Multideki pasifika
-tsk ederim
-ne icin ?
-kopek sey yani askimin askini nerde buldum
-okuldan donuyordum cok konteynirinin yanindan vir havlama sesi geldi bende gidip baktigimda galiba tekedilmis bir kopek
Tabi onu guzellestirmek biraz zor oldu ama cok guzel olmadimi-bunlari benden habersiz nasil yaptin
-bazen okuldan kactigimda olmuyor degil dedi ve kikirdadi
-hadi bu gun kendini tanima egitimi var gidelim.
-tmml
Hizlica okula gitti ogretmen ve ogrenciler guruplar halinde ayrilmisti daniel bemden bir yas buyuk oldugu icin baska bir guruba gitti .bende kendi gurubuma.-yanimda tek tanigim kisi victoriaydi. Oda sanirim yoktu ortalikta gorunmuyordu.
Daniel e mesaj attim
"Sevgilim egitim bittiginde ormanlik alana gel beni yine bekletme "
"Tmm tatlim emin ol bekletmem"
Bir anda bir sesle irkildim .bu tomdu .bize kocluk yapacakti.
-pasifika sevgilinle mesajlasmayi birak ve sirayagec tmm anlaminda basimi salladim.
-evet arkadaslar simdi sizi sanal bir odaya sokacagiz burda sizin korkularinizla yuzleseceksiniz ve guclerinizi olceceksiniz.
-ilk sen pasifika hadi gel
Yanina gittim beni bembeyez bir odaya soktu. Bir yataga yatirdi .ve koluma yesil bir sivi enjekte etti ardindan kendimi kaybettim .
-uyandigimda simsiyah bir yerdi. Evet benim karanlik korkum vardi .isik aramaya basladim ama nafile bir seye carptim ve ortan aydinlandi .bir kedi bana dogru gelip hirliyordu.evet ben kediden cok korkarim kedi bana dogru gelmeye devam etti bende disleri mi sikatrdim onun uzerine atlayip kafasini kopardim .bir koridor acildi . oraya gittim .kapi kapandi .kapiyi acamadim . iyice sinrlendim ve kapiya vir tekme attim kapi param parca olmustu. Kapinin ardinda daniel vardi .ona dogru kostum ama o benden kacti. Ben ne kadar geldiysem o kacti anlamistim ki danieli kaybetme korkusu ona okadar hizli kostum ki tam sarilacakken kayboldu .ardindan bir yoldaydimbir kopek yodan gecerken birden bir kamyon onu ezip gecti gozlerimi actigimda kopek hala yoldan geciyordu birden bir korna sesi geldi ve kopegi yoldan savurup vimenlere atladik. Kopek kurtuldu.evet gelecegi gorebildim ama birkac dk sonrasini.
Bir anda kalktim herkez beni alkisladi ve daniel kolalarini bana acti ve kucagina atladim . beni kucaginda dondurdu
-cok iyiydin
-tsk ederim.
-haniormana gelecektin .
- bir baktiki herkez senin grubunun etraginda toplanmis bende gittim dev bir ekranda seni izledik .cok guclusun korkularinla yuzlestin ve gelecegi gorebiliyorsun bu harika cok nadir bir yetenek.
-cok yoruldum hadi eve gidelim dedim
-beni eve gotur dedim ve kucagina yigilip kaldim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulummmm
VampirosKan emici oldugumu ogrenince sevinmedim degil baskalari hep isyan eder falan ama ben farkliyim okula ilk girdim ve onu gordum ama cok sinor bozucu düşüncelerimi okuyo beni utandiriyorrrrrrrr