Okula girdiğimde şok olmuştum. Etrafta birbiri ile yiyişen ve bir sürü igrençlikler yapan insanlar vardı ve kimsede onları uyarmıyordu burası nasıl bir okuldu böyle düşünürken hızlıca okula girmeye çalıştım. Etraftaki igrençlikleri görmemek için hızlıca hareket ederken koluna çarpan birisi sayesinde yalpaladım."Önüne baksana lan" dedim bana çarpan kıza bağırarak
Peki ya o ne yaptı beni süzdü ve gülerek gitti. Okula girdiğim ilk dakikadan belayı uzerime çekmiştim.Belkide benim haberim buydu.
İnsanların yanında geçerek zar zor müdürün odasını bulup sınıfımı öğrendim. 12-B sınıfındaydım harika(!)
Sınıf sandığım yere girdigimde (sınıf sandığım dedim çünkü sınıftan çok keraneye benziyordu) çoğu kişi birbirinin bacağında oturuyodu onlardan iğrenmem için bu yetmişti. Nasıl bir yere geldim diye düşünürken boş bulduğum bir yere oturdum. Yaşasın tek oturuyordumhemen buna sevinmeme şaşırmayın tek olmak her zaman daha rahattı.
Sevinirken yanımda birini hissettim sevincim yarıda kalmıştı. Kim olduğuna bakmak için kafamı çevirdiğimde uzun boylu dağınık saçlı vücutlu bir çocuk gördüm ama o bana bakmamıştı bile çok ta tin dedim kendi kendime
Ders boyunca hiç konuşmamıştı benim için fazla gizemliydi. Ders bittiğinde hemen dışarı çıktı. Tek kendimi değişik sanardım diye düşünerek kantine indim.
"Şundan da evet ondan da evet onun çikolatalı olanından"diye kantinde ki sevimli kadına alacaklarımı söylerken birisi beni iterke yanıma geçti en sinir olduğum şeydi haksızlık hemen sinirle bağırdım.
"Kör müsün?"dedim sinirle
"Anlamadım"dedi unursamazca anlamayacak bir şey söylemedim ki diye düşünürken
"Şaşırmadım"dedim
"Sorunlu musun? kızım" dedi bağırarak
"Sıra olduğunu anlamadına göre sorunlu sensin" dedim sinirden yüz kasları kasılmıştı.
"Sıra sizin için sorunlu" dedi ve alacağını alıp gitti.
"Ukala" diye bağırdım arkasından beni takmadan gitmeye devam etti.
Neden insanlara yakın olmadığımın sebebi tam olarak buydu. Herkesin kendini üstün görmesi
Sınıfa çıktığımda ders matemaktikti yanımda oturan insanımsı şey derse girmediği için rahatça oturdum sırama gözüme müdürün verdiği seçmeli aktivite kağıdı denk geldi hemen elime alıp bakmaya başladım. Yüzme tenis hokey futbol voleybol basketbol amigo müzik resim heykel dövüş sporları gibi bir sürü aktivite vardı ama ilgimi en çok dövüş sporları çekmişti hemen kâğıtta onu işaretledim. Biraz gitar çalabildiğim için müziği de seçtim voleybol konusunda biraz kararsız kapsamda onuda işaretledim.
Kağıdı hemen hocaya verdim.Artık okul bitmişti ama bende yorgunluktan bitmiştim. Bu saatte taksi bulamayacağım için yürümeye başladım. Daha burda çok yeniydim ve hiç bir yeri bilmiyordum ve sanırım yolu da kaybetmiştim. Belki yolu hatıralarım diye bir ara sokağa saptım ama keşke sapmasaydım. Gelen korna sesi ile sona kaldım ne gidebildim ne de hareket edebildim sadece gözlerimi sıkıca yumdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİDEN SİYAHA
Random"Her zaman yalnız olan biri için yeni olan bir yere arkadaşlarara alışmak ne kadar zor olabilir"