xii

3K 240 181
                                    

וופ וופ קבלו את הפרק הכנראה הכי אהוב עליי
נ י ה

"מה?" הוא שאל, בשוק מוחלט.

"בוא נוציא את הזבל." צחקתי, קמה מהספה.

"טוב," הוא נהם, "אני הולך להתארגן."

"מה אתה? אחותי?"

"אני צריך להראות טוב בציבור, שלא יחשבו שאני מזניח את עצמי. כמוך." הוא לגלג, עובר אותי והולך למסדרון.

"מאוחר מדי." מלמלתי, נכנסת לחדר.

אפילו לא ניסיתי להראות נחמד ל'דייט' הזה. אני אפילו לא יודעת איך לקרוא לזה, אבל זה בהחלט משהו, לא? שמתי זוג גרביים ואז שמלה. שמתי על השיער שלי כובע גרב. אני לא מבינה למה קור חייב להתקיים. אני שונאת את זה כל כך.

יותר מהארי אפילו. זה אומר משהו, לא?

הלכתי אל דלת הכניסה, רואה את האידיוט עומד שם עם הטלפון שלו. "בואי נלך." גלגלתי את עיניי ויצאתי מהדלת.

"וואו, אתה נראה נורא."

"כן? טוב, לדעתי, את נראת מדהים." הוא ענה, משאיר אותי מבולבלת. "הו, סליחה, חשבתי שאנחנו בתחרות של מי השקר הכי טוב."

זין.

.

"לאן אנחנו הולכים?" שאלתי, תוקעת את האצבע שלי בעין שלו.

"פאק!" הוא התכווץ. "לעזאזל, ניה. זה כאב."

"אופסי."

"את כזאת כלבה, אני אפילו לא יודע מה עשיתי לך. ברצינות. מה עשיתי לך שאת-"

"הו, סליחה, דברת? פשוט דמיינתי סלוטייפ על הפה שלך." אמרתי במתיקות, עדיין מסתכלת מחוץ לחלון.

לפני שהבנתי מה קורה פרץ של רוח נשבה על הפנים שלי, גורמת לכובע לעוף משיערי. "אני כל כך שונאת אותך."

"חשבתי שסיימנו עם התחרות." הוא אמר, מחייך כמו אידיוט.

התכופפתי והרמתי את הארנק שלי, מוציאה משם קונדום וזורקת עליו. "אם אתה מתכוון להתנהג כמו זין, כדאי שגם תתלבש כמו אחד."

"מאיפה יש לך את זה בכל מקרה? זה לא כאילו את עושה סקס."

"אתה לא יודע את זה."

"כן, אני כן. את בעיקרון איתי עשרים וארבע שעות ביממה."

"פשוט תסתום, כל מה שאתה עושה בחיים שלך זה לגרום לבחורים מג'קאס להראות כמו איינשטיין." (למי שלא יודע, ג'קאס זה תוכנית פעלולים שבדרך כלל נגמרת ברע -ה.מ)

"תעשי לי טובה, הייתי תלמיד מצטיין." הוא אמר, עוצר את המכונית ויוצא ממנה.

"היית." אמרתי, יוצאת גם והולכת אחריו לכיוון המסעדה.

.

"זה לא בסדר שיש לך קראש על נייל ולא עליי." הארי אמר, גורם לי לצחוק.

"מה אני אמורה לעשות? הוא כל כך מתוק ונדיב. אתה פשוט אתה."

הוא זייף פרצוף עצוב, "זה פוגע."

"שיהיה, בוא נלך, אני עייפה ואני רוצה לישון."

"בדרך כלל כשאני בדייט הן לא רוצות ללכת הבייתה ולישון."

"טוב, אני לא כמו רוב הבנות, לא למדת את זה עדיין?" צעקתי, הולכת. החוצפה שלו להשוות אותי לבנות אחרות.

"בסדר." הוא צעק. "היי, אם אני אזרוק לך מקל, תוכלי להביא אותו בשבילי?"

עמדתי שם, המומה. אני באמת הייתי פגועה ממה שהוא אמר. הריבים שלנו היו מהנים, אבל זה פגע בי לפעמים. הרגשתי אותו הולך מאחוריי. הסתובבתי והתחלתי להכות אותו עם התיק שלי.

"תפסיקי, זאת התעללות."

"כן, התעללות בחיות." צעקתי, פוגעת בו חזק יותר.

"פשוט, תפסיקי, בבקשה." נאנחתי והפסקתי להכות אותו, לוקחת נשימות עמוקות. התחלנו ללכת לאט יותר.

פשוט עמדנו שם, בוהים אחד בשני. לא אומרים מילה.

במאית שנייה, הוא התקדם אליי וריסק את שפתינו ביחד.

--

מטרה: 20 הצבעות ו22 תגובות. תגיעו לזה כמה שיותר מהר כי תאמינו לי שאתם רוצים את הפרק הבא.

ווואאאאהההה מ0-100 בשתי שניות. אני שומעת עכשיו את 'another world' כי יש לי התקפה נוסטלגית וזה נשמע לי כמו ה temporary fix של 2012.

Nutella ➳ StylesWhere stories live. Discover now