שאלות ותשובות קצר:
ש: הארי מפורסם?
ת: כן.
ש: הם זוג?
ת: לא, הם רק מעמידים פנים.
אם יש לכם עוד שאלות תשאלו פה.
--
ה א ר י
נכנסתי לחנות. המנורה נראת כאילו היא עומדת ליפול בכל רגע, והאם הזכרתי את האישה הזקנה המסריחה שנסתה להתנגש בי כשנכנסתי לחנות?לקחתי לתוך סלסלה כל ממתק שראיתי בעייני. לחרא הזה כדאי לעבוד, אני לא סובל אנשים בכיינים. למה אתם חושבים שהדבר שהיה ביני לבין קנדל נגמר לפני שידעתם? מנהלים דפוקים.
הלכתי אל הקופה, אישה בשנות הארבעים שלה חייכה והתחילה לסרוק את המוצרים שלי.
"או, האם זה לחברה שלך?" כמעט נחנקתי מהמסטיק שלי.
"לא.. לא."
"בשביל מי?"
"הו.. אמ, חבר?" זה יצא כמו שאלה, אבל היא נראתה כאילו היא לא שמה לב.
"רק חבר?"
הנהנתי, מכניס את הדברים אל השקיות ויוצא משם במהירות האור.
העיר הזאת פשוט מוזרה.
כשהגעתי הבייתה, המפתח לא הסתובב במנעול. הגעתי למצב בו אני מנדנד ומשקשק את הדלת. לא אכפת לי אם זה יישבר, קר לי ואני רוצה להכנס.
הדלת סוף סוף נפתחה. "תנחשי מי קנה גלידה?"
הסתכלתי סביב. הבית היה חשוך ושמעתי גניחות ואנקות כמה מטרים ממני.
הדלקתי את מתג האור, רואה את ניה על הרצפה מקופלת לכדור, מנדנדת את עצמה קדימה ואחורה.
"טיפשה, מה את עושה על הרצפה?"
נ י ה
"הארי, גם אם הייתי תולשת לך את הביצים, תולה אותם על הצוואר שלך, מנסה לחנוק אותך בעזרת זה ובאותו הזמן מביאה כלב מזוין שיאכל את הזין המיקרוסקופי שלך, עדיין לא היית מבין את הכאב שאני עוברת. עכשיו תביא לי גלידה ואני לא אפגע בך בשבוע הבא כשאני אוכל לזוז. אני יכולה לדחוף את הראש שלך אל תוך התחת שלך בגלל שהשארת אותי לבד בזמן שהבטן שלי והמפשעות שלי עשו סקס עם עצמם במשך שבע שעות רצוף, אז בוא לכאן ותביא לי את הגלידה!" איימתי, גורמת לו להניח את השקיות על ידי לפני שהוא ברח לחדר אחר.התחלתי לחטט בשקיות, מוציאה את הגלידות ורואה את כל שאר הדברים שהוא קנה. האם אלה סוכריות על מקל?
לפעמים אני אוהבת את הארי כל כך פאקינג הרבה עד לנקודה שבה הייתי מוכנה להכות אותו עם מחבט טניס.
--
אוקיי זה מתחיל ממש לעצבן אותי שלא עולות ההצבעות והתגובות, אז אני עושה מטרה. היא ממש קטנה ואני בטוחה שאתם יכולים לעמוד בזה, אז בבקשה, אם אתם רוצים פרק כרגיל ביום שלישי תגיעו למטרה.
המטרה: 15 הצבעות (בכל הפרקים)
10 תגובות (בכל הפרקים)ותקראו את שאר הסיפורים שלי! בייבי דול, פייסבוק, מיני מארט ומארי מי(:
YOU ARE READING
Nutella ➳ Styles
Fanfic"לקחתי את זה קודם!" "תהיה ג'נטלמן ותביא לי את זה לפני שאני בועטת בביצים הלא קיימות שלך." "את יודעת מי אני?" "הו וואו, אתה הארי סטיילס! תן לי לחפש זין לשים." nutella © vintedge