"Mother knows best,
Take it from your mumsy,
On your own you won't survive,
Sloppy, underdressed,
Immature, clumsy,
Please!
They'll eat you up alive!"
- Tangled
"היי, איפה את חושבת שאת נמצאת?! זה לא המקום לתפוס תנומה!"
שני פנסים האירו עליי. מצמצתי בעיוורון והסתרתי בגב ידי את האור הבוהק. הרגליים שלי גירדו, וגם הפנים. התרוממתי לישיבה מזרחית על הכביש ושפשפתי את עיניי. מסביבי היו מכוניות מדגמים ישנים, לא של ההווה. אנשים צעקו סביבי, ושמעתי רעשי סירנות של מכוניות משטרה. מישהו ניגש אליי והושיט לי את ידו.
"שלום, מיס. אני השוטר קופנהגן. בבקשה בואי איתי."
אני... עיניי התרחבו, המון רעש וצלילים רחוקים.
איפה אני?
לא מודעת, לקחתי את ידו של האיש, שהוביל אותי אל מכונית כחולה - לבנה. הרגשתי רחוקה מהכל, המומה. הדלת של המכונית נפתחה והתיישבתי. השוטר אמר כמה דברים לאנשים אחרים, ומיד התקבצו סביב השיער הארוך שלי קבוצה של חמישה אנשים, שהעמיסו אותו אל המושב האחורי של מכונית המשטרה, היכן שישבתי. לא הצלחתי להתרכז במה שקרה סביבי. הראש שלי היה מסוחרר כל כך.
דלת המכונית נסגרה והתחלנו לנסוע. "מיס, אני לוקח אותך לתחנת המשטרה כדי לעזור לך. איפה המשפחה שלך גרה?"
לא שמעתי אותו, לא יכולתי. בבת אחת התנתקתי מההלם ונכנסתי אל תוך פאניקה. אף פעם לא נסעתי במכונית, ולא דיברתי כל כך הרבה עם זרים. נכון שלא דיברתי עם האיש הזה בכלל, אבל זה מסוכן. המקום הזה, לא ידעתי איפה 'זה' בדיוק, אבל ידעתי ש'זה' זה מסוכן.
תפסתי בידית הפתיחה של הדלת ודחפתי אותה כלפי חוץ. אספתי את השיער שלי בידיים, והתחלתי לרוץ הכי מהר שאני יכולה. שמעתי צעקות, ורעש חריקה של בלמים על הכביש. לא העזתי להסתכל אחורה והמשכתי לרוץ. לא ידעתי לאן, אבל ידעתי שאני חייבת לרוץ.
מה יקרה אם מישהו יזהה אותי כנסיכת דיסני?
הייתי בעיר. עיר ממשית, כמו שראיתי בקלטות הריגול של העכברים של סינדרלה. עיר, כמו שראיתי בסרטים האחרים של דיסני. ולמרות שידעתי מה זו עיר, מה זו טלוויזיה ומכונית, זה נראה כל כך זר ומפחיד בעולם האמיתי.
חציתי את הכביש הראשי בריצה, גורמת למכוניות לעצור במקום ולחלק להתרסק אחת בתוך השנייה. צרחתי בבהלה כשמכונית צהובה התקרבה אליי ולא הספיקה לעצור. הנהג מיהר לסובב את ההגה ימינה וטס הישר לתוך חנות פרחים.
רצתי יחפה על המדרכה, ומשם המשכתי לרוץ עד שעברתי על פני מלון גדול ומרשים. חמישה כוכבים.
YOU ARE READING
The Objective: Rapunzel
Fanfic"The world is dark and cruel. If it finds even the smallest ray of light, it destroys it." - Mother Gothel 24 במאי, 00:17 בפעם הראשונה בהסטוריה נשמעת אזעקה ברחבי הטירה הורודה. ובפעם הזאת, אף אחת מהנסיכות לא נמצאת שם. כולן נמצאות בטירות שלהן, ישנות. ...