Den před táborem jsem ještě zajela za Renn a zkoušela s ní napojení,což se docela vedlo. Odpoledne bylo krásné počasí, a tak jsme šly s holkami k nám do bazénu. Na trampolíně skákala Barbara s její BFF Nelly. U bazénu byly pro nás připraveny od rodičů lehátka, osušky,plavecké brýle a míč. Bylo to super a byly jsme tam až do stmívání. Šly jsme domů na večeři. Mamka udělala kuřecí špízy s bramborem,což bylo velmi chutné, Paty to dokonce mamce pochválila:)
Vzala jsem dětské šampaňské a šly jsme do suterénu, kde se nachází výřivka s televizí, malinkatá posilovna a sestry místnost na balet. Pustily jsme si na televizi film o koních, přitom se výřily,pily šampáňo a kecaly. Fajn pocit. V 22 h skončil film a mamka na nás již volala,tak jsme vylezly,vyply a zakrily výřivku a odebraly se do mého pokoje. Mám rozkládací postel,takže "podemnou" na vysunovací posteli spala Emma a vedle v pokoji pro hosty spaly Johann s Paty. Všechny kufry už byly naloženy v autě,tak jsme šly spát.
Na táboře:
Ubytovaly jsme se v přidělené chatce pro čtyři,takže nás bylo akorát. Spala jsem nahoře a podemnou Emma,na druhé palandě nahoře spala Paty a pod ní Johann. Celé dny jsme hráli hry,koupali se v bazénu,chodili do lesa,stříleli z kuše a luku, jezdili na cyklovýlety,lezli na skály a mnoho dalšího. Byli tam celkem pěkní kluci,to musím uznat. Paty se nám přiznala,že se jí líbí Jacob, svalnatý blonďák s hnědými kukadly. On na ní koukal už od příjezdu. Že by láska ? Když zbytek party byl v chatce,zaťukala jsem na chatku,kde byl ubytovaný Jacob a šla jsem si s ním povídat. "Nenápadně" jsem se zeptala, kdo se mu z tohoto tábora líbí,tak řekl,že nějaká Patricie. V tu ráno se mi zablýskaly oči. Řekla jsem mu,at pro ni dojde do chatky a řekne ji to,že by s ní rád chodil. Šla jsem do chatky a chvíli po mě přišel on a udělal to tak,jak jsem mu řekla. Šli spolu nakraj lesa a asi po hodině se vrátili. Celý večer u ohně byli jen spolu. Večer jsme se jí na něj zeptali a řekla,že spolu chodí a že je úžasný a že půjde na stejnou střední školu do stejné třídy jako ona! (Ta škola je jazykové gymnázium v našem městě).
Tak takhle jsme si to užívali na táboře,bylo to fajn,ale už jsem se těšila domů a hlavně za Renny.
ČTEŠ
Leila a cesta za dobrodružstvím
AdventureLeila, 15 - ti letá, krásná, modrooká blondýnka,která se přestěhovala z Londýna do malebné vesničky na jih Anglie.. Dokáže zapadnout mezi nové lidi,najít si novou stáj,nové přátele a nového kluka? Podaří se ji vychovat mladou klisnu Renn a vyhrávat...