Crush

89 2 0
                                    

Jeg har været på efterskolen i 1 uge nu, min irreterne værelseskammerat hedder Lukas men jeg plejer at kalde ham Luke, ligesom hans venner. Han er mega pervers og han har været ved at tage på mig flere gange.

Lige nu ligger jeg på min seng og læser.

-Charlie kigger mig dybt i øjnene og smiler med det skønne smil. Han læner sig langsomt imod mig. Lad det ske Charlie. Endelig. Jeg har ventet så langtid på det her øjeblik. Hans læber er fugtige og bløde, vores tunger kravler ind i hinandens munde. Det føles så rigtig. Han tilhører mig og ikke Fiona-

Noget tungt ligger på mig og forstyrre min læsning. Det Lukas. "Vic jeg keder mig" mumler Lukas. Jeg ruller øjne af ham, "Så tag hen og irriterer nogen andre" siger jeg surt og vender tilbage til min bog.

"Charlie trækker sig væk langsomt. "Jeg elsker dig Diana og ingen kan ødelægge mine følelser for dig igen"

Lukas afbryder mig igen, "Men du sjovest at irriterer" siger han og begynder at kysse min nakke. Jeg får kuldegysninger og ligger min bog over på sengebordet. Lukas kravler af mig, jeg vender mig og så min ryg ligger mod sengen. Jeg skal til at sætte mig og men så ligger han sig på mig. Jeg kan mærke at mine kinder langsomt bliver varme og røde. Han tager sin hånd ind under min trøje og holder om mit højre bryst. "stop.." siger jeg. Han kysser min hals hårdt men forsigtigt på samme tid. "Hvad får jeg for det" spørg han og trykker en enkelt gang på mit bryst. Jeg rødmer så rød som en tomat, jeg kan mærke en bule i hans bukser. Jeg stivner og det samme gør Lukas. Min krop bliver varm og jeg sveder lidt. Han tager hans trøje af og kysser mit øre og sutter lidt på øreflippen. Jeg kommer til at stønne. Han kigger på mig og smiler. Han hiver op i min trøje og suger/kysser min mave fra bh'en og langsomt længere og længere ned af min mave. Han rejser sig fra mig og smiler. "Tak for hyggen prinsesse" siger han og blinker til mig mens han tager sin trøje på igen. Jeg ligger helt stille og kigger på ham. Han går ud af værelset. Jeg sætter mig op, mit hjerte er ved at sprænge i luften i mit bryst. Jeg hiver min trøje ned over min bare mave. Tænk han bare gør sådan noget ved ligegyldige piger.Men jeg er nød til at være ærlig, han er ikke til at modstå. Jeg tror jeg har et lille crush på ham bare et lille bitte crush. Men han kan ikke holde sig til en pige af gangen fordi han er en player og det er nok ikke så smart at have et crush på ham så. 

Senere.

Freja kommer ind på værelset sammen med Lukas. "Jeg ved ikke hvad du er ude på-" siger hun og stopper midt i sætningen der hun får øje på mig. Jeg rejser mig akavet og går ud på toilettet "Jeg er ikke ude på noget bare fordi jeg ikke har været efter nogen piger" Siger Lukas surt. "Ingen af pigerne interessere mig" tilføjer han. Jeg kan mærke mit hjerte synke ned i min mave. "Jeg tror ikke på dig, du udnytter sikkert en pige bag min ryg" Jeg kan høre igennem døren på badværelset der er en der går ud af døren og smækker den. Jeg går ind på værelset igen. Lukas ligger sin seng med sin mobilen og tjekker facebook. Jeg ligger mig i min seng. Han kigger på mig, jeg vender ryggen til ham. Måske er jeg bare hans lille legetøj. Jeg kan mærke en tåre rende ned af min kind, jeg tørrer den væk i en hurtig bevægelse. "Vic" siger han. Jeg ignore ham. "Hey Victoria" Jeg rejser mig og kigger på ham et kort sekund. "Hvad har jeg gjo-" jeg går ud af døren mit i hans sætning og lukker efter mig. Freja står og snakker med Xenia. "Hej" mumler jeg frustreret. Freja smiler til mig og det samme gør Xenia. "Er der noget galt" spørg Xenia bekymret. Jeg ryster på hoved og prøver at smile. Freja tager fat i min arm og tager mig med udenfor. "Hey, hvad sker der?" spørg hun og holder begge mine hænder. "Jeg har et lille crush på....Lukas... og det jeg tror han udnytter mig.." mumler jeg. Freja slipper mine hænder. "Skal jeg snakke med ham?" spørg hun forsigtigt. Jeg ryster på hoved, "Jeg gør det selv" mumler jeg nervøst. Freja smiler lidt, "Er du sikker?" spørg hun og giver mig et kram. "Ja" siger jeg. 

Is he worth it?Where stories live. Discover now