Løgner.

85 3 4
                                    

1 måned senere. Lukas og jeg har været meget sammen, efter han passede mig mens jeg var syg. Han er skøn men ved ikke om jeg kan stole på ham. Freja advare mig stadig om ham, hun synes der er noget underligt omkring det.

Jeg sidder på vores værelse og læser en ny bog.

-Jeg ser ham gå væk langsomt, uden at se sig tilbage. Jeg har mistet ham forevigt. Mit livs kærlighed er væk. Jeg er for svag til at holde begge vores problemer i mine hænder. Jeg kan mærke mit hjerte falde i tusind små stykker, min krop bliver svag og jeg begynder at græde.-

"Hvad læser du?" jeg bliver forskrækket af Lukas som lige er kommet ind på værelset. "Noget" Siger jeg. Han lægger sig ved siden af mig og lægger sin arm om mig. "Læs højt for mig prinsesse" Jeg ruller øjne af ham. "Hvorfor?" mumler jeg. "Fordi din stemme er skøn at høre på" Jeg kigger hurtigt på ham. "Det er en bog om ulykkelig kærlighed" Siger jeg træt. "Jeg vil høre" siger han og kigger på bogen. "Jamen okay så" siger jeg. "Det er en uge siden jeg gjorde det forbi mellem mig og Nick. Jeg har ikke spist noget og jeg har ikke kunne hverken komme på arbejde eller være sammen med min familie. Der er et hul i mit hjerte, et hul som Nick plejer at fylde ud" Lukas drejer mit hoved så jeg kigger på ham. "Du er fantastisk" siger han og kysser mig med hans bløde fugtige læber. Jeg rødmer og kysser tilbage. Han smiler, "Læs mere" siger han. Jeg folder hjørnet på siden jeg er kommet til. "Nej" siger jeg og kysser ham mens jeg ligger bogen over på bordet. Lange kys er det bedste i hele verden. Freja kommer ind, "Øh øh undskyld" Hun fniser. Lukas kravler af min seng, han rødmer. "Hey Freja" mumler han og skynder sig over i sin egen seng. Freja kommer hen til min seng og hvisker i mit øre. "Han rødmer, det lidt underligt for det gør han aldrig" Jeg smiler i spænding. Freja rejser sig og går. Lukas smiler til mig, sætter mig på hans seng. "Hvor kom vi fra?" siger han og placere sine dejlige læber på mine.

En uge senere.

Jeg kommer ind på mit og Lukases værelse. Han sidder i sengen med en pige på hans skød. De kysser og rør ved hinanden. Mit hjerte går i stå. Jeg er i chok. Min krop begynder at ryste. Jeg løber ned af gangen lige ind i Austin. "Hey hey Vicoria, hvad sker der?" Han holder om mine arme. "Fuck dig og de andre 2" siger jeg og græder mine lunger ud. "Hey, tag det roligt Vic" Han holder mig indtil ham. Jeg græder ind i hans varme bryst. "Er det Lukas der har gjort noget?" spørg Austin bekymret. Jeg nikker. "For fanden altså, hvad har han nu lavet?" Jeg græder mere. "Han kysser med en anden pige" Austin ser forvirret. "Det fandme ikke til at finde ud af den knægt, han sagde at han var lidt lun på dig" Jeg ryster på hoved "Åbenbart ikke" mumler jeg ulykkelig.

Senere.

Jeg ligger i min seng under dynen. Lukas kommer ind af døren, "Hey prinsesse, må jeg høre mere af den der bog du er ved at læse?" spørg han. Jeg smider bogen på gulvet og ignorer ham. "Vil du ikke læse den for mig babe?" spørg han. Jeg ignorer ham. "Prinsesse?" Jeg ignorer ham igen. "Hey tal til mig" Jeg mumler "Fuck af helvede til" Der er stille et kort sekund. "Så du mig og Stella kysse? er det hvad du er sur over?" Jeg sætter mig op. "Du sagde du ikke udnyttede mig din idiot, jeg sover på Frejas værelse fremover" siger jeg vredt og tager min bog og går. 


Is he worth it?Where stories live. Discover now