ix

3.2K 231 76
                                    

ה א ר י

הלכתי אל ניה כמה שעות אחר כך, יודע שהיא כנראה נרגעה כבר. הכלבה המדממת.

"ניה? ניה?" קראתי לה. נכנסתי אל החדר, רואה אותה באותו מצב שראיתי אותה כשרק נכנסתי הביתה, אלא הפעם עם גלידה שמרוחה על כל הפנים שלה, שכובה על הרצפה, ישנה.

הוצאתי את הטלפון שלי וצלמתי אותה. נכנסתי לטוויטר ורשמתי 'היא אכלה טיפה יותר מדי'. חייכתי לעצמי כשפרסמתי את הציוץ ודחפתי את הטלפון חזרה לכיסי. הרמתי אותה אל מעל הכתף שלי וסחבתי אותה לחדרה. פניתי בפינה, ואז צעקה הגיעה משום מקום.

"שיט, סליחה, ניה, לא התכוונתי שתתנגשי בקיר."

"אידיוט, אני מדממת."

"לא התכוונתי לזה."

"אתה אמור להרים אותי בזרועות שלך, דביל."

"אנחנו נשואים?"

"לא. למזלי."

"אוקיי, אז אני לא אחזיק אותך בסגנון כלה, כלבה." היא הוציאה נהימה מרוגזת והתיישבה על המיטה.

הלכתי אל הארון והוצאתי את ערכת העזרה הראשונה. הוצאתי החוצה כמה פדים ומרחתי חומר מחטא, "פשוט תני לי לנקות את הדם."

"תודה לך, דוקטור הארי." היא הקניטה.

"אני מעדיף דוקטור הארי הסקסי המדהים שיזיין אותך על השולחן, אבל גם האופציה שלך תעבוד, אני מניח." עניתי לה. היא בתגובה הביאה לי מבט נגעל ונשכבה על המיטה.

נשכבתי על המיטה לידה ונשארו בשקט. מעולם לא היינו ככה. אף פעם לא באמת תקשרנו, אלא אם כן זה היה בציבור או כשהתווכחנו. זה היה חדש, אבל נחמד.

ניה הסתובבה אליי, "מה יקרה אם טיילור תרצה אותך בחזרה?"

(הולכת להיות כאן בדיחה שאין דרך לתרגם אותה לעברית אז אני פשוט אסביר. נכון בדורה יש 'חטפני אסור לך לחטוף'? אז באנגלית זה swiper no swiping, וכשהוא אומר 'swifty no swifting' הוא לקח את זה מדורה -ה.מ)

"אני פשוט אגיד לה סוויפטי, בלי סוויפטינג." התחלתי לצחוק בקול מהבדיחה המאוד מצחיקה שלי. היא בהתה בי בטיפשות. "הבנת? כמו סוויפר בלי סוויפינג מדורה."

לא לקח הרבה זמן והיא התחילה לצחוק איתי. לפעמים אני גורם לעצמי לצחוק חזק מדי.

"יש לי רעיון, ניה, אני נשבע שזה כל כך הרבה יותר טוב מללכת למועדון."

היא הסתכלה עליי בתימהון. "כמה טוב הרעיון הזה מכיסים מזוייפים עד לפיצה?"
--
הללויה סוף סוף פרק!
אוקיי, אני בעיקרון כבר סיימתי לתרגם את כל הפרקים, זה תלוי בכם התדירות שתעלה הפרקים. בעיקרון זה כל שלישי וחמישי ואני מעלה פרק גם אם אתם לא מגיעים למטרות, אבל אם תגיעו למטרות יעלה עוד פרק. בקיצור- בידיים שלכם.
20 הצבעות ו7 תגובות זה מוגזם?(: וגם- פרסמתי היום סיפור חדש. ובכל מקרה אל תשכחו לקרוא את שאר הסיפורים שאני מתרגמת

Nutella ➳ StylesWhere stories live. Discover now