Rüyamın en güzel yerinde Açelyanın beni sarsmasıyla söylene söylene uyanmıştım.
"hadisene kızım kalk daha sana alışveriş yapıcaz işinin ilk günü olucak bugün kalkkk!!" dedi. "ne işi Açelya bu saatte" diye mızmızlandım "Elisa Barışın düşmanının yanında işe başlıcaktın ya unuttun mu yoksa?¿" dedi.
Aslında unutmamıştım ama unutmuş gibi yaparsam belki nasıl bir iş olduğunu bile bilmediğim yerde çalışmazdım dimi
"unutmuştum Açelya özür dilerim" dedim "tamam işte hatırlattım ben kalk hadi çabuk duş al sonra kahvaltı yapıp sana alışveriş yapıcaz kızım kalk çok işimiz var hadi ya" dedi
"tamam Açelya ben duşumu alırım sen git kahvaltıyı hazırla" dediğim gibi odadan hızlı bi şekilde çıktı.Ben ise yavaşça banyoya ilerleyip iyice saçlarımı yıkadım.
Banyodan çıktıktan sonra üstüme rahat bir şeyler giyip saçlarımıda iyice kurutup ördükten sonra aşşağı mutfağa indim.
En sevdiklerimi tabağıma alıp yavaş yavaş yiyodum ki "Elisa seni öldürmemi mi istiyosun bugün çok işimiz var diyorum onun için yavaş yavaş mı kahvaltı yapıyosun" dedi açelya
Aslında haklıydı o işi sırf Açelya için kabul etmiştim bu yüzden onun yüzünü kara çıkarmamak için bu işi en iyi şekilde yapmalıydım kendime birini nası en iyi şekilde aşık ederim ya çok saçma anlayamıyorum.
Kahvaltımızı ettikten sonra hemen alışveriş merkezine gittik önümüze gelen ilk mağazaya girdik şimdi en nefret ettiğim yere geldik bissürü kıyafet tututşturdu elime hepsini denicek miydim ciddi misin???
Siyah ince ipli dizimin hemen üstünde biten zarif bi elbise giyip çıktım Açelyaya baktımda "üstünde emanet gibi bune çıkar bunu" dedi gittim kabine diğer elbiseleri denedim aynı şekilde hepsine yorum yaparken en son dizleri yırtık rengini benimde çözemediğim bol bileğin biraz daha üstünde biten bi pantol üstünede siyah düz bi tişört giyip kabinden çıktım ve Açelya "bayıldım işte bu mükemmel sana bi de ayakkabı almamız lazım" dedi üstümdekileri çıkarıp kendi kıyafetlerimi giyip kasaya gittik sıra olduğu için bi süre bekledikten sonra kıyafetlerin parasını ödeyip mağazadan çıktık.
Bi süre avmyi dolandıktan sonra güzel bi ayakkabı mağazası bulduk içeri girdiğimizde Açelya ne kadar topuklu ayakkabı göstersede ben vanslara bakıyodum ve çok güzel siyah üstünde renkli çiçekleri olan bi vans gördüm ve Açelyaya "bence bu gayet güzel" dedikten sonra Açelya ayakkabıya öcü gibi baksada beğendiğim için beni kıramayıp aldık.
Alışveriş merkezinin üst katındaki bi kafeye oturup içicek soğuk bir şeyler aldık.
"Açelya artık bu kendime aşık ediceğim kişinin nası biri olduğunu kim olduğunu sölesen?" dedim
Açelya ilk önce sustu sonra konuşmaya başladı .
"Doruk Çağlar kendisi Barışın en büyük düşmanı ve dıştan çok iyi bir şirket gibi bir yer fakat içinde." dedi ve sustu "Açelya içinde ne var ne oluyo şirketin içinde?!" dedim
"Elisa şirketin içinde uyuşturucu alım satımı ve bir çok şey dönüyo" dedi"Açelya iyi bi işti güvenliydi hani güvenmiştim san beni nasıl bir işe bulaştırdın sen!" dedim
"Elisa sana bişe olmıycak söz veriyorum güven bana" dedi güveniyordum ona o benim başıma kötü bir işe bulaştıramazdı ne kadarda uyuşturucu çok kötü olsada...Sessiz bir yolculuktan sonra eve gelmiştik bir saat sonra şirkete gidicektim beni nası şeyler bekliyo acaba şirkette.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Kadar Sevmek
Novela JuvenilArkadaşlar kitapa arkadaşım @pudinglikebap devam edicek ben anket kitapında olucam Kapak yapımı için @ben_girll teşekkürler "Sevdik mi siyah kadar"dedi elindeki içkiyi bardağını havaya kaldırırken "Sevdik"dedim içkı bardağımı havaya kaldırıp onunla...