Merhaba sevgili okuyucu ben Timur ...
Timur ismi eski Türkçeden gelen bir isim demir anlamı taşır ve bir Moğol imparatorunun adı.
-Hey kes sesini ben konuşuyorum burada !
-Tamam be ! Şey ayrıca merhaba Arapçadan gelen benden sana zarar gelmez anlamı taşıyan bir kelime
Siz onu dinlemeyin ben Timur . Yani en son Timur olduğumu düşünüyordum; hala oyum dimi ?
-Susmamı söylemiştin. Bende susuyorum yani sen susuyorsun. Sende çok sessizsin bir şey söyle şu Timur'a. Bir işe yaradığında yok hala orada fotoğraflara bakıyorsun Timur.
-Hayır ben şuan bu kitabı yazıyorum.
-Sana demiyorum Timur.
-Bende Timur'um. Şu adamı öldürmek güzel olurdu 22 yaşında ve hala bir üniversiteye gitmemiş, askerlikte yapmamış, hala ailesinden para alıyor. Ailesine yükten başka bir şey değil sizce de öldürsek mi ?
-Bende Timur'um
-Sen o çocuğa mı bakıyorsun ? Hem geçen senin istediğin adamı öldürdük sıra bende dimi Timur ?
-Banane lan gidin şuradan kafa dağıtmak için yazmaya çalışıyorum şurada. Hem hazır liste var önce onları öldürmemiz lazım. Tartışmayı kesin.
Devam ediyorum yazmaya her şey ben evlenme kararı alırken başladı.
-Dur bir dakika o liste sıkmaya başladı tamam üçümüz karar verdik ama aynı tipte kişiler ve çok çabuk ölüyorlar.
-İnsanlar kolay ölür Timur.
-Bak bu fotoğrafda ki insan hayat için çok uğraşmış. İlkokulu birincilikle bitirmiş yüzme ve basketbolda çok iyi ayrıca ilgi çeken bir tipi varmış . Yani popülermiş ama lisedeyken babası ölmüş derslerinde kötü almaya başlamış...
-Bu adamı mı öldürmek istiyoruz gerçekten...
-Hayatı berbat olmuş ve bu dünya için fazlalık ailesi zar zor geçiniyor,birde çocuğa para yardımı yapıyorlar ölmeli...
-Timur, Timur ! Fazladan bin iki yüz lira fazladan paramız var listenin dışına çıkabiliriz, Şöyle güzel iplerle bir ölüm gerçekleştire biliriz dimi Timur...
-Ben onla iki tane Sudan'dan susturuculu usp getirtecektim. Silah fiyatları çok ucuz ayrıca kalan parayla soğuk çay alacaktım.
-Sen git kitabını yaz... Ayrıca silahla adam öldürmek hiç güzel değil. Biraz estetik olun.İpler de zarafet dışı.
-Hey en ucuz öneriyi sunuyorum. Sudan da gerçekten ucuz şeyler var dün internette dolaşırken gördüm bir ara uğramalıyız...
-Uçak parası yüz avro desek,otobüs parası elli lira,kalacak yer 150 avro falan tutsa...
-Daha ipler de var Timur
-Tamam lanet olsun şu kitabı yazabilir miyim artık.Hallederiz çocuğu rahat bırakın beni.
-Anlaştık o zaman yarın başlıyoruz ama ipleri istemiyorum.Bol bol çiçekli olmalı bir sanatçı gül kullanır güller kırmızı olacak,kan da kırmızı,kırmızının yanına kırmızı gider. Ben kırmızıyı severim,HER YER KIRMIZI OLMALIIIII
-Başladı Timur bu yine, Timur pahalıya patlayacak bize böyle.
-Kitap diyorum yazmak istiyorum diyorum...
-Adam sadece yük oluyor,Hayata bir katkısı yok,biz hayata katkısı olmayanları kırmızıya boyamalıyız.
-Hey biz herkesi kırmızıya boyarız çünkü öldürüyoruz... dimi Timur
-Çok komiksin ama bana kitap yazmam için zaman verin.
-Aaa evet biz hepsini kırmızı yapıyoruz bu hiç hoş değil.Hemen kanın rengini değiştirmek için bir şeyler bulayım. Ama bu adamı kırmızı yapmalıyız.
-Tamam ikinizde susun artık ve şu hikayeyi devam ettireyim ve insanlara nasıl biri olduğumu anlatayım çünkü şuan kafaları karıştı veya ne okuyorum ben acaba demeye başladılar yada bunlar çok saçma diye
-Şuan zaten bunları kitaba yazıyorsun Timur.
-Çaktırmasana bilmiyordu o.
-Çok değiştiniz son zamanlarda siz hem sonradan geldiniz hem gevezesiniz susun biraz da devam edeyim
Merhabalar ben Timur
-Burayı zaten yazmıştın Timur.
-HEEYY
Merhabalar ben Timur, en son ne zaman sadece Timur olduğumu hatırlamıyorum ama başlarda bir kız vardı , seviyorduk birbirimizi, hem de çok,bir şirkette memur olarak çalışıyordum devlete bağlı olan, maaşım azdı para biriktiriyorduk ve evlencektik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müdür(!)
RandomBir memur çocuğunun parasını nereye harcayacağını bilemediğinden oluşan olaylar... Müdür mü dedim ? Kim müdür ? Parasını neden harcayamıyor yada harcamıyor ?