Lukas har fortalt sine følelser til mig og det er jeg uendelig glad for.
Jeg ligger i min seng, det er morgen og jeg er træt. Lukas ligger ikke i sin seng. Jeg rejser mig fra min seng og går ud på bad værelset. Lukas står nøgen og er ved at tørrer sig med et håndglæde. Jeg rødmer og holder mig for øjnene. "Undskyld" Siger jeg pinlig berørt. Jeg skynder mig ud af badværelset. Jeg tager min nattrøje af så jeg kun står i bh og trusser. Lukas kommer ud fra badværelset men hans håndklæde om livet. Jeg holder mine arme over min halv nøgne krop. "Slap af smukke, du har lige set mig nøgen så du dør forhåbentligt ikke af jeg ser dig i trusser og bh" Jeg rødmer svagt. Han kommer hen og fjerner mine arme. Han rør min mave forsigtigt. Jeg kysser ham. Han trykker mig mod hans krop. Jeg han mærke en bule under hans håndklæde mod min krop. Han skubber mig ned i hans seng og ligger sig på mig. Han knapper min bh op og tager den af. Han bider sig i læben og begynder at kysse mine bryster. Jeg giver et støn fra mig.
Senere.¨
Jeg vågner nøgen i Lukas seng under dynen sammen med ham. Vi havde sex. Omg. Endelig.
Han ligger med lukkede øjne og ser helt fredelig ud. Jeg kysser hans kind forsigtigt. Så tager han fat om mig og hiver mig indtil ham. Jeg griner lavt. "Du dejlig" Mumler han og åbner sine øjne. Jeg smiler. "Det er du også" Mumler jeg glad. Vi kigger på hinanden og lytter til stilheden. Jeg rør ham forsigtigt over kinden. Jeg elsker ham.
Næste dag.
Jeg sidder udenfor sammen med Freja. Hun ved intet om igår endnu. Vi ligger på græsset og kigger op på himlen. "Freja?" Hun mumler "Ja?" Jeg kigger på hende og hun kigger på mig. "Jeg havde sex med Lukas igår" Hun bliver rød i hoved "Hvad? I jo ikke kærester endnu?" Jeg ryster på hoved "Nej men jeg stoler på ham" Freja ser nervøs ud "Pas nu på Vic"
YOU ARE READING
Is he worth it?
Teen FictionDansk/Danish. Victoria skal til at starte på efterskole. Hun er spændt men samtidig nervøs. Hun håber på at få nogle nye venner. Men hun er uheldig at skulle dele værelse med en player. Hun synes han er lækker og det ved han vidst godt selv han er...