Multimedya; Cansel Akay
Gözlerimi açtığımda aslında beyaz bir oda yanımda doktor olmasını, dahasında beni hastaneye yakışıklı birinin getirdiğini görmeyi isterdim. Ama öyle olmamıştı yine ara sokakların birinde düşmüştüm ve orada uyuyakalmıştım. Böyle bir hastalığım vardı aslında hastalık mı bilinmez çünkü bir defasında kan tahlili yaptırdım ama sonuçları almaya giderken hastaneyi bulamadım.
...
Kalktığımdan beri kaç saattir yürüyorum bilmiyorum ama ölecek kadar aç olduğumu biliyorum. Yol param olmadığı için bulunduğum yerden anneannemlere otostop çekeceğim.
...
Kaç saattir beklediğimi bilmiyorum "eğer yürüyerek gitseydim şuan anneannemin yanındaydım. " derken çok şükür bir araba durdu. Aslında böyle lüks bir arabaya binerken kıyafetlerimden çekinmem gerekirdi ama bir daha görüşmeyeceğimiz için sorun olmazdı herhalde. Teşekkür edip bindim arabaya. Ön koltuktaki kız gülümseyerek nereye gideceğimi sordu. Tabi ya söylemeden binilir mi? Adresi verip yakın bir yerlerde indirmelerini rica ettim.
- Kaç yaşındasın?
- 20 yaşındayım efendim, siz?Yine ön koltuktaki kız laf atmıştı. Yüzünden gülümsemesi hiç eksik olmuyordu. Normalde çok gülen insanları sevmem ama tebessümleri samimiydi.
- Alt tarafı evine bırakıyoruz. " efendim" kelimesi sence de çok fazla değil mi? 19 yaşındayım, adım Mira.
- Cansel.
Adımı söyleyip tebessüm ettim....
- Geldik.
Mira'nın sesiyle kafamı kaldırdım eve kadar getirmişlerdi.
- Tekrar teşekkür ederim.
Mira'nın elini sıkıp arabadan indim....
Mira'nın Ağzından;
Cansel arabaya bindiğinden beri aklımdan bir sürü şey geçiyordu. O beni büyük ihtimalle tanımamıştı ama ben yüzünü gördüğüm an onu tanımıştım. Zaten tanıdığım için abimi durdurup arabaya almasını istemiştim.
Türkiye'ye döndüğüm ilk gün havaalanında annemin son hatırası kolyemi çalmıştı benden. Oysa ki hiçbir maddi değeri yoktu. Arabadan inerken numaramı yazdığım kağıdı eline sıkıştırmaya çalıştım ama fark etmedi.- Abi, bugünlük senden sıkıldım. Günüme Ayazla devam edebilir miyim?
- Basketbol maçımız var ve sen asla kaçırmazsın hem Ayaz da oraya gelecek.
- Türkiye'ye yeni döndüm ve biraz da Ayaz'ı özledim. Onunla takılsam?
- Yanımda ara öyle bırakacağım.Ayaz'ı arayıp yanıma çağırdım.
...
Cansel tam evden çıkarken Ayaz da arabayla gelmişti. Arabaya atlayıp Cansel'i gösterdim.
- O kızı takip etmen lazım hallettikten sonra sor lütfen.
Ayaz ilk defa sesini çıkarmamıştı ve takip etmeye başladı. Evinde baskın verecektim ona..
...
Cansel'in Ağzından;
Anneannemde karnımı doyurup biraz da dinlendikten sonra yola koyuldum. Gelişi güzel bir saat kadar yürüdüm. Artık yorulmuştum zaten havada kararmıştı. Hazır sahile gelmişken banka uzandım.
İlk bölümümü tamamladım ve diğer bölümü yazmak için hazırlanıyorum. Eğer hikayem tutar, okunursa her gün iki bölüm yazmaya razıyım. Okuyan olursa yorumlarınızı bekliyorum. ☺️