Multimedya; Arhan'ın kız arkadaşı
- Günaaydıııın
- Ayaz kaçta uyuduğumu biliyor musun sen? Bu saatte beni uyardırmaya nasıl cesaret edersin?!İki kardeşin sabah kavgasına şahit olacağımı anladığım an sessizce banyoya kaçtım. Elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim. Eğer Arhan evdeyse ona dün için teşekkür kahvaltısı hazırlayacağım.
- Ayaaz
- Efendim sarı?
Sarı dediği için kızmak istesemde küstahlık etmedim.- Arhan evde mi? Dün için ona teşekkür kahvaltısı hazırlamak istiyorum.
- Arhan dün gece eve gelmedi ama kahvaltı için mutlaka gelir.
- Neden eve gelmedi?
Ulan sanane ya sorduğun soruya bak. Kendimi dövmek istiyorum.
- Arada yapar böyle bizde sorgulamayız.
- Hastadır falan diye sordum. Daha fazla saçmalamadan hazırlıklara başlıyım.
.. deyip mutfağa girdim. Ne olur ne olmaz diye Mira'dan yanımda kalmasını istedim. 4 kişilik krep yaptım reçelleri masaya koydum, kahvaltılıkları çıkardım.- Mira, meyve olarak ne var?
- Elma ve armut olması lazım.Elma ve armutları çıkarıp taze meyvesuyu hazırladım.
- Abim arkadaşıyla geliyormuş 10 dakikaya burada.
...
10 dakikayı geçmişti krepler soğumasın diye tam üzerini kapatıcakken kapı çaldı. Koşa koşa gidip kapıyı açtım. Arhan'ın yanında bir adet elini sıkı sıkı tuttuğu bir kız vardı.
- Kim o demeden kapıyı açmıyoruz bu evde, Mira söyler sanmıştım ama söylememiş.
Cevap vermeme bile izin vermeden mutfağa doğru girdiler. Kapıyı kapatıp arkalarından yürüdüm.
- Eve hizmetçi alacağını söylememiştin aşkım, bizim şirketten başka şirketlerle anlaşman yoktur umarım.
- Mira'nın isteği üzerine tuttuk yoksa ortada başka bir şirket yok.Duyduklarım beni incitmişti.
- Mira, dünün yorgunluğu üzerimde izin ver bugün sadece yatıyım.
- Bugünlük izin veriyorum ama bi kahvaltı etseydin?
- Yediğim iğne tok tutuyor sanırım aç değilim.Gülümseyip odaya çıktım.
...
Saate baktığımda gün boyu uyuduğumu fark ettim. Mira da çoktan yanıma gelip uyumuştu. Banyoya gidip yüzümü yıkadım. Açlıktan ölecekmiş gibi hissediyordum. Birşeyler yemek için mutfağa inerken Arhan'ın odasından sesler duydum. Arhan yanındaki kızı öldürüyor olabilir miydi?! Kulağımı kapıya dayadım. Yanındaki sarışın bağırıyordu ama bu sadece bağırmak değildi, inliyordu. Şoka girmiştim, kaç dakikadır bekliyorum bilmiyorum. Birden kapı açıldı. Sarışın üzerinde havluyla dışarı çıktı. Elindeki iç çamaşırını bana uzatıp
- Burda olman iyi oldu bunu at ben çıkmayım.
Kan beynime sıçramıştı. Bu fahişe donunuda yıkattıracaktı utanmasa.- Sizin şirket evlere sadece hizmetçi göndermiyor sanırım, gördüğüme göre fahişe hizmetinizde var. Çok para etmiyorsundur ama ne kadar alıyorsun? Söylesene, Arhan başına çuval da geçiriyor mu?