Liefste mam,
Ik weet nu wat er met je is gebeurd, en ik weet dat je deze brief nooit meer kan lezen, maar het is nu eenmaal gebeurd. Hoe ik erachter kwam wie mijn echte biologische ouders zijn? Toen ik zestien was, kwam er een brief, van een school. Hij heette Hogwarts, school of Witchcraft and Wizardly. Ik was verbaasd. Wat is dat. Mijn ouders, tenminste, dat dacht ik, keken geschrokken naar de envelop. Ik las hem en keek hen verbaasd aan. 'Is dit een grap? In deze brief staat dat ik een heks ben! En dat mijn ware ouders Audrey Moon en een onbekende persoon zijn. Jullie zijn mijn echte ouders toch?' Ze slikten. 'Judy, het.. het... het spijt ons! We moesten wel. Wij zijn niet je echte ouders Judy. Je moeder bracht je naar ons, toen ze wilde vluchten van De Heer. Ze had zich bij hem aangesloten. Ze was trouw aan hem. Ik zei nog dat Hij die niet genoemd mag worden niet te vertrouwen was, maar ze vond het zo'n goed idee, om alle modderbloedjes te vermoorden, dat ze Max bijna had vermoord. Wij zijn ook heks en tovenaar. Max is een tovenaar uit een dreuzel familie. Mensen die niet kunnen toveren worden dreuzels genoemd. Ik en Max waren zo bang! We durfden het niet te vertellen. Je moeder moest een spreuk over je uitspreken, om je toverkunst tot je 16 jaar oud was te verbergen. Ze mocht niet gaan van Voldemort. Ze had speciale gaven. Ze kon in dieren veranderen. Een soort faunaat, maar dan met alle dieren en ze kon gedachten lezen. Professor Perkamentus legt het je uit. Professor Perkamentus heeft al je geheugen gewist. Alleen je moeder, wij twee en en de professor wisten ervan. De heer wist niks van jouw geboorte. Dat houden we zo. Je gaat daar nog steeds met je naam van nu naar school. Judy Winchester. Alleen Perkamentus weet van je geheim. Morgen gaan we naar de Weg is Weg voor je schoolboeken goed?' Zei mijn 'moeder' Helen. Verbijsterd staarde ik haar aan. 'Holy shit! Ik ben een heks?' Zei ik ongelovig. Helen knikte. 'Ja, je stroomt in in het vijfde jaar. Normaal begin je op je elfde. Maar jij niet. Je moet meer doen. Je draagt geen merk, dat je registreert, dus we kunnen vast beginnen!' Ik knik verbaasd. Hoe hebben ze dit die vijftien jaar lang volgehouden? 'Mag ik nog een ding vragen? Hoe zijn mijn ouders vermoord, en door wie?' 'Door Hij die niet genoemd mag worden,' slikte Max. 'De Lord Voldemort. In opdracht van hem heeft een van zijn aanhangers jouw ouders vermoord.'
JE LEEST
SAY SORRY~DUTCH~voltooid
FanfictionHet leven van Judy Winchester (16) staat op z'n kop als ze erachter komt dat ze een volbloed heks is. Ze stroomt in op Zweinstein in het vijfde jaar. Ze moet hard leren en heeft het zwaar. Toch helpt Draco haar. Ze wil er achter komen wie haar ouder...