Intodeauna m-am gandit la tine. M-am gandit la tine ca la singura si unica ...
Nu mi-am permis sa te schimb...
Nu mi-am permis nici macar sa incerc sa te judec de ce imi faci ceea ce imi faci...
Nu am dorit nimic de la tine...dar cu toate astea... ai vrut sa ma lasi sa mor. Ai vrut ca eu sa cunosc durerea...si ca ea sa imi fie profesor ani la rand.
Felicitari. Dorinta ta s-a indeplinit
Dar acum..dupa atatia ani...imi dau permisiunea sa te intreb ..."De ce?" Un simplu "De ce?" Vreau sa imi raspunzi la aceasta intrebare. Doresc sa poti sa-i inventezi un raspuns care ma v-a multumii.
Poti face asta? Poti sa imi aduci inapoi clipele frumoase care le-am petrecut? Poti face asta? Poti macar sa incerci sa faci asta? Poti sa imi dai speranta zilei de maine? Poti sa imi dai minciuna vesmica cu "Va fii bine?"
Am crezut ca ma vrei...am crezut ca suntem bine..dar e evident ca nu a fost asa...nu...nu simti asta.
Vreau sa iti multumesc ...pentru ce? Am multe motive. Da... mi-ai luat mai multe decat mi-ai dat ..dar asta nu schimba faptul ca inca tin la tine.
Chiar daca nu arat asta doar crede-ma.
Bun...vreau sa iti multumesc...pentru ca traiesc...vreau sa stii ca nu regret...acum...asta .
Multumesc ca ma asculti. Ca nu imi dai dreptul sa ma plang... nu imi dai timp sa plang...nu ma lasi sa suspin in linistea noptii asa cum multi poate o fac chiar acum...
Iti multumesc ca ma accepti exact asa cum sunt ..
Multumesc ca ai fost cum esti.
Ca ma sprjini...desi nu merit.
Ca ma inveti..cum ce...unde...cand ..de ce sa fac...
Ca ma tii la distnta de rele...
Ca ma iubesti..asa cum vreau...
Ca ma lasi sa traiesc cum imi place ..
Ca stii cine sunt ...si ce vreau sa ajung
Ca ma placi pentru suflet si nu pentru cum arat...
Ca te cunosc doar pe tine ..si nu m-ai mintit...sau tradat...sau inselat..
Multumesc ca atunci cand toti au decis sa plece tu ai avut curajul sa ramain .
Ca atunci cand nervii au reusit sa ma acapareze...ai fost acolo sa ma calmezi.
Multumesc ca nu m-ai abandonat...
Ca nu m-ai lasat sa mor asa cum doaream...
Poate ca multi nu discuta cu tine...si poate ca te ignora...dar eu nu voi indraznii sa fac asa ceva. Imi pare rau...ca poate ai avut motive sa crezi asta.
Iar acum..sa discutam si pentru ceea ce mi-ai facut...mai putin bun
Pai...te urasc...ca mi-ai luat oameni la care tin...
Ca mi-ai dat greutati care au parut imposibile de infruntat dar am reusit...
Ca nu m-am inteles niciodata...si acum incerc...in mica parte sa ma descopar asa cum sunt.
Ca nu am putut sa invat si ca inca fac greseli...
Ca nu sunt perfecta...
Ca nu am invatat sa iubesc asa cum tu o faci...
Desi toti poate te urasc...tu nu
Ca nu am fost acolo paote cand cineva avea nevoie ..
Ca sunt inca mica sa pot schimba lumea
Ca sunt prea proasta ca sa ma pot bucura de fiecare clipa alaturi de tine ..pe care tu mi-o umplii de dragoste
Ca nu am invatat cum sa pierd persoane..
Nu am invatat sa trec peste..
Nu am invatat sa nu imi mai pese.
Multe...atat de multe nu am invatat...dar sper ca timpul nu imi va fii inamic.
Eu iti multumesc....si te urasc ...dar se pare ca te iubesc.
Daca te-as avea aici in fata.. cuvintele sunt inutile ca sa iti dezvalui ce fapte as putea sa fac.....
Dar hai sa reincepem...vrei?
Vrei sa incepem...si sa nu mai gresim? Am putea face asta? Vrei macar sa incercam?
Come on...let's try....Buna. Sper ca va place acest inceput.. vreau sa imi spuneti ce credeti ca e? Va rog sa ascultati melodia...
Pentru cine sunt aceste cuvine?
Eu va las. Va imbratisez cu drag.😘😘😘😍😘😘😘
CITEȘTI
BABY HOLD ON
Romance"-De ce plangi? Ma intreaba cu o voce stinsa ... -De ce te prefaci ca iti pasa? Ii raspund rece si taios avand in vedere cine sunt si ce fac. -Uite...de ce ma asociezi cu restu? Chiar asa crezi ca sunt? Ma dezamagesti. Imi spune si imi intinde mana...