OO9•SAY SORRY

656 20 9
                                    

~POV JUDY MOON~
Draco en ik lopen naar het ontbijt. Mijn ogen zijn ogen zijn nog rood van al het huilen. Ik neem wat spek, een toastje en een ei. Meer niet, want na vanochtend voel ik me niet super. 'Ik ga denk ik zo eventjes naar mevrouw Plijster voor wat aspirines.' Draco knikt en geeft me een knuffel. 'Ik ga wel mee, goed?' 'Nee.' Shit. Iets te snel. Ik heb eigenlijk met Dumbledore afgesproken om over mijn ouders te praten. Draco kijkt me wantrouwend aan. 'Zeker?' Hij peilt mijn reactie. 'Ja.' Hij knikt en loopt de zaal uit.

~*~*~

'Hallo Judy.' Ik kijk Perkamentus aan. 'Hoi.' 'Dus. Wat wilde je vragen?' Hij kijkt me aan over zijn halfronde brilletje. 'Kende u mijn moeder?' Hij knikt. 'Jazeker.' 'Met wie was ze bevriend? Wie is mijn vader? Welke afdeling?' 'Dat zijn veel vragen Judy. Ze zat bij Zwadderich, haar vrienden waren Lucius Malfidus, maar daar kreeg ze uiteindelijk ruzie mee.... Narcissa Zwarts en Bellatrix Vendetta. Wie je vader is, zoals gemeld in de brief, onbekend.' Ik knik.

~*~*~

~POV ALBUS PERKAMENTUS

Hoe kan ik haar vertellen wie haar vader is? Judy is eindelijk een beetje, op het goede pad, als ik het vertel gaat ze op zoek naar hem. Dat willen we niet. 'Nou... Dan ga ik maar weer.' Ze staat op. Ik knik vriendelijk naar haar en ze loopt weg. Ik moet zometeen Minerva spreken.

*Hey guys!
Het spijt me heel erg, maar ik moet het stukje nu afsluiten. Ik heb niet zo veel meer over dit deel te schrijven. Ik gooi chapter 10 er zo snel mogelijk ook op. Hopelijk vinden jullie het niet erg. ❤️ Laat even weten wat je van het boek vind. Comment en vote please!🌟&💬
XXX ROOS

SAY SORRY~DUTCH~voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu