Eu

25 2 6
                                    

Eu..marea mea teama... a fost sa ma lupt cu mine de cand ma stiu.. stiu...ca vin din nou la tine si ma plang...dar nu pot face altceva..nu stiu ce as putea face altceva....
Am pierdut atat de multe batalii cu mine insami ca nu mai stiu numarul lor.
Dar sa stii ca din toate am invatat o lectie. Au fost lectii dure..pe care toti le invatam..trebuie sa le invatam.
Durerea este cel mai bun profesor ..asa ai spus.. dar nimeni nu vrea sa ii fie profesor.
Unii poate scapa de lectiile ei..dar cei care le primesc..sunt cei mai norocosi. Tu..tu m-ai invatat mereu asta...
Dar prima data m-ai invatat ca nu trebuie sa cred in oameni.
Unii vin si pleaca...altii raman...dar doar o parte din ei te distrug.
M-ai invatat,cu greu cei drept,ca oamenii sunt masinarii.. care vor doar sa atinga un scop bine plasat...dar dupa ce l-au atins..nu vor mai avea nevoie de tine.
E greu. Am dat acest test...si inca o mai fac.. dar se pare ca mereu il pic.. e.. aiurea.
As putea numii asta un amalgam fara sens...dar ar fii irelevant.
Am apreciat ce am trait..si multumesc pentru asta
Am apreciat ci am fost...ce sunt..si voi muncii mult ca sa apreciez ceea ce voi devenii.
Am fost un copil bun.. dar nu si unul normal. Am inceput sa ma inteleg din ce in ce mai putin..iar asta ii debusola ai pe cei din jur.
Dar am trecut peste... si am invatat..ca daca vrei sa reusesti trebuie tu sa fii multumit de tine iar ceilalti vor fii si ei.
Mi-a fost greu.. ca fiecaruia dintre noi...dar tu...nu mi-ai permis sa renunt.
Nu mi-ai permis sa urasc persoane.. ai fost acolo sa imi spui... ca nu era bine cum procedam... si ca sunt mult mai buna de atat..
💪DA! Ai avut dreptate...am fost mai buna de atat.
Nu ...nu regret nimic. Nici jignirile pe care le-am primit..pentru ca m-au ajutat sa devin cine sunt. M-au ajutat sa vreau mai mult de la mine..m-au ajutat sa imi indeplinesc vise pe care le iubeam.
Da. Am fost un campion. Si voi incerca sa devin unul mai mare daca nu sa ma mentin la acest nivel macar.
Nu imi mai doresc nimic in acest moment...
Doar pe tine...sa vii...sa ma cuprinzi....sa imi stergi lacrimile fierbinti dar in acelasi timp amare...care se scurg din ce in ce mai des...exact ca timpul meu.
Mi-ar placea sa imi spui ca nu sunt singura...ca nu voi mai fii ...ca tu vei venii...ca vei fii aici cum ai fost si pana acum..
Doamne cat mi-ar placea.
Dar tie? Tie ti-ar placea? M-ai mai iubii? Mi-ai mai spune ....ce simti.?
Pate ca nu...poate ca nu iti lipsesc.. sau poate ca nu ma iubesti...dar pana la urma ce e iubirea? Ce e aia iubire? Ce simti cand auzi de ea? Iubirea a fost cea mai mare dilema pentru filozofi dea lungul anilor.
Iar tu crezi ca noi o putem rezolva...
Nu..nu cred. Dar merita ...merita sa incercam..
Fii aici. Fii cu mine. Te rog nu ma parasii...nu si tu...
Imi va fii dor de tine..
Nu voi indraznii sa te parasesc...nici sa vreau si nu pot..tu faci parte din mine. Esti in pieptul meu mereu...
Dar tu..tu ma urasti..si nu te condamn..nu am sa o fac vreodata.
....Te iubesc... dar tu....ma urasti..de la inceput a fost asa...dar oare se va schimba ceva ..?
Nu stiu...nici nu vreau sa stiu...
Dar ti-am spus .. TE IUBESC!
....iar tu parca imi spui... "Baby hold on"...dar da...asta fac..
Sa ai grija... sa ai grija de restul..
Si sa nu ma parasesti si tu...esti tot ceea ce mai am..
Tot ceea ce mai am...esti tu.... viata mea.. pentru tine am scris aceste randuri.. sper ca tu sa le citesti cu placere in timp ce eu le-am scris cu durere si lacrimi ...."
Si acestea erau ultimele mele randuri din jurnalul meu...din sufletul meu ranit si chinuit de o viata mizera si precara..pentru viata ..doar pentru viata mea am adresar asemenea cuvinte. ....
Si acum sa inceapa povestea mea...





Buna....am postat capirolul 2
Sper ca va place cartea.
Daca da...dat com...daca nu..o sterg
Va rog ascultati melodia..e pentru voi ....pentru cei care aveti o viata grea...sau mai rea.
Nu uitati. Forta e in voi. Nu cautati sa va distrugeti..cautati sa va salvati. Daca voi vreti...puteti. nu condamnati pe altii pentru greselile voastre.
Va imbratisez...sper ca v a placut😘😘😘😘😍😚😘😘😘😘😚😘😚😘😘😚😘

BABY HOLD ONUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum