LIA POV'S.
-Nu...de ce sa vin la tine. Nu am ce sa caut acolo. Ii spun si las privirea in pamant.
-Uite...vino.. te vei simtii mai bine. Si daca nu te voi duce acasa .
Gandul ca m-ar putea duce acasa si ar afla unde stau,ma ingrozit. Asa ca am preferat sa merg cu el.
-Bine. Dar,doar pentru putin timp. Dupa vreau sa merg acasa.
-Daca vrei,te pot duce chiar acum. Dar,esti plansa toata si cred ca mama ta nu ar fii incantata sa te vada asa. Hai la masina.. te vei mai incalzii,vad ca tremuri de frig. Dar pana atunci ia haina mea. Imi spune si imi pune haina pe umeri. Era dragut.
-Ai venit cu masina aici? Il intreb
-...Nu,dar am rugat pe cineva sa mi-o aduca,chiar daca e automata si pot sa o controlez doar cu telefonul . Spune si rade.
Acum imi dadeam seama cat de bogat trebuie sa fie.
Dar eu,eu sunt doar o fata trista si saraca care s-ar putea numii norocoasa daca ar avea ce manaca. Universul lui e unul de print. Iar el e centrul lui. Ce frumos..
Oare cum e sa ai tot ceea ce iti doresti? Oare e chiar atat de bine? Oare nu ii lipseste nimic?
Nu. Nu cred. Totul e magic pentru el. Si perfect. Pacat...
-Te rog... imi spune si imi intinde mana.
-De ce plangi? Ma intreaba. Ohh..eram asa de afundata in gandurile mele ca nu mi-am dat seama .
Nu ii puteam spune.
Si ce aveam sa ii spun? Ca eu abia am ce sa mananc..? Mai bine taceam.
-A venit masina. Mergem? Ma intreaba.
Cand am vazut masina impunatoare..mare,de un negru mat.. nu stiu ce marca era dar,sigur era foarte scumpa. Am inceput sa plang si m-am pus jos pe pamant. Nu. Nu vruiam asta.
Nu stiam cine e,nu stiam ce vrea.. daca imi facea rau ? Mai bine...prefer sa stau pe iarba decat in interiorul acelei masini!
-Lia...esti bine? Ma intreaba si da sa ma ajute dar il resping.
-Nu..nu e problema ta. Uite-te la asta! Ii spun si ii arat masina lui.
-Da..ce e ? Ma intreaba . Era confuz,si intelegeam,dar nu puteam sa fac ceva...ca sa il ajut sa nu mai fie asa.
-Ce e? Esti un baiat de bani gata. Probabil ca ai o vila imensa.. probabil ca ai o colectie de masini.. nu ..nu am ce sa caut la tine. acasa. Maine cine stie ce vei spune despre mine?!
-Ce crezi ca vreau de la tine? Ma intreaba si ma priveste adanc in ochi. Iubeam ochii aia..ochiiui.!
-Crezi ca daca nu vruiam sa iti fac ceva nu iti faceam? Crede-ma ma pricep sa vrajesc fete,dar,nu vreau sa te mint. De ce sa fac asta? Cu ce m-as alege? Eu cu multa ura din partea ta. Tu cu o inima franta.
Ai vazut,la scola fetele roiau in jurul meu,dar,nu ma ajuta cu nimic..intelegi?
Aceste cuvinte,amare.. chiar foarte amare.
-Aha.. e tot ceea ce am putut sa spun.
-Nu ma intelege gresit,dar te vreau langa mine. Nu vreau sa te mai vad plangand. Nu stiu de ce. Nu ma intreba...
-Domnule,ma scuzati dar putem merge? Intervine soferul.
-Daca domnisoara este de acord sa ne insoteasca mergem imediat Albert.
-Va rog domnisoara,e un baiat minunat. Imi spune Albert
-Bine.. daca spui tu.
-Eh.. asa crede ca primeste mai multi bani..
-Bine. Sa mergem
-Multumesc,printeso😻 nu o sa regreti.
-De ce imi spui printesa.?
-De ce te intereseaza? Te rog urca in masina.
Am urcat in masina si asa cum ma asteptam era luxoasa. Foarte luxoasa.
-Am primit-o la 16 ani. Masina. Imi spune.
-Frumos cadou.
-Domnule am ajuns.
-Multumesc Albert . Noapte buna.
Isi fixeaza atentia asupra mea.
-Te rog,intra. Imi spune.
Eram uluita. Casa era minunata. Negrul era peste tot...impune o oarecare aura stranie.
Era misterioasa.
-Iti place? Tatal meu are o pasiune pentru negru.
-Este frumoasa casa. Are o aura aparte. Ii marturisesc.
-Aron.. ai venit iubire? Iar aici firul meu a fost intrerupt de o blonda voluptoasa care vine si isi infige la propriu ghiarele in spatele lui. Eram uimita,de brutalitatea pe care o foloseste atunci cand o impinge de pe el. Era gata sa cada pe jos.. avand in vedere tocurile pe care le avea.
-Inceteaza.!! Da-te de pe mine!!! Tipa mai brutal decat credeam ca poate sa o faca.Vreti sa vedeti ce mai fac? Va place cartea? Daca da...com.
Daca nu..o sterg. Va pup pe fiecare in parte!!!😘😍😘😘 va place melodia?😍😍
CITEȘTI
BABY HOLD ON
Romance"-De ce plangi? Ma intreaba cu o voce stinsa ... -De ce te prefaci ca iti pasa? Ii raspund rece si taios avand in vedere cine sunt si ce fac. -Uite...de ce ma asociezi cu restu? Chiar asa crezi ca sunt? Ma dezamagesti. Imi spune si imi intinde mana...