Hara POV
"Ha omma kenapa panggil kitorang?" Kata aku. Jungkook masih tercungap cungap lepas belari tadi.
"Omma nak kamu bersiap. 'Abang ipar' korang tu nak datang." Kata omma. Takyah keluar pon takpe omma. Aku dan Jungkook pun mengangguk lalu pergi ke bilik masing-masing.
~~Hara's room~~
Alahhh kecoh ah omma. Time cemni nak pakai dress. Heh. Ingat aku hingin keerr. Shit memang-- ok baik aku stop mencarut pasal tu.
Aku pon mengambil gaun yang omma letakkan di atas katil.
Mingyu je kot bukan sape2. Rupanya dia lepaskan aku semata-mata nak kat kakak aku. Heh nyesala aku cita pasal dia kat Mina unnie
Ding!
Ding!Telefon ku berbunyi.
Jeon_mna just posted a photo.Clik!
*Waiting for you Mingyu oppa!Aku pon boleh!
You just post a photo.
*Ootd for today!
Jeon_mna:engko nak ngorat namjachingu aku ke? Asal baju tu cantik sangatt
Hana:mana ada! Hana nak ngorat taehyung..
Lattae: Weii asal selit nama aku situ
Seokjung: wei ppeegi mana tuh babe?!
Hana: takda pegi mana mana pon..
Seokjung: setau aku kau swag plus hipster. Ni asal pakai dress?
Hana: ntah mak aku tuh. Naik rimas aku pakai baju ni.Lattae like your photo
Seokjung like your photo
Zlls like your photo
Jeongguk like your photo
Minemouse like your photo
Sucklyfe like your photo
Wannababe likd your photo
Ourss like your photo
Mingyu like--MINGYU?! Over gila
Ding dong!!
Ding dong!!Asudahhh. Dia dah mai dahh. Baik aku pegi bilik Jeongguk jap.
"Jungkook!"
"Ye noona"
"Jom turun. Kau tak turun kau pekak la tu."
"Naee~~"Sebab nilah aku sayang adik aku. Dia sopan santun lagikan santun dari bola melantun-- kk back to the story.
Maka kami pun berhuhhuhh. Ehh maka kami pun turuunn.Mingyu melihat kami berdua yang duduk bersebelahan. Jeles ke cik abang oiii.
"Jadii bila korang nak kahwin ni? Mina tak pernah cita pon pasal Mingyu." Tanya omma.
"Hujung bulan ni Pn. " Kata mingyu. Hek elehh nak bodek ah tu. Mina hanya tersengih.
"Alahhh tak payah nak berpn. Panggil je Omma Jeon."
Mingyu mengangguk sambil senyum."Actually sejak bila korang kenal ni??" Kata pn. Kim yang selama ini hanya berdiam
" 2 Tahun lepas masa dekat London saya kenal dia pun sebab kawan saya kenalkan." Kata unnie. Mereka membuat mulut 'o'
"Panggil omma Kim jelahh~" kata omma kim.
Jadi dorang pun bincang punya bincang skan ni dah waktu makan tengahari..
"Ehh jom makan tengahari. Mesti korang lapar kan?" Kata omma.
"Eh takpe ke?" Kata omma Kim
"Takpee. Korang kan dekat rumah aku. Makan jee. Kalau taknak aku tak paksa." Kata omma lagi. Mereka pun mengikut omma pergi ke meja makan. Aku dan Jungkook pun mengikut mereka. Mina unnie dan Mingyu duduk bersebelahan. Aku duduk sebelah Jungkook. K kalau tak paham die macam nie:
|Mina| Mingyu |
|Hara|Jungkook|Kitorang pon makan makann. Lepas dorang habis makan diorang balik lah. Ape lagii.
"Nahh ni nombor aku. Kkalau ada apa apa masalah call je aku. Hal anak kita ke. Apa ke" kata omma Kim sambil memberi kad nya.
Aku terus masuk bilik. Sebelum tu aku ajak aku unnie jalan jalan. "Unnie jom pegi cafe 'Coffee' pasni" dia sekadar mengangguk.
"Jungkook nak ikut!~" kata Jungkook tetiba. Aku pon angguk jelah.
Aku akan bertukar jadi cenggini
Lell swag kan aku. Hahahaha. Kitorang terus pegi cafe 'coffee' lepas omma bagi izin.
Datang je ambil tempat duduk zupppp. Rembat je tempat duduk. Hahahaha takut ada orang ambik. Tak kesah orang sekeliling pulakk. Itulah rambut asal aku. Aku akan dye rambut kalau aku keluar dengan tae nanti. Dia suruh babeee. Sbb tu aku belum lagi keluar dengan dia. Aku belom sedia nak dye kau tauu.
---------------TBC------------------
Amacamm?? Chap ni banyak gambar doee. Haaaa. Bye 2607 words.
YOU ARE READING
Save Me +pjm
Fanfic"Kau takkan lepas dari aku la pompuan!" "Lepaskan aku la bangang!!" "Woi kau lepaskan dia, sebelum tangan aku melayang kat pipi kau tuhh!" Berdasarkan cita lawak and psycho yeyehhhh. Park jemeng is awer Heroo.