JJEORO JJEORO
I NEED YOU GIRL
DASI RUN RUN RUN
FOREVER WE ARE YOUNG
GESEONUL NAE MIROJWO SAVE ME SAVE ME
FAIYAHHHHHH. Author excited sebab ni fanfic pertama author. Actually ni sebenanye prolog jerrr.. so jangan curious lh ye
Kk.. soo saia nak ceritakan character cita nihh. NO COPYPASTE. TIDAK ADA KENA MENGENA DGN YANG HIDUP ATAU YANG MATI. YOLO.Kalau pendek jangan marah aa bukan salah aii. Salah tangan dan otak author. Kk sebelum author terlebih mengarut lebih baik korang baca jee.
Character:
Park jemeng (jimin) as hero ( si pendek nih nak jadi hero kot)
Jeon Hara as heroin
Jeon Jungkook as adik Hara
Jeon Mina as kakak Jeongguk and Hara
Park Una as kakak Jemeng
Jung Hoseok as jiran Hara
Jung Hana as kakak Hoseok
Kim Taehyung as kawan Jeongguk n Hara
Kim Seokjin as abang pertama taetaee
Kim Namjoon as abang kedua taetaee
Min Yoongi a.k.a Min Suga as kawan baik Jimin n jiran Hara
Min Yoorae as adik Suga.K.guysss ai knoe ianya pendek setakat ini sbab ni fanfic pertama aii. So harap paham perasaan patik. Kalau ada typo jangan keshahh. Character baruu akan munculll. Setiap episod author akan tulis beberapa words yang author dah tulis. Mmuahahahahahaahahahh. saia sudah gilaaa k.byeee syub! Bye army! Bye bi ti yes! Bye world!! Ehh macam nak meninggal jeee lelll.
Maybe ada watak jahat dlm cita nihh butt cita ni takde sad ending. Comedy ending adelahh haaaa. Aii tak pandai bab sedih niihh. So takyah nak ober sangat mintak aku buat sedeh sedeh. Korang akan faham pada masa akan datangg lell.
Ikhlas daripada mein-- yang hilang tuju. Sorry kalau tak menarik, kalau tak menarik sila keluar dari dunia ini k.bye.
282 words
YOU ARE READING
Save Me +pjm
Fanfiction"Kau takkan lepas dari aku la pompuan!" "Lepaskan aku la bangang!!" "Woi kau lepaskan dia, sebelum tangan aku melayang kat pipi kau tuhh!" Berdasarkan cita lawak and psycho yeyehhhh. Park jemeng is awer Heroo.