"İnsanların hayatları küçük dokunuşlarla yada hatalarla nasıl değişir ki""Bembeyaz bir sayfanın üzerine düşen siyah bir leke nasıl olurda bütün sayfayı kaplardı geçmişim geleceğim herşeyim o düşen siyah nokta ile değişti"
Bazen insanlar hayatlarını nasıl bilerek isteyerek mahveder. Bu hayat senin hayatındı nasıl bu kadar kolay vazgeçebilirsin kendinden
Ben hiçbir zaman şu erkeklerin arkasından ağlayan kızlardan olmamıştım. Zaten sahte gelirdi bana o kadar tepki iki günlük biri için fazla saçma ve samimiyetsiz belki de diğerleri gibi şanslı olmadığımdan dolayı böyle düşünüyorum. Ben hiçbir zaman diğer kızlar gibi babama şımarmadım yada ya da babam benim ilk aşkım olmadı. Ben babasız büyümüştüm. Ama annem sağolsun onun yokluğunu aratmamak için herşeyi yapmıştı.
Şimdi ise yeni okuluma gitmek için Ankara'dan İstanbul'a yola çıkmıştık. Zaten arkadaşım olmadığı için ordan ayrılmam kolay olmuştu.
'Neden mi?"yeni okul
Eski okulum çok bilinen köklü bir kolejdi karıştığım bir olay benim sonum olmuştu. Zaten geçmişimde iyi olmadığı için beni okuldan attılar ve geçmişime hiç iyi şeyler yazmadılar.
Beni hiçbir kolej kabul etmedi bu nedenle Ankara'da okuldan atılmış sorunlu insanların gittiği bir koleje kayıt olmuştum kolej falan derken beni zengin biri sanmayın beni dedem okutuyordu. Annem ise yöneticiydi. Okulumun adı "Son Koleji" kim okuluna böyle bir isim verir ki tabiki sorunlu birisiAnnem benimle bir ay alışana kadar kalacak sonra Ankara'ya geri dönecekti.
O geri dönünce yine yalnız kalacaktım her zaman ki gibi
Ben kim miyim?
"Demir Kaya" yada yeni lakabı ile "sorunlu"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİDEN SİYAHA
Random"Her zaman yalnız olan biri için yeni olan bir yere arkadaşlarara alışmak ne kadar zor olabilir"