vii

3.2K 234 145
                                    

נ י ה
״הולי שיט, היא בדרך.״ צרחתי, מתכווצת בכאב ונופלת על הרצפה.

הארי נכנס לחדר. ״לא ספרת לי שאת בהריון.״ הוא אמר והביט עליי מלמעלה.

״אני לא, טמבל.״

״הו, אז את סתם שמנה?״

כל כך רציתי להרביץ לו בפנים המזורגגות שלו, אבל לא יכלתי. לעזאזל, לא יכלתי. האמא של כל האלים הגיעה. האמא של הכלבות הגיעה.

מחזור.

מי המציא את הדבר הנוטף דם המזורגג הזה?

״ראש תחת!״ צעקתי בכאבים, ״תעזור לי, בבקשה. תביא את החרא הזה לכיווצים.״

״מה את אומרת על לא?״ הוא אמר והלך. הוא פשוט הלך.

מי עושה כזה דבר?

פשוט יצא מהדלת.

מה לעזאזל?

ה א ר י
השארתי את הכלבה הטיפשה בדירה שלי. אני בטח אזיין מישהי היום בזמן שניה סובלת.

אחלה תוכנית, הארולד.

החנתי את המכונית שלי מול המועדון ונכנסתי פנימה, מסתכל על כל מיני נשים שעמדו במועדון, מחפש את זאת שאבלה איתה את הלילה.

כמו שאומרים, יש הרבה דגים בים.

״שלום לך, מתוק.״ נערה בגובה מטר וחצי ושיער שומני נגשה אליי.

לא תודה.

״אמ, היי?״

״למה שלא נלך לדירה שלי ונעשה קצת כיף?״ היא אמרה וקרצה אליי. הטעות הגדולה ביותר של חייה.

״הו, סליחה, אני.. אני... אמ..״ התחלתי למלמל בניסיון נואש למצוא תירוץ,״הומו.״ (אנחנו יודעים -ה.מ)

היא הוציאה נשיפה עצבנית, ״איזה בזבוז.״

בואו נמצא מישהי קצת יותר.. נורמלית?

בלונדינית עם ציצים בגודל של אוסטרליה תפסה את תשומת הלב שלי.

״ושלום לך.״ אמרתי, מביא לה חיוך פלרטטני.

״היי.״ היא ענתה, טון הקול שלה משועמם.

״עסוקה הערב?״

״לא ממש.״ מה נסגר עם הכלבה הזאת?

אני הארי סטיילס.

״רוצה ללכת לדירה שלי?״ קרצתי.

״לא ממש.״

רגע, מה?

״למה?״

״האישיות שלך דיי רצחה את כל הקטע של ה׳או-לה-לה׳. מצטערת, אולי יהיה לך מזל בפעם הבאה.״ היא ענתה.

למה היא מתכוונת כשהיא אומרת ׳האישיות שלי׳?

״למה את מתכוונת כשאת אומרת ׳האישיות שלי׳?״ צעקתי, מנסה שקולי יגבור מעל המוזיקה.

היא הסתכלה עליי למאית שנייה לפני שהיא חזרה להתעסק בטלפון שלה. ״אתה מניאק. ראיתי את כל השלטים עם הפרצוף שלך ושל ההיא עליהם. אתה כאן,מחפש זיון, כשיש לך חברה שמחכה לך בבית.״ היא תקעה את האצבע שלה בבטני, גורמת לי לקפוץ אחורה.

דמיינתי את הלילה הזה אחרת.

נ י ה
שכבתי על הרצפה, חסרת יכולת לזוז. זרמים של כאב עברו בגופי, גורמים לי לצעוק ולגנוח, לא בדרך שאני רוצה.

שמעתי רעשים מהדלת, ואז היא נפתחה.

״נחשי מי קנה גלידה?״
--
אוי אני אוהבת את הפרק הזה(: אם אתן רוצות לדעת באיזה ימים עולה פרק בכל סיפור תכנסו לפרופיל שלי. אשמח אם תקראו את שאר הסיפורים שאני מתרגמת: בייבי דול, פייסבוק ומיני מרט.

Nutella ➳ StylesWhere stories live. Discover now