+03

58 5 2
                                    

^^ Wehh asyik terdelete je apa yyang author tulis but no worries kekadang author ingat apa yang author  dah tulis.

-Keesokan pagi-

"Jungkook! Kau nak ikut noona joging tak?"tanya Hara kepada Jungkook.

"Nak! Jap kook tukar baju sat ehh." Berlari budak tu. Tak lama pastu dia turun. Fuiyoooo laju gila! Patutlah menang sukan lari. Aktif budak nihh.

"Omma kitorang nak joging kat taman. Bye~~♡" kata Hara

"Nae,jangan balik petang. Omma nak korang balik tengahari tauu."

"Nae" jawab kami serentak.

~SKIP NEXT PART~

Kitorang pon jogingg. Joging punya joging ada budak langgar Jungkook. Dahla pendek. Kalau korang nak tau Hara dengan Jungkook ni sama tinggi jaa adik beradik lah katakan.

"Woii asal kau langgar aku!" Marah Jungkook

"M-mian" kata budak pendek tu

"Apa nama kau?" Tanya Hara pula

"P-ppark J--jjimin" kata budak jemeng tu. Dalah takde jams.

"Esok aku nak jumpa dengan kau kat cafe 'Latte', lepas balik sekolah faham!" Kata Jungkook lagi.

"F-ffaham"

Tau plak takut.

-12:00 tengah hari-

"Omma kitorang dah balik!!" Kata Hara dan Jungkook serentak.

"Haaa bgus la tu. Now teman si budak Mina tu pegi mall." Kata Pn. Jeon

"Yeahhhh Hara pun nak beli baju baru nihh. Jungkook kau tolong aku cari baju paling swag. Kau kan swag. Kalau kau tak nak aku ajak Budak hijo tu je."

"Kookie pun nak beli baju. Noona tolong carikan kookie baju paling hipster eh. Kaalau noona taknak takpe. Nanti kookie ajak Jina je."
(Time tu dorang berdua ni cakap serentak. Cuma Hara nak cari baju Swag and Jeongguk pulak nak cari baju hipster. Tu je beza)

"Ish korang ni! Swag lah,hipster lah. Cuba cari baju untuk majlis aku nanti. Btw, omma Mina nak kahwin dah heheehe"

"WHAT??!!" kata mereka serentak.

"Eeh sapa yang kamu nak kahwin sangat tu?" Tanya Pn. Jeon

"Kim Mingyu" kata nya (Mina) tersipusipu. Malu lettuw

"Noona tau tak Kim Mingyu tu dulu bf Hara noona dulu?"tanya jungkook

"Ehh sejak bila pulak dia bf Hara. Dia tak bagitau pun. Hara tak bagitau pun. Apa ni?!"

Hara buat muka terkezut,tergamam, terpatung, ter ape ntah.

"Hara mian. Unnie tak tau pulak."

Actually umur Mingyu ni sama dengan umur Mina. Beza umur Mina dengan Hara ni setahun je beza.

"Sokay unnie. Asalkan unnie happy. Dahlah. Jungkook jom tukar baju." Kata Hara

"Jungkook tukar baju dengan noona? Euuuwww taknak laa"

"Eh sejak bila aku suruh kau tukar baju dengan aku. Aku suruh kau tukar baju. Dahlah jom!"

"Yelah"

Kitorang pun tukar baju sampai siap.

~~SKIP AT MALL~~

"Hara, Jungkook mall ape ni?"tanya Mina

"Black Lagoon Mall"(author rrka jee) kata mereka berdua serentak.

"Ooo.. weh korang aku lanje korang untuk baju korang masa aku nikah nanti tau. Yang baju swag and hipster korang tu beli sendiri"

Save Me +pjmWhere stories live. Discover now