Assalam o Alaikum!
How are u all?? I m fine Alhamdulilah.
Here is next update. Yeh Urdu me h sari. Proof reading nhi ki so grammar ya pronunciation mistakes ignore mar Dena.Happy reading!
Ria's POV:Me park se Ali k peechay e nikal gai r apni gari ki turf barhi. Wo apni gari me beth Chuka tha r hlka sa hath hila kr muj khuda Hafiz bola. Mene b jwaban hath hlka sa hila dia r gari me beth gai . mera zehn abhi tk uski baton me uljha hua tha.
Ek ek lafz mere kaan me gounj raha tha. Mene gari start ki r ghar ki traf chal pri.
I hate it.... I hate it when u cry Ria.. Please ro Matt.
Me hlka sa muskurai r samnay dekh kr gari chlati rai.
"Then share it with me" ek r jumla mere kaanon me gounja aise jese wo blkul mere pass ho r bol raha ho. Kitna maan tha is ek jumlay me k wo waqai meri ankhon me ansoo nhi de ga. Wo meri itni parwa ku krta h? Mene apnay ap se swaal kia.
Me jb b khush hoti hun tou koi na koi problem o jati h". "Tou job problem hoti h tou tum khush o jaya kro. Simple...
Me muskura kr gari chlati rai. Wo itni deep baten kese kr leta h??
"Tume pta h ek bat me tum mujhse behtar ho! Yeh me tume nhi btaon ga tume khud dhondhna o ga" Us k alfaaz phr se mere zehn me aye r muj uljhan Hui k wo aisi kya cheez h jis me wo mujhse behtar h.
Mene ghar k gate k bahir gari roki r horn bjaya. Jldi se drwaza khula r me gari under le gai. Apna sling bag kandhay pr delay me under chli gai.
Hr trf sakoon tha, sb so rahay they shayed. Me chup chaap uper kamray me aa gai r apna bag khol lia. Yess!! Pre boards shuru honay walay they tou ab prhai b krni thi.
Me bazahir tou maths kr rai thi magar demagh kahin or uljha hua tha. Me kis cheez me us se behtar hun!!?? Mene sochnay ki boht koshish ki lekin aisi koi bat na mil ski.
Wo apni mrzi ka malik h. Koi ROK tok nhi. Jahan jana h jao, jis se milna h Milo. Me us se kese behtar o skti hun? Wo hr cheez me mujhse agay h..
Me khamoshi se bed pr se uthi r apni cupboard ka sb se nichla locker khola r us me rkhi cheezun ko dekha. Graceful perfume ka set. Kachnar park ki pictures jisme un do trees ki picture b thi jin pr R or A likha tha. Ab muj smjh aa raha tha k yeah A likhne wala kon o skta h. Mene unused perfume set khola r thori der khamoshi se use dekhti rai. Use wapis locker me daal kr lock kr dia.
Me uth kr wapis bed pr beth gai r phr se maths shuru kr dia. Lekin aise prhne thori o raha tha is liye me uthi r bag le kr uper hoori k pass chli gai.
Hoori b bag khol kr bethi thi muj dekh kr smile ki r bed pr se cheezen samaitnay lgi k mere bethne ki jgah bn Jaye. Us k full king sized bed pr cheezen bikhri Hui thin magar ab halat Thor I durust lg rai thi. Mene bag bed pr pehnka r khud b taik lga kr bed pr beth gai.
Hm dono ne akhati prhai shuru kr di thi jb achanak hoori k phone pr beep Hui. Mene ek eyebrow utha kr use dekha. Usne phone check kia r muj dekhne lgi. "Zanjabeel ka message aya h keh rai h agr kisi ko chemistry chapter 7 chemical energetics smjh na aa raha ho tou use kya krna chahiye"
आप पढ़ रहे हैं
Tere Ishq Mein #Completed
RomanceHighest ranking #2 Tere ishq mein is about the story of four teenagers. Rida(ria), Hoor-ul-ain (hoori), Irtaza and Ali. Ria, hoori and Irtaza are cousins whereas Ali is Irtaza's best friens. The story is about what main characters have planned about...