Buna eu sunt Helen,am 16 ani ,am parul roscat(vopsit) si desigur...
T(tata):-Helen vino in bucatarie!!
Eu:-Acum vin...Scuze dau detalii mai tarziu :3
Deci m-am dus in bucatarie,unde era si sora mea mai mica Lena.Eu:-Unde-i Justin??(el e fratele meu geaman -_- )
L:-Nu am idee,l-am sunat dar nu a raspuns la telefon.
T:-Gata,gata luati loc si mancati.
Eu(in soapta catre Lena):-Ce-i cu el??Pare nervos
L:-Mda,fac pariu ca are vesti rele,din nou :P .
Eu:-Mmmm...Imediat dupa masa a venit si Justin.
Eu:-Unde naiba ai fost???Tata ne asteapta in living pe toti 3.
J:-Crezi ca...
Eu:-Nu cred,stiu.O luam de la capat -_- .
J:-Glumesti nu?
Eu:-Nope...hai sa mergemImediat ce am intrat ne-am asezat pe canapea alaturi de Lena iar tata a inceput sa vorbeasca...
T:-Astazi am vorbit cu seful de la compania la care lucrez si..trebuie sa ne mutam la New York.Plecam maine la aeroport la ora 05:00,inteles?
J si L:-Dap...
T:-Helen??!!!
Eu:-Glumesti nu-i asa??Tata!Cand am inceput eu si Justin clasa a-V-a fix atunci ai inceput si tu sa ne muti de colo-colo,asa o sa fie tot timpul?Eu una refuz,m-am saturat de asta!!!!Plec nervoasa in camera mea,tata ma striga insa ma fac ca nu-l aud.C-c-cum poate face una ca asta??Ce suntem noi?Niste marionete??Am uitat sa va spun ca noi suntem in L.A acum,dar ce conteaza?Oricum plecam....
Am ajuns in camera si m-am trantit in pat si am inceput sa plang.Chiar nu inteleg,de ce face asta?Nu dureaza mult si bate cineva la usa...
Eu:-Ce vrei???!!!
L:-Sunt Lena,pot sa intru?
Eu:-Mda,intra,scuze nu am vrut sa tip la tine...
L:-E-n regula,de ce nu privesti si partea buna a lucrurilor??
Eu:-Care parte buna?
L:-Ai uitat ca Mira locuieste acolo?
Eu:A da!!Doamne ce idioata sunt.
L:-Esti mai vesela acum?
Eu:-Da,multumesc Lena.
L:-Nu ai pt ce.Dupa ce a plecat Lena mi-am pus castile sa ascult muzica dar le-am dat imediat jos deoarece venise si tata.
T:-Helen...
Eu:-Scuze,nu am vrut sa iasa asa dar ceea ce faci nu e corect,ne plimbi prin lume de parca am fi papusi nu copii.
T:-Stiu si-mi pare rau dar nu am alta solutie Helen,trebuie sa-ntelegi.Nu am de ales,trebuie sa va iau cu mine,daca tu si Justin ati fi majori a-ti putea ramane stabiliti intr-un apartament cu Lena,dar asa,nu pot sa va las singuri...
Tata a oftat,ma sarutat pe frunte,mi-a zis „noapte buna” si a plecat.Are dreptate si in plus el mereu a avut grija de noi.
Am adormit imediat,cred ca eram destul de obosita dupa cele petrecute.....Sper sa va placa,astept pareri :3
CITEȘTI
Aventuri La New York
RomantizmHele,o fata de 16 ani care a fost mutata de colo-colo prin lume alaturi de fratele si sora lui.Ea s-a saturat de atitudiniea tatalui ei iar la New York o sa schimbe totul.