Hi everyone!
Kese ho sb? I am also fine Alhamdulilah!
I am back again with new update. Hope so u didn't miss me. Hahahaha.The new update is ready! Ignore the grammar n Urdu mistakes.
So Happy reading!!!
Ria's POV:
Tring tring..
Alarm zor o shor se bja ja raha tha. Mene pillow apnay sir pr rkh lia. Lekin awaz kam na hui ku k mobile pillow k sath e pra tha. Hlki c ankhen khol kr mene Mobile pr time dekha. 4:15am. Itni jldi ka alarm ku lgaya tha? Chlo koi nhi so jati hun. Me use snooze pr lga kr dobara sonay ki koshish krne lgi. Jb zor o shor se drawaza knock kia gya. Shayed drwaza tou hlka sa e knock kia ja raha tha pr mere soye kaanon me zada unchi awaz aa rai thi.
Mene ghussay se pillow dur pehnka. "Kon h?" Soi soi awaz me ghussay se poocha. "Me hun" Bahir se Hoori ka jwab aya.
Subah 4 bj hoori kya kr rai thi?? Ohh!! How can I forget. Aj tou Chemistry ka exam h!!
Me Jldi se uthi r drwaza khola. Bahir Hoori weapons( I mean chemistry ki book, pen r register) k sath khari thi. Mene use dekhte hue jmai li r wo muj ignore kr k under aa gai.
Raat ko 11 bj hm log 4 bj ka alarm lga k so Gaye they. Alarm 4 bj ka baj raha tha. Mene apnay balon ka loose bun bnaya r unko catcher lgaya. Wo bed pr beth gai r remaining kaam krne lge. Hoori is bar zada prhai kr rai thi. Is bar use hmen beat krna e tha. Isi waja se uski srf revision reh gai thi r mere 3 chapters.
*******
"Kesa paper hua?" Hoori ne bahir atay e poocha. "Jesa hmesha hota h" mene laparwai se kaha. "Hmm... Mera b acha o gya. Zanjabeel kahan h?? Uska pta nhi kesa hua o ga? " Usne khud e apnay paper ka b btaya. "Abhi hm Zanjabeel ko dhondhne janay e lge they k peechay se ek awaz suni.
"Rida!" Ufff zoha!!! Me peechay muri r meri dekha dekhi Hoori b. "Hmm???" Mene kya hai kehne se b parhaiz kia. "Tumne acha nhi kia tha us din" hoori heran c hm dono ko dekh rai thi. "Mmmm.... Well Zoha baby! I told u, u deserve it" Mene b jwab de dia. "U deserve it ki bchi!" Wait.... Isne kya kaha??? Rida Mohid ko kaha? U r gone now Zoha!
"Mind your language girl. Muj lgta h bchpan me apnay manners nhi seekhay" Mene use ahista awaz me ungli uskay face k samnay le ja kr kaha. "Ria! Calm down! Plz leave her" Hoori jo in situations me darr jati thi, abhi b darr e rai thi. "I'll see you Rida!" Zoha ne ghussay me unchi awaz me kaha. Ass paas k both se lrkay lrkiyan yahan e dekh Raye they. "But kya h na Zoha baby! I m not in mood of seeing your shakal again n again. Aj ka din tou bura guzray ga e me baqi din aise nhi guzar skti" Me yeh kehte hue us k kareeb gai r hlka sa uska gaal thapthapaya. Us k cheek pr lga dher saray blush on me se kuch mere hath pr lg gya. Makeup beauty!! Wait a second. Kya mene beauty kaha??? Ugghhh..
Usne ghussay se mera hath peechay kia. "Ria chlo yahan se" Yeh Hoori b na. Me wapsi k liye muri. Abhi me janay e wali thi k kuch yaad anay pr wapis uski traf muri. "R han Miss Zoha Tariq! Ali se dur raho. Ainda k baad muj us k kareeb b nazar ai tou mujh se bura koi nhi o ga. Ali se 200km dur raha kro. Yahi tumaray haq me behtar h." Wo ghussay se muj dekhti rai. "Tum muj blackmail kr rai o? R Ali lgta kya h tumhara." Usne poocha r me wapis murtay hue phir se uski trf muri. "Black mailing e smjh lo. R rahi baat dosray question ki tou uska jwab Dena me pasand nhi krti." mene smirk krtay hue kaha r wahan se muri.
आप पढ़ रहे हैं
Tere Ishq Mein #Completed
RomanceHighest ranking #2 Tere ishq mein is about the story of four teenagers. Rida(ria), Hoor-ul-ain (hoori), Irtaza and Ali. Ria, hoori and Irtaza are cousins whereas Ali is Irtaza's best friens. The story is about what main characters have planned about...