Ik kijk naar de race. Het gaat goed en Max is goed op dreef. Hij komt nu weer richting de tribune waar ik op zit, met Lewis achter zich aan. Lewis probeerd Max in te halen, maar de auto's raken elkaar en beginnen allebei te spinnen. Kimi, moet volop op de rem om te zorgen dat hij niet tegen de twee aanknalt, maar remt te laat. Met zijn voorvleugel komt hij net onder de auto van Max, waardoor Max over de kop vliegt. Terwijl dit alles gebeurd ben ik opgestaan, net zoals veel andere mensen. Met mijn handen voor mijn mond kijk ik geschokt toe op hoe de auto's stil komen te staan. Gelijk lopen er mensen naar de auto van Kimi en Lewis, maar op een of andere reden, niet naar die van Max. Ik blijf nog een minuutje staan, hopend dat er iemand naar hem toe gaat om hem uit zijn auto te halen, sinds die op de kop ligt. Als dat niet gebeurd loop ik de tribune af. Iedereen is te druk bezig met het in shock kijken naar de auto's en Kimi en Lewis, dat ik ongemerkt de baan op kom. Ik loop naar de auto van Max en hurk op de plek waar Max nog in zijn wagen zit.
"Max, is alles okè?" Vraag ik en als ik geen antwoord krijg pak ik zijn hand en trek zijn handschoen uit. Ik ga opzoek naar zijn hartslag en als ik die gevonden heb sta ik op en begin ik naar de mensen te schreeuwen.
"Hallo, er is hier nog iemand in zijn auto. Hij leeft gewoon nog hoor, dus bel maar beter een ambulance." De mensen kijken mijn kant op en komen eindelijk in actie. Ik word meegenomen de baan af. 'Stank voor dank' denk ik. 'Ik ben degene die misschien wel Max' leven heeft gered en als dank word ik ruw de baan af getrokken. Nou alsjeblieft hoor.' Ik word de tribune opgezet en ik kijk toe hoe Max uit zijn auto gehaald wordt en op de brancard de ambulance in wordt geschoven. Ik vang nog één glimp van Max op, voordat de deuren van de ambulance worden gesloten.☆☆☆☆☆☆☆☆
Zoals ik al heb gezegd, het is niet heel lang. De eerste hoofdstukken zal ik er nu allemaal opzetten aangezien ik ze al af heb. Ik ga elke dag minstens een keer proberen up te loaden.
☆☆☆☆☆☆☆☆
JE LEEST
After A Crash
FanfictionJoëlle is een super grote fan van Formule één en dan al helemaal van Max Verstappen. Samen met haar vriendin Femke gaat ze altijd naar de races als ze kunnen. Helaas kan Femke niet naar de eerstvolgende race en gaat Joëlle alleen. Ze geniet van de r...