Aron

18 3 2
                                    

ARON POV'S
-Hai...misca la scoala... imi spune mama asta vitrega a mea .
-Gata. Imediat. Ii spun
Ma ridic si ma imbrac intr-un maieu negru.. si blugi negri. Imi fac ghiozdanul..adica un caiet si un pix😂.
M-am mutat de atatea ori in ultimii ani incat... m-am plictisit. Sunt genul ala de baiat care nu vorbeste nimic...adica vorbesc cu toti..dar tot ce stiu eu fac.
   Deci...ma  duceam la clasa asta a mea.. 11F4. F...vine de la filologie .. imi placea mult romana..si engleza. Aveam engleza prima ora.
   Mda. Parintii mei...doar tata mai traieste... iar mama a murit😣.  Mama mea era minunata... doar ma nascut pe mine. Dar tatal meu s a recasatorit cu o scorpie. E oribila. Nu o mai suport. Plus de asta mai are si o scorpie de fata ... care se da la mine.. nu o mai suport.
Merg la masina... si ma grabesc sa ajung la scoala.
  Intru grabit...merg la secretariat... si tot asa. De sunt singur..fara parinti. Mai ales ca tata e mereu plecat ca sa faca bani...iar cotoharlele alea doua ii cheltuiesc cu nemiluita. Masini de tocat la bani. Asa le-am zis eu.
  -Buna...le spun celor doi colegi care se aflau in clasa.
-Buna. Eu sunt Tudor. Imi spube baiatul cel brunet.
-Buna. Eu sunt Aron. Ma prezint.
Parea genul de baiat..rau care facea fetele sa sufere. Adica daca obtinea ce vruia nu il mai interesa. Mda..asta e parerea mea.
Mai era o fata ...bruneta..micuta. statea in banca cu castile. Parea atat de trista. Fata asta imi dadea senzatia ca are ceva de ascuns. Dar nu stiu de ce..
-Buna...merg la ea sa ma prezint.
-Ai grija...poate ei raie de la ea...😂 rade..tampitul asta de Tudor.
Ma stramb...nu il bag in seamna..si ma mai prezint odata.
-Buna. Eu sunt Aron. Ii spun..si ii intind mana.
-Bu...buna. sunt ..intinde mana ,dar si o retrage cand aude cuvintele:
-Tocilara...rade Tudor.
Gata deja e a doua oara cand calca pe bec. A treia oara ...nu mai trec cu vederea.
-Esti? O intreb.
-Lia. Imi raspunde si ii iau mana in mana mea.
-Un nume frumos..ii spun
-Pentru o fata urata. Comenteaza Tudor.
-Iesi! Tip la Tudor.
-Poftim?  Ma intreaba amandoi.
-Am zis sa iesi! Nu auzi bine? Nu mi a placut cum ai vorbit cu ea.. asta i tot! Ii spun.
-Cine esti tu sa imi spui sa ies? Ma intreaba.
-Ma rog.. nu vrei sa aflii. Ii spun.
-Oare?
Am hotarat sa nu mai continui conversatia cu el. Nu era pentru mine...
Am decis sa ma intorc la frumoasa bruneta din dreapta mea
-Deci...Lia? Asa te cheama.. e un nume frumos pentru o fata frumoasa. Ii spun. Roseste si imi placea asta..
-Pot sa stau langa tine? Sunt nou si nu prea stiu pe nimeni..ii spun..si ma cam rusinez si eu..dar nu am habar de ce.
-Da...poti sa stai...
-Vezi...ca cu ea nu a vorbit nimeni pana acum.. ea e salbatica...sa nu te muste.. comenteaza iar Tudor.
-Ignora-l. Ii spun lui Lia.
-Asta fac. Imi spune.
Clopotelul a sunat iar clasa s a umplut imediat...
Toti au venit la banca mea si au inceput sa imi puna tot felul de intrebari.. : " de unde esti? Cine esti? Ai vreo iubita?" Ultima era chiar penibila .
Nu le mai acordam atentie. Nu.imi pasa.
La cateva minute a venit si diriginta. M-a pus sa ma prezint si asa am facut.
Apoi au urmat orele...iar apoi am mers acasa.
-Hei printe  ...iar asta era mironosita..de Alia. Asa zisa mea sora.
-Ce vrei Alia. ? O intreb.
-Pe tine... imi sopteste la ureche incercand sa para senzuala.
O ignor si merg la mine in camera.. vreau a aflu ce se ascunde in spatele lui Lia ...adica ce ascunde ...
-Printe...si o vad in fata usii.
-Iesi.! Unde e tata? O intreb
-Anglia.
-Maicata.?
-In oras.
-La dracu! Iesi! ...
-Stiu ca ma vrei... imi spune.
-Stii prost! Si o dau afara,incui usa si adorm cu gandul la Lia.




B

una...sper ca va pace dragii mei! Multumesc Katinka pentru ca nu ma lasi sa o sterg.
Va pup😘😘😘😘😘

In poza Lia...oarecum.
Ce credeti?

BABY HOLD ONUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum