1.

63 5 0
                                    

Niní jste seznámeni s postavou. Ptáte - li se proč říkám jednou, tak to proto že Anna i Emilia jsou jednou osobou. Jsou .

Anna Elisabeth Clarcsonová vykračuje ulicí rychlím tempem. Úsměv jí nechybí. Zaujatě poslouchá Jessicu, která jí vypráví o koupi nového pudru: ,,Nebudeš věřit, kolik mě stál." Jessica Leahielová se dramaticky odmlčí a Anna protočí oči: ,,279 korun!" Zvolá a obě dívky pokračují v debatě o kosmetice.

Emilia míří ke škole. Nemá tu budovu ráda, ani nikdy neměla. Upraví si ošoupanou košili. Pohlédne na boty s dírou na palci. Okem zavadí o boty Sarah, která jde vedle ní. Jsou nádherné. Emilia chvíli závidí. Pak odvrátí hlavu a pokračuje v cestě. Dnes je první den školy. Den, kdy si mohla najít někoho, komu by na ní záleželo. Ví ale, že kamarády si najde jistě Anna. A taky ví, že si nebude sundavat bundu, a taky si za Annu sedne. Tak aby ji nikdo neviděl. Zajistí si, že zavrhne desátou větu tohoto odstavce.

Anna vchází do třídy, jako královna. Objímá všechny a zdraví je. Dojde k lavici Kristiny. Předkloní se a čeká co bude. Plavovláska obejme Annu a pustí se s ní do hovoru. Cecilia se najednou vymrští od Jessici, ktera sedí vedle ní. Začne křičet nesrozumitelná slova. Anna se otočí a protočí oči: ,,To je zase jen Martin."

Emilia rychle zajede pohledem ke dveřím. Stojí tam. On. A ona je zase nic. I Anna, je teď nic. Teď má šance jen Kristina. A Kristina se ji chopí.

Dvě tvářeKde žijí příběhy. Začni objevovat