Epilogue

1.6K 65 76
                                    

Assalam o alaikum!

So here is the epilogue of TIM!
Do tell me how was it, Through votes n comments and do read the authors note at the end..

Happy reading!!

5 years later....
Ali's POV:

Porch me gari khri kr k mene lkri ka bnay drwazay me chabi ghumai or handle se drwaza khola. Ghar k under abhi enter e hua tha k sofay pr bethi elma jo mere anay se pehle drawing book pr coloring kr rai thi, bhaag kr meray pass ai or mene jhuk kr use utha lia.

Usne mere gaal pr kiss kia r mene uskay. "Mama kahan h?" Mene usse poocha r usne ungli se kitchen ki traf ishara kia.

Kitchen me? Oh no.

Me use uthaye hue e kitchen me aya. Rida dosri traf muri handi me chamach hila rai thi. Uskay baal catcher me jkraye hue they r usne apron pehn rkha tha. R kaanon me hand frees they. Wo kisse bat kr rai thi yh b muj pta tha. Rida kitchen me hand frees k sath hoti tou wo ek e bnday se bat kr rai hoti thi.

"Han bs ab isko thori der pknay do." Wo boli. Me khamosh khra raha r elma ko shelf pr bitha dia. Khud shelf k sath taik lga li. "Nhi yar... Bilkul sai bna h khud chef shereen ne bnaya tha...." Wo boli r me chup sunta raha. Elma muj dekh k ahista se hnsne lgi. Hm dono is cheez k aadi they.

"Hoori! Nhi theek lg raha tou phenk do. Had h! Acha khaasa tou bna h. Bs patla o gya thora chlo khair h koi nhi. Hota h!" Wo phone pr bolay ja rai thi meri r elma ki mojoodgi se bekhabar. Mene sir jhatka. R elma ne b meri dekha Dekhi apna sir jhatka.

Elma ne buri c shakl bna k muj dekha. R mene b sir hilaya. Pta nhi aj kya khana prega!

Rida peechay muri. "Aa Gaye? Btaya b nhi!" Muj dekhte e poocha gya. "Nhi tum kaam kr rai thi so socha disturb na krun warna ALLAH janay kya o jata. Khana tou hmne e h na phr. Meri bat sun kr elma hns pri. Hr bat smjh ati thi isko.

Usne ghussay se sir hilaya. "Acha hoori jb pak gya call kr k btana kesa bna. Abhi Zara me apnay husband g ko dekh lun. Zarim or wafa  ko dher Sara pyar dena..... Ok  ALLAH Hafiz" usne call disconnect kr di r paani daal k muj pkraya. Kitchen me e chair pr beth k piya.

Pani pi kr me utha r hm teeno bahir aa Gaye. Lounge me beth kr rida ne TV chla dia. Hm elma k liye srf cartoon channels e lgatay. Uskay sath dekh dekh k ab hmen b sb cartoons dekhne ki aadat o ho gai thi.

Thori der baad achanak khayal anay pr rida uthi r kitchen me chli gai. Mene elma ko dekha usne muj r phr hm dono ne akhtay e kandhay uchkay. Wo phr mere pass ai or mene use utha lia. 4 saal ki thi pr abhi b hr jgah me use utha kr le k jata. Muj khud dil krta tha k hr waqt apni beti ko uthaye rkhun.

Me use le kr kitchen me rkhe dinning table ki traf aa gya. Hm dono apni mkhsoos jghun pr beth Gaye. Wo mere sath e bethati thi. Rida bowl me khana daal rai thi r hm dono khamsohi se Bethe they.

Wo khana daal kr le ai. Or hmaray samnay beth gai. "Chlo jldi se check kr k btao kesa bna h!" Usne meri plate me salan daaltay hue kaha r muj aj phr lga k shayed purani riwayat toot gai ho r aj isne acha e bnaya ho.

Rida khana acha bnati thi pr agr cooking shows ki help na le tb.

Mene ek niwala bna kr mun me dala. Beghair mirchun or khaas Torr pr beghair namak k tha. "Kesa bna?" Usne mujhse poocha. "Rida... Ku na hm apnay TV se cooking channels htwa den." Mene swaal k jwab me swaal kia jispr wo ghussay se muj dekhne lgi.

🎉 आपने Tere Ishq Mein #Completed को पढ़ लिया है 🎉
Tere Ishq Mein #Completedजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें