Normálně jsem vstala, udělala si všechny denní věci,oblékla si tričko,legíny, nazula si balerínky, dala si čaj a jogurt s ovocem a vyběhla před dům s krásnou zdobenou květinou, kde už na mě čekala má parta.Uvědomila jsem si,že zítra začínají prázdniny a všechny 4 jsme zajásaly. Johann s Emmou se nás zeptaly,kam chodíme na ranč,že by rádi chodily také,což by bylo super,tak jsme jim to prozradily a ony řekly,že dnes půjdou s námi. Já jsem se zeptala,jestli bysme všichni čtyři nejely na nějaký týdenní tábor a všichni souhlasily,takže to budou super prázdniny. Konečně jsme došly ke škole. Emma s Paty měly pro naší hodnou třídní učitelku barevné růže a čokoládu, Johann náušnice a náhrdelník a já velkou zdobenou kytici a voucher do restaurace na večeři pro dvě osoby. Zazvonilo,rozloučili jsme se všichni se všemi a s učitelkou a naše parta běžela na autobus,který jezdí na ranč. V autobuse jsme si povídaly a Johann by chtěla jezdit na poníkovi a Emma na velkém koni.
Na Ranči:
U brány seděly na lavičce Anna s Hannou,tak jsme si to zamířily rovnou k nim. Ahoj,pozdravily jsme se. Johann se zeptala jestli by mohla jezdit na nějakém poníkovi a na to v zápětí navázala Emma,jestli může jezdit na nějakém velkém koni. Hanna řekla: no ovšem a uchichtla se. Vešly jsme do velké stáje,kde stojí Rennynka,kterou holky obdivovaly a jak jsme tak procházely stáj,tak Emma řekla,jestli nemůže jezdit na Malorce, velká bílá klisna plemene českého teplokrevníka a Hanna řekla,že ano, ale že s ní bude dost práce,protože je až moc dopředná při parkuru. Emma jásala radostí. Tak,teď už stačí vybrat koně pro Johann. Šly jsme do stáje sportovních poníků a procházely jí a Johann se zeptala,jestli se může starat o Felixe, českého sportovního poníka zbarvení isabella s lysinkou. Hanna svolila a přidělila nám všem stříňky vedle sebe v malé sedlovně a ukázala,kde mají koně uzdečky,sedla a čisticí boxy a poté odešla. Všichni čtyři jsme vzaly koně na parelky a vodítka a šly je napást na čerstvou zelenou trávu na již zmiňovanou louku. Sedly jsme si vedle nich a relaxovaly. Najednou se vyřídil z polní cesty bezohledný motorkář a projel jen malý kus od našich koní. Holek koně byly OK,jen koukali, ale Renny,jak je mladá se polekala a táhla mě kus po poli za sebou. Na konci se mi podařilo uvolnit a Renny zastavila. Frkala a koukala na mě. Holky ke mě běžely i s koňmi a fest se o mě bály. Byla jsem v pohodě,jen jsem měla spálenou ruku od vodítka. Vypadalo to docela hnusně,ale musím toho hodně vydržet. Poplácala jsem po krku nevinnou Renny a všichni jsme šli směr stáj. Koně jsme odvedli ven do padoků, rozloučily jsme se a postupně si pro nás přijížděli rodiče a jelo se domů. Se dneškem jsem byla docela spokojená:)
ČTEŠ
Leila a cesta za dobrodružstvím
AventuraLeila, 15 - ti letá, krásná, modrooká blondýnka,která se přestěhovala z Londýna do malebné vesničky na jih Anglie.. Dokáže zapadnout mezi nové lidi,najít si novou stáj,nové přátele a nového kluka? Podaří se ji vychovat mladou klisnu Renn a vyhrávat...