Práce s Renny

3 0 2
                                    

Listopad:
Bylo 19.listopadu, dnes začaly týdenní prázdniny ve škole a já se probudila nějak brzy, v 8 hodin ráno. Vzpomněla jsem si,že má dnes Renny třetí narozeniny a já mám zároveň půlroční výročí co se o ní starám. Vzala jsem si peněženku, kolo a vyjela jsem do jezdeckých potřeb. Koupila jsem lesk na hřívu, směs na dort, mrkve, pamlsky ve tvaru Čtyřlístku (na dozdobení dortu) a rozjela jsem se do stáje. Udělala jsem dort, ozdobila a šla za Renny. Byla hezky čistá, dala jsem ji dort,který ji moc chutnal, nasedlala a nauzdila jsem ji a šla lonžovat. Po práci byla uplně splavená,takže jsem ji ještě hodinu víchovala a sušila. Potom jsem jela domů.
Zítřek:
Na koně jsem jela už dopoledne, pomazlila jsem se s Renn, vyčistila jsem jí a šly jsme do haly za Hannou a Suzann. Hanna postavila skoky ve volnosti a Suzann to natáčela. Renn byla šikovná a Hanna ji tam pak postavila řadu 140 cm vysokou a ona to skočila jako nic. Skončily jsme na řadě 155 cm, už jsme ji nechtěly tahat výš. Byla úžasná a vůbec nevíme, jak vysoko bude skákat. Pak jsem šla nadšeně do klubovny a potkala jsem tam dvojčata. Ten krásný kluk mi řekl,že mi něco musí říct a že mi to večer napíše na Facebook,to jsem docela zvědavá...
Večer:
Přišla jsem domů,snědla jsem večeři a běžela jsem zapnout na notebooku Facebook. Jedna nová zpráva...
On: Ahoj,potřeboval bych ti něco říci...
Leila: Ahoj, povídej...
On: Víš,líbíš se mi...nebudem spolu chodit?
Leila: Myslíš to vážně?
On: Ano...
Leila:  Taky se mi líbíš..Ano budem!
On: Fajn...
On: Stavím se pro tebe ráno, vem si kolo a pojedem na ranč,jo?
Ona: Dobře
On: Hezký sny😘
Zajásala jsem,byl to super pocit. Byla jsem unavená, tak jsem šla spát...

Leila a cesta za dobrodružstvím Kde žijí příběhy. Začni objevovat