LIA POV'S.
Ma aflam in fata scolii ,cand il vad pe Aron ca urca intr-o masina neagra. Nu ma pricep eu la masini dar aia parea scumpa.
Imi intorc privirea...si merg acasa.
A fost groaznic azi. Pentru ca a venot el,pentru ca s-a pus langa mine in banca...pentru ca...multe
Ochii aia...albastrul ala...care te ingheata pana in oase.
Si parul ala...ciufuli..perfect ciufulit..😖
Arata atat de bine in negrul ala.
Era...
Dar,nu conteaza ...el nu v-a afla ce simt...plus nu se va uita la mine. Am auzit din intamplare,discutii intre fete ca e foarte frumos..ca ele il vor..ca na.
Deci eu nu am vre-o sansa.
Ajung "acasa" ...
Imi placea magazinul. Adica doamna de acolo ma ajuta.
Era un magazin micut.
Ma grabesc sa ajung acasa si sa mi-l scot din cap pe Aron. Nu conteaza.!
-Buna draguta. Ce faci? Ma intreaba doamna de la magazin.
Era o femeie draguta,in varsta,dar foarte spirituala.
O consideram bunica mea.
-Bine. Dumneavoasta?
-Bine. Dar nu imi mai vorbii asa. Ma faci batrana.
-Pot sa merg la mine? O intreb.
Avea o casuta mica.. dar eram doar eu si ea. Eram bine
-Da . Imi spune.
Magazinul oricum era inchis..deci.
Imi luasem un caiet.. asa ca scriam in el totul. Era jurnalul meu..
M-am apucat sa scriu in el : "Prima zi...te-am vazut iar inima deja mi-o luase razna. Ochii tai...perfecti. Albastrul cerului se oglinde in ei.
Buzele tale....mai fine decat petalele unui trandafir.... iar culoarea lor se potriveste cu cea din obrajii mei..😶
Stiu,ca nu te vei uita la mine,si stiu ca asta o scriu...doar pentru mine.
Dar imi doresc,sa imi dai voie sa visez,sa visez la tine,. Ma lasi? Imi dai voie?
Stiu,viata ma bate pierd la scor de neprezentare... dar nu voi pierde pentru ca nu am incercat.
Dar...viata asta.....
Tu! Ma poti ajuta? Dar si daca ai putea,nu ai vrea!😔... dar ziua de azi..
Faptul ca ai vorbit cu mine... esti minunat.!"
Dupa ce am scris...ceasul arata ora 20 am mers,mi-am facut masa.. am mancat. Era 21 cand am terminat cu toate cele.
M-am hotarat sa ma plimb putin. Era un parc care imi placea foarte mult... pentru ca avea un lac.
Am mers langa lac si m-am asezat pe iarba cea rece.
-Buna...aud voceea aia.. vocea aia cristalina. Un buna ca el nimeni nu imi poate spune.
-Bu..buna...il salut si eu.
-Ce faci aici? Singura? Ma intreba. Era asa de dragut ca isi facea griji pentru mine...dar nu conta. Oricum,poate are o iubita,poate. Dar,nu se uita un baiat ca el la una ca mine.
Nu stiu de ce dar aceste ganduri ma intristau,adica,nu mi-am dat seama dar am inceput sa plang.
-Am zis ceva gresit? Ma intreba...
-Nu..nu..ii spun.
-Dar plangi. Imi spune...
-Nu conteaza.
-Vino aici. Si ma ia in brate..
-Ar...aron..
-Sunt aici,printeso! Imi spuneVa place? Mai scriu la ea?
Va pup.. Katinca..si cine mai vrea 😘😘😍😍😘 va ador..
Pupici si licurici ..
Ce sa faca Aron? Dar Lia?
CITEȘTI
BABY HOLD ON
Romance"-De ce plangi? Ma intreaba cu o voce stinsa ... -De ce te prefaci ca iti pasa? Ii raspund rece si taios avand in vedere cine sunt si ce fac. -Uite...de ce ma asociezi cu restu? Chiar asa crezi ca sunt? Ma dezamagesti. Imi spune si imi intinde mana...