mlasknu. A vida! Lehké mlasknutí pochopila a krásně naklusala na můj signál,tak jsem ji oklusala dvě kolečka na obě strany a nechala vydýchat v kroku. Pak jsem zkusila naklusat zase na pouhé mlasknutí a tyto přechody opakovat,což se nám dařilo,takže jsem měla radost. Pak když klusala,tak jsem zkusila víc přimlasknout a ona krásně nacválala! Byla jsem unešená její naslouchavosti vůči mě. Dohromady jsme pracovaly asi půl hodiny,takže jsem ji pak nechala a dala do boxu a hodně moc pochválila. Cestou do sedlovny jsem potkala Hannu a vše jí řekla a ona mi poděkovala a řekla,že jsme na dobré cestě,že nikdy Renn nikoho takto nerespektovala. Tak jsem se v duchu radovala. Pak jsem šla do klubovny,kde už všichni holky z party vařily vodu na horkou čokoládu. Sedla jsem si k nim na pohovku, pily jsme čokoládu,smály se a já jim řekla o těch dvou nánách. Pak jsme si odnesly věci nahoru do pokoje pro hosty,kde budeme teď týden spát. K večeři jsme si udělaly čínskou polévku a džus. Na ranči je vždycky fajn. Odebraly jsme se do postele.
Já jsem jeste zavolala tátovi,jestli ráno prijede,ze bych potřebovala sedlo na Renn a zitra prijede sedlář a rovnou by to na ní napasoval. On souhlasil a slíbil,že prijede s penězi.
Dobrou holky,zívla jsem a sly jsme spát.
ČTEŠ
Leila a cesta za dobrodružstvím
AdventureLeila, 15 - ti letá, krásná, modrooká blondýnka,která se přestěhovala z Londýna do malebné vesničky na jih Anglie.. Dokáže zapadnout mezi nové lidi,najít si novou stáj,nové přátele a nového kluka? Podaří se ji vychovat mladou klisnu Renn a vyhrávat...