Min mor har lige sat mig af ved efterskolen, hun ligner en der kunne græde. Jeg kommer til at savne hende. Jeg vinker farvel og begynder at slæbe mine ting ind. Der står en voksen dame med de kønneste grå matte øjne. "Velkommen, hvad er dit navn?" Hun har en kuffert i hånden. "Victoria Maria Busk Jessen" Damen finder en nøgle frem. "Du har værelse 111, vis du forsætter ned i bunden af gangen til venstre er døren på højre hånd" Jeg smiler, "Tusind tak" siger jeg og begynder at gå ned af gangen. En pige går ind i mig og jeg falder. "Ej undskyld, havde lidt for meget fart på" Hun hjælper mig op. Hun har brunt hår og grønne øjne. "Det okay, det sker engang imellem, jeg er Victoria" siger jeg og giver hende hånden. Hun smiler og tager fat i min hånd "Jeg er Freja" Vi smiler begge. "Hey skal du have noget hjælp?" spørg hun og peger på nogle af mine ting. "Ja tak" Hun tager 2 af mine kufferter og vi går hen til mit værelse mens vi snakker. Jeg sætter tingene fra mig og sætter nøglen i døren. "Jeg er nød til at smutte, men vi ses" Siger Freja med et smil på læben. "Okay, og tak for hjælpen. Hun skynder sig ned af gangen. Jeg åbner døren, der sidder en lækker brun håret dreng på sengen, han har kønne brune øjne. Han smiler til mig, "Jeg heldig at have en babe som værelseskammerat" Han blinker til mig. Jeg rødmer svagt og begynder at tage mine ting over til den anden seng. "Hey babe, du ser godt ud bag fra" Jeg ruller øjne, er han sådan en... Jeg kigger på ham, han rejser sig og går hen til mig. "Det her skal nok blive sjovt" siger han og bider sin læbe. Jeg ser forvirret på ham, han rør min kind. "Du er 15 ikke? spørg han med et sexet smil på læben. "16" mumler jeg. Han smiler, "Endnu bedre" Han blinker til mig igen. "Nå vi ses blondi, min lillesøster venter nok på mig" Han går ud af døren. Jeg går ud lidt efter, han snakker med Freja. "Please, ikke prøv at score alle pigerne, se nu og du kan få noget seriøst med en" Siger hun træt. Han griner, "Jamen sex med den samme person om og om igen er mega kedeligt" Freja ruller øjne af ham. "Tag dig sammen idiot" siger hun surt og går op af gangen imod mig. Hun får øje på mig og smiler, Jeg kigger stadig på drengen, "Hey har du værelse i nummer 111?" Jeg nikker. "Fuck hvor nederen for dig, du skal dele værelse med min trælse player storebror" Jeg griner. Han kigger på mig og blinker. Jeg smiler og kigger tilbage på Freja. "Du synes han er lækker gør du ikke?" Jeg ryster på hoved, Freja ser på mig som om hun ved det er løgn. "Okay fint, måske en lillebitte smule" Freja kigger på ham. Han kommer hen til os. "Så du synes jeg er lækker var babe?" Freja stikker ham en flad. "Hey, hvad skulle det til for" Jeg griner i smug. "Fordi du lægger på en allerede og fordi du er så ulækker" Han smiler til mig og ignorer Freja fuldstændig. Jeg kigger på Freja, "Held og lykke" siger Freja og kigger opgivende på hendes bror. Hun smiler til mig og går. Drengen presser mig op af døren til vores værelse. Han begynder af kysse min hals, også begynder han af suge. Jeg skubber ham væk. "Glem det" siger jeg stædig. "Nå nå nu skal man lige være hellig hva?" Jeg åbner døren til vores værelse men det ender galt. Vi vælter begge og han lander på mig. "Du pisse fræk" siger han og griner. Jeg skubber ham af mig. "Det var ligesom ikke med vilje vel" Jeg rejser mig og går.
YOU ARE READING
Is he worth it?
Teen FictionDansk/Danish. Victoria skal til at starte på efterskole. Hun er spændt men samtidig nervøs. Hun håber på at få nogle nye venner. Men hun er uheldig at skulle dele værelse med en player. Hun synes han er lækker og det ved han vidst godt selv han er...