Mizgin'den;
''Günaydın!''
-Yine ne va ya?
-Ne olacak kızım saat kaç oldu sen daha ne yapıyorsun?
-Hatırlatırım benim bi işim yok. Bu da demek oluyor ki erken kalkmam için bir sebep yok.
-Hadi ya! Bilmiyordum sanki. Kızım kalk kahvaltı yapalım,dışarı çıkalım,gezelim iyice ev kuşu olduk.
-Çok paramız var ya sanki gidip alışveriş yapacağız,gezeceğiz.
-Ya ne uzattın sende. Mizgin kalk çabuk hazırlan!
-Off, tamam tamam.
Yine her zaman ki gibi sıkıcı bir güne uyandığımı fark etmiştim. Nil'in ısrarları sonucunda uyanıp hazırlanmıştım. Aşağıya indiğimde Nil kahvaltıyı hazırlamış,beni bekliyordu.
Masaya oturdum. Kahvaltımı yapmaya başladım. Nil'in hareketlerinden yine bi soru soracağını anlamıştım.
-Mizgin, dün ne yazdın çok merak ettim.
-Hiç öyle aklıma gelenleri yazdım. Saçmaladım yine.
-Diyorsun?
-Evet canım öyle diyorum.
dedim ve konuyu kapattım.
''Hadi dışarı çıkalım.'' diyen Nil'e uyup ayakkabılarımı giydim ve yola koyulduk.
Bi alışveriş merkezinin önünde durduk. Nil içeride ki kıyafetlere hayranlıkla bakarken,bende sıkıcı bir şekilde onu izliyordum.
Bir ilan gözüme çarpana dek sağa sola bakınıp duruyordum.
Nil'e ''ben birazdan geliyorum.'' dedim ve o ilana doğru yürüdüm.
Bir yarışma ilanıydı. Bir şiir yarışması.
İçinde şiir olan herşey dikkatimi çekiyordu. Bu da oldukça dikkatimi çekmişti. Kağıdı baştan aşağıya doğru okurken şaşkınlıkla kağıda bakakaldım.
Ödülü beni çok şaşırtmıştı. Hemde fazlasıyla şaşırtmıştı. Bir insan bir şiir yarışması için neden bu kadar büyük
bir ödül koysun ki? Gerçi bana göre büyük olan onların haftalık kazandığı paradır diye düşünmekten kendimi kurtarıp koşarak Nil'in yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şiir'inden Kalanlar
RomanceBir ''şiir'' iki insana ne yapabilir ki? Aşk... Acı... Tutku... İki insan arasında ki en kısa mesafe'dir şiir. Mizgin Ve Uzay' ın şiirle başlayıp sonsuzluğa uzanan hikayesi.