Cand Mra a venit si ma imbratisat am vazut cat de fericita era sa ma vada,si eu eram foarte fericita,dupa atata timp insfarsit suntem impreuna,n-o mai vazusem de 2 ani.
Mama Mirei mi-a zambit si mi-a zis ca se bucura foarte mult ca am venit pt Mira,insa,nu stiu de ce,simteam ca s-a intamplat ceva grav iar Mira nu-mi spusese.Am baut niste suc dupa care puff,sus in camera Mirei sa-mi povesteasca despre micile ei excursii in vacante si despre liceu :3.
Vara asta Mira a fost in Barcelona in vizita la un unchi de-al ei.Acolo a participat la vreo 3 concursuri sportive,a invatat despre pictura cu unchiul ei,a fost la un bal superb si desigur a fost la o arena mare unde a avut loc un spectacol cu toreadori.Mi-a zis ca acum 3 zile a facut turul liceului si e mare,adica FOARTE MARE.Liceul se numeste SkyLine Arts si sunt multe lucruri interesante si mi-a zis ca directoarea liceului e remarcabila,super draguta si foarte foarte amabila.Dupa inca vreo 15 minute in care mi-a povestit despre SkyLine Arts,am intrebat-o care-i treaba,ce s-a intamplat in astia 2 ani de este asa de ingandurata acum,desigur ea a incercat sa ma pacaleasca dar a uitat un lucru:CU HELEN NU TE JOCI!.
Eu:-Mira nu-mi vinde gogosi!!!Stiu ca ceva s-a intamplat aici.Am vazut-o si pe mama ta,a lacrimat cand ma vazut,de ce?
M:-H-Helen,nu-nu e traba ta,te rog uita de asta.
Eu:-Mira!Termina,sunt cea mai buna prietena a ta,imi poti spune orice.
M:-TATA S-A SINUCIS!!
Dupa ce a zis asta,a izbucnit in plans iar eu n-nu stiu ce sa zic,am ramas socata,Ben Kraverwood si-a luat viata??Nu am inteles nimic si ce e mai ciudat deabia acum vine,Mira se linistise si scoase din dulap un bilet de la tatal ei.
M:-L-am gasit in buzunarul de la camasa...
„Angelina,Mira,va rog iertati-ma insa locul meu nu mai este aici,la servici totul e un dezastru iar cu voi deabia mai apuc sa vorbesc.Nu-mi pot pune lucrurile in ordine,de cand seful mi-a zis ca inchidem fabrica am simtit ca nu mai am ce face,nu mai are niciun rost sa raman aici.Stiu ca ati facut tot posibilul sa-mi fiti alaturi si apreciez,insa ma urasc pe mine deoarece eu n-am facut la fel,cand ati nevoie de mine,nu am fost acolo pentru voi.Gandul ca nu mai pot sa fiu aici pentru voi doua ma omoara,asa ca cel mai bine este sa-mi iau adio de la voi,va iubesc mult,promit ca voi avea grija mai bine de voi de-acolo de sus.Adio!”
Deci nu-mi venea sa cred,cand am terminat de citit am inceput sa plang,nu pot sa cred ca domnul Ben a facut una ca asta.Domnul Ben a fost un om de nota 10,mereu avea grija de Mira,se juca cu amandoua,ne cumpara tot felul de lucruri ca sa ne vada fericite,nu-i lipsea nimic,mereu a zis ca este cel mai fericit din lume deoarece are o sotie iubitoare,o fiica minunata si un servici extraordinar,iar acum??!!!Si-a luat viata pur si simplu??
Eu:-Imi pare foarte rau Mira.
M:-Nu,mie imi pare rau.Trebuia sa-ti spun,acum ca ti-am spus totul ma simt un pic mai bine...
Eu:-C-cand s-a intamplat asta??
M:-Acum o luna,dar stii am si o veste buna.
Eu:-Care?
M:-Trupa Thousand Foot Krutch da un concert in seara asta iar eu am 2 bilete V.I.P!!
Eu:-Cum ai facut rost de ele?
M:-Matusa mi le-a dat,deci vrei sa vii?
Eu:-WTF??NORMAL CA DA!!
Am luat biletul si am mers acasa,am ajuns in camera mea si am inceput sa ma aranjez pentru concert,deabia asteptam,avea sa fie cea mai tare seara ever...
T:-Pentru ce te aranjezi asa?
Eu:-Merg la un concert cu Mira.
T:-O ba nu mergi domnisoara!
Eu:-De ce?
T:-Deoarece nu-s de acord ca fiica mea sa mearga noaptea tarziu la nu-stiu ce concert.
Uraaa,am avut timp sa pun partea asta mai devreme,lectura placuta
CITEȘTI
Aventuri La New York
RomanceHele,o fata de 16 ani care a fost mutata de colo-colo prin lume alaturi de fratele si sora lui.Ea s-a saturat de atitudiniea tatalui ei iar la New York o sa schimbe totul.