Hara POV
Daripada aku cerita pasal rambut aku, lebih baik aku suruh adik kesayangan aku tu beli air. Adik aku kan rajin,soleh,pandai-- ok akuu tarik balik semua tu sebab skang ni aku tengok Jungkook buat hal.
"THE FVCK HAVE YOU DONE JEON JUNGKOOK" kata Mina unnie. Heh
"NOONA BUDAK NI LAH YANG SUKA CARIK PASAL DENGAN KOOK.BUDAK GILA HARTA,KAU KAWAN NGAN AKU SBB DUIT? PABO!" kata Jungkook lalu pergi meninggalkan aku dengan Mina unnie yang masih terkebil kebil. Aku tak bukak mulut aku langsung😛aku malas nak masuk campur.
"Unnie sabar lahh. Nanti kita pujuk dia. Unnie nak air apa? Nanti Hara belikan"
"Capucino satu, Americano satu." Aku sekadar mengangguk.
Lalu aku pun pergi beli. Pastu lepak lepak kejap dengan unnie. Tak lama pastu unnie kata dia nak balik kitorang balikla.
End Hara POV
oOo
*rumah*
Mina mengetuk (?) Pintu bilik Jungkook.
Tok tok tok (sound effect xjadi bruhh)
"Kook? Noona masuk boleh tak?"
Jungkook hanya membisu. Namun Mina masuk gak (lol ayat keling).
Mina melihat Jungkook yang sedang duduk di atas katilnya.
"Kook,noona nak mintak maaf pasal tadi noona tak--"
"Tak ianya bukan salah noona, semua nya salah budak tu Dan Jungkook" kata Jungkook memotong percakapan Mina. Amboi hengko Jungkook noona kau tak habis cakap lagi tu. Yang kau pi sampuk tu dah knape? Kuangajo.
Mina terus menarik Jungkook ke dalam(?) dakapan nya. Jungkook menangis teresak-esak. Sehingga tertidur. Hilang macho.
oOo
Mina pun turun setelah melihat Jungkook yang tido. (Pehal banyak ayat keling do?)
"Unnie pehal ngn Jungkook tu? Hana dengar macam nangis je bunyi tu?" Kata Hara sambil mendengar lagu Bombayah-Blackpink.
"Tu hal kawan die. Unnie malas nak masuk campur. Tapi tadi masa unnie mintak maaf dengan dia, dia teruih salahkan kawan dia ngn dia sendiri. Pastu unnie peluk dia, dia terus nangis." Jawab Mina. Hara memandang Mina pelik"Asal pandang pandang? Dh pegi tido esok sekolah" sambung Mina lagi. Sambil tu Hana sempat joget lagu jatuh cinta lagi, lagi lagi Ku jatuh cinta.
*bilik Hara*
Ting!
"Aduh sapa plak mesej nii. Erghh bukak jela" Kata Hara.
Hai Jagi. Oppa rindu jagi. Jagi tak rindu oppa ke? Jagi malam esok free tak? Jumpa kat tempat biasa pukul 7. Saranghae jagi :)
From: Hoseok Oppa😘💓
To: MeFrom: Me
To: Hoseok Oppa😘💓Siapa budak tak rindu oppa tu. Meh Hara pukul dia tu. Heeheh. Malam esok Hara free jerr. Jangan la oppa pulak lupa esok. Bye oppa. Nado saranghae.😙
Ekceli dorang dah officially 2 tahun. Semua orang tak tau kecuali keluarga Hara dan Keluarga Hoseok. Dorang pun graduate jugak taun ni. So maksudnya taun depan dah masuk Universiti lerr.
Aku lekas turun untuk meminta izin dengan omma.
"Omma, esok Hara nak keluar degan Hoseok. Boleh tak?"
"Boleh je" kata omma selamba.
Lalu aku pun mandi. Sebab aku syak yang badan aku berbau sejak azali lagi. Lol.
Done mandi. Aku layan kpop sebelum tidooo. Wuhuuu. Best kauuu!
CCC
*esok*Hara POV
Aku bersarapan lalu berlari ke sekolah Tanpa menunggu Jungkook. Lol aku kakak yang kejam kann.
Sesampai je aku kat skolah. Aku jumpa Hoseok. And
"Hoseok nak jumpa kejap" kataku
Aku menarik Hoseok ke rooftop. Aku melihat keadaan sekeliling. Tkut ada orang bradehh.
"Oppa, daripada oppa nak cakap malam ni bagus oppa bagitau skarang. Apa oppa nak cakap?" Kataku.
"Jagi, oppa sebenarnya... Sebenarnya"
"Sebenarnya?"
"Jagisuditakjadiisterioppa" kta Hoseok acah rap. "Oppa nak bagitau malam ni, tapi jagi suruh plak. Sebenarnya oppa nak bagi sesuatu tapi lupa kat rumah. Sebab tu oppa ajak malam ni" Katanya lagi.
Lalu air mata ku jatuh. "Jagi sudi sangat nak jadi isteri oppa. Kalau kahwin skang pun takpa" kataku lalu memeluk Hoseok.
Tanpa kami sedari.. Mungkin korang pikir ada sepasang mata yang tengok kitorang kan? Tapi no. I kiss himmm. Maluuuuuuuuuuu. Mohon kecam aku.
TBC
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Abaikan typo ye reader semuaaa. Aku tak tau pulak asal aku letak Hoseok. Sebab Hoseok pun sesuai je
Tapi asal cerita ni lari Dari sebenarnya do? Takpa Jimin tu aku tau camna na buat. HAHAAHAH SORRY JEMENG AKU UPAH KAU UNTUK TOLONG HARA JE. Ok kalau nak tau next chapter lah jawabnya. Bye muah cikeddd. Ada wattpad prob jugak ahh.691 words.
YOU ARE READING
Save Me +pjm
Fanfiction"Kau takkan lepas dari aku la pompuan!" "Lepaskan aku la bangang!!" "Woi kau lepaskan dia, sebelum tangan aku melayang kat pipi kau tuhh!" Berdasarkan cita lawak and psycho yeyehhhh. Park jemeng is awer Heroo.