Mizgin şiir yarışmasına başvuruyu yapmıştı. Oldukça heyecanlı ve istekliydi. Çünkü o ödüle çok ihtiyacı vardı. Sürekli şiir yazıyor, fakat yazdığı şiirleri beğenmeyip yırtıp atıyordu. Musmutlu bir sabaha uyanmış ve yarışmaya şiir'i teslim etmek için hazırlanıp çıkmıştı. Onu bekleyen sürprizden habersiz bir şekilde yarışma binasına gitti.
-''Merhaba ben Mizgin şiir yarışması için gelmiştim.''
-''Hoşgeldiniz Mizgin hanım. Şiirinizi 3.katta ki ilk odaya teslim edeceksiniz.''
-''Teşekkür ederim.''
Herşey çok güzel olacak,herşey çok güzel olacak. Hayatımda hiç bu kadar heyecanlandığımı hatırlamıyorum. Bu yarışma hayatımda bir ilk olacaktı.
Düşüncelerimden kurtulmak istemezken bir anda gelen kazayla kendime geldim.
-''Aaa yavaş olsana be! ''
-''Pardon da hanımefendi bana çarpan sizsiniz!''
-''Ay şuna bak ya hem suçlu hem güçlü!''
-''Sıktınız ama artık hanımefendi dedik,saygı duyduk ama sen sınırı aştın! Uğraşmyacağım seninle. ''
-''Asıl sen sıktın! Ben senle çok uğraşmak istiyordum sanki.''
Herşey çok güzel gidiyordu taa ki bu aptal adam karşıma çıkana kadar.
Neyse ki zorlanmadan odayı bulmuştum. Kapıyı büyük bir mutlulukla tıklattım ve içeri girdim. Girmez olaydım! Karşımdakinin bir kamera şakası falan olduğunu düşünmeden edemedim. Az önce gelip bana çatmıştı, şimdi de beni takip etmekle kalmamış bir de yarışma sahibinin koltuğuna oturmuştu. Üzerimden bunun şokunu atmak zor olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şiir'inden Kalanlar
RomanceBir ''şiir'' iki insana ne yapabilir ki? Aşk... Acı... Tutku... İki insan arasında ki en kısa mesafe'dir şiir. Mizgin Ve Uzay' ın şiirle başlayıp sonsuzluğa uzanan hikayesi.