supriz hayatimin aski

360 15 1
                                    

Yavas ol korkmaya basladim🙎

Tmm gelmek uzeryiz sevgilim,beni kocaman bir agacin tepesinne cikardi ve agacin govdesine yasladi .

İcimden o opulesi dudaklari geldi. Ve biraz gulumsedi.

-benim dudaklarimi dusunmeyi birak dedi

-yaaaa beni utandirmayi kes

-sende benim dusuncelerimi okumayi kes dedim

Ve dudaklarini dudaklarima bastirdi. Nefesim kesilene dek optu beni sonra manzarayi izledik .

-suprizin bu muydu dedim.beni evdede opebilirdin dedim.

- hayir tabikide seni istedigim an itedigim yerde operim dedi ve dudalarimdan optu . once gunesin batisini izleyecegiz sonra asil suprize gidecegiz.

-tmm

Kolunu omzuma atti ve gunesin batisini izledik.ardindan omzuna ciktim .simsiki tutundum ve asagiya atladi. Beni denize sifir bir villaya gerirdi. Burasi neresi

-  burasi annem ve babamin balayina geldigi yer

Anlamsizca siratina baktim

- gun burda kalicaz

-ne

-neden sasirdin hiccc dedim ve beni kucagina aldi.

-biraz resmi degilmi

-olsun gelecegimizi gordum

-ne ne oldu ?

-hicc deyip gecistirdi . ve beni yatagima yatirdi . diyer odaya gecti.

İcerden hadi buraya gel dedi .hizlica iceri girdigimde harika bir manzara ve cok guzel bir sofra vardi . e biraz sasirmistim kana alistigim icin zorda olsa yedim.sonra sahile indik .neden boyle bir sey yaptin.
-seni seviyorum pasifika sana dogru duzgun bir cikma teklifi bile edemedim o yuzden seni buraya getirdim .sesi ni duzeltip ayaklarima kapandi . Benimle cikar misin?

Hic dusun meden evet dedim .ve kendimi daniel in kucaklarinda buldum.seni cok seviyorum bende dedim ve dudaklarini dudaklarima bastirdi.ayrildigimizda kucagina atladim ve eve donduk beni yatagima yatirip uzerime cikti . bir sure opustuk . birden bustiyrnin fermuarini indirdi.direk tokatvatip ormana dogru kostum.oda arkamdan geldi .

-ozur dilerim pasifika kendime hakim olamadim.

-ozur dileme daniel ozur dileme boyle bir seyi nasil aklindan gecirirsin . seninle olmamii bekle benden .ve beni yalniz biraknpesimden gelme.

-pasifika ozur dilerim lutfen gitme o bolge kurtlarin sana zarar verebilirler kendini savunamamandan korkuyorum beni sensizlikle sinama. Lutfen  gel pasifika lutfen

Onu dinlemedim kafamin dikine gittim yine ona cok sinirlendim benim iznim olmadan nasil boyle bir sey dusunur. Diye dusunurken bir kurt ugulamsi kulagima geldi. Biraz korkmustum sanirim ama kosmaya devam ettim . birden bir kurt karsima cikti.  Bana hirladi . bense hic birsey yapadim bir den uzerime atladi be kolumu penceledi. Yere yigildim . kolumu hissedemiyordum . birden biri beni kucaklayip  kosmaya basladi ,gozlerim yavas yavas kapandi.

Vampir OkulummmmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin