MELEZ

61 3 3
                                    

Selam yeni kitapla karşınızdayım multide asıl kapak var siz kitabin kapağına baktığınızda tamami gözükmüyor yukarda tamamı var ben bir melez aşığıyım yüzlerce kitap okudum bir tanesi istediğim kurguya benziyidu ama tam değik sürekli hevesle başka kitaplara baktım ama tam olarak bulamadım. Aslına bakarsanız büyülü gibi kitapları çok severim böyle kavga dövüş 4 yada 6 elementi kullanan falan zkdm bu aralar gerçi vampir ve kurtadam fillerini kitaolarıni her zaman sevmişimdir bu aralar kötü kız ve melezlere takmis durumdayım. Bu kitabı severek yazacağımı düşünüyorum. Neyse çok konuştum bile .ss ilk olarak size melez kızımızı tanıtalım bakalım iyi okumalar :*

Merhaba benn Sude Katelyn Solar hı evet iki adım var annem yabancıda bi abim var ama onu anlatmadan önce biraz kendimden bahsedeyim şimdi benim annem köken stilk (attım kelime zkmd bu güçlü bir vampir yani kurtlarda alfa vampirlerde stilk)vampir babam köken kurt alfa ben mi ben melezim kurt vampir cadı cadı ise şöyle oluyo benim teyzem cadıydı ama güçlü bir cadı aslında vampir ve cadı melezi cadı ise şöyle oldu eskiden cadıların başı beayı öldürdü güçlerini aldı ve benim 13. Yaş doğum günumde cadı güçlerini bana verdi süperim dimi zmmd tamam tamam egomu susturuyorum herneyse bu üçünün birleşimi olan kişi sadece benim dünyada evrende herşeyde ben tekim normal melezlerde hani kurt vampir yada kurt cadı yani iki şeyin birleşmesi olan melezlerden 11 tane var dünyada bunlardan birisi abim malesef uyuz bir abim var ama ben ondan güçlüyüm ehehe neyse adı Burak Alex evet aramızda 1 yaş var abi demiyorumda yani bilin abim olduğunu ben büyülere cok meraklıyım cadı yönüm çok kuvvetlidir neredeyse tüm büyüleri bilirim işimide büyüyle yapmayı severim vampirlerin özel güçleri vardır ama en fazla 2 tane verilir ben cadı olduğum için zaten 4 değil 6 elementinde hepsini kontürol edebiliyorum ama zihin okuma geleceği görme vampirliğin kazandırdığı şeyler neyse kendimi seviyorum abimde ise görünmezlik ve kılık değiştirme var ben büyüyle bunlarıda yapabiliyorum ehehe neyse bizim annemiz ve babamız güçlü olduğu için ayrı olrak abim zaten melez olduğu için ve sadece güçlü vampirlere ve melezlere iki güç verildiği için abimin iki gücü var kurt yönümüzün kazandırdığı şey ise zehirleye biliyoruz neyse kendime geleyim ben tek olduğum için dünyada şöyle artılarım var herşeyden güçlüyüm büyü gücüm çok fazla gerçekden sinirlendiğimde aşırı güçlü oluyorum... sinirlendiğimde neyse ben size anımı anlatayım sinirlendiğimde şöyle oluyo çok fazla anım var ama en güçlü olduğum zamanlardan biri şu...

1 yıl önce...

S :"Abimi kaçırdılar mı ne diyosun anne?
Hemen bulucam yer belli mi?"

A:Kızım sakin evet bulduk yolunu yani yerini yapan kişide abinin melez güçlerini alamak ve senin gibi olmak isteyen bir cadı ve intikam isteyen teyzenin gücünü aldığı cadının kardeşiymiş büyük ihtimal abine büyü yaptı gücünu kulanmaması için yada bişey işte yoksa abin güçlü kurtulurdu

S: Ne o cadıyı bulucam ve öldürcem gücünüde alıcam görsün bakalım

Sinirlendiğimi hissediyodum gözlerime baktığımda turuncu olduğunu gördüm saçlarım ise siyah olmuştu elrimde pençeler çıkmış uçlarından mavi duman çıkıyodu büyüydü muhtemelen birden bağırdım ve kendi kendime yükseldim parlıyodum beyaz ışık saçıyodum gözlerimden ateş çıkıyodu annem ve babam bana hayretle bakıyodu bağırmam bittiğimden kendimi yere indirdim demek öfkem bana güç katıyodu evden çıktık annemin tarifiyle ormandaydık abimin kokusundan yeri buldum uzakta bir ev vardı annemlere kalmasını söyledim. Onlarda anladı abimin zihnine mesaj yolladım

S: Burak beni dinle seni kurtarcam duyuyosan cevap ver ve zihnini seni kaçıran göte kapat.

Mesajımı almış olcak ki cevap verdi

B: Sude bu göt cadı benim güçler...

S: Biliyorum evi büyüye karşı korumamış dimi zaten büyüye karşı koruyamaz kendiside büyü yapıyodur çaktırma benimle konuştuğunu geliyirum.

Saçlarım kızıl renginden tekrar siyaha döndü anladığım kadarıyla evdeki gibi olmuştu ama gözlerimi kontorol edip sadece turuncu olmasını sağladım büyü yaparak kendimi görünmez yaptım ve uçarak duvarın içinden geçtim tabi büyüydü buda. Abimin kokusu yoğunlaşınca tam üstümdeki odada olduğunu anladım çok hafif kurt boğan kokusu geliyodu kendime kurt boğan büyüsü yaptım onların olduğu yere geldim görünmezliğimi kaldırmadan uçarak cadının arkasına geldim beni hissetmiş olması imkansızdı çünkü uçarak gelmiştim sesde çıkarmamıştım yavaşça ayaklarımı yere koydum ve görünmezliğimi kaldırdım. Abim burak görünce şaşırdı ama belli etmedi çok bitkindi sinirlendim gözümden ateş çıktı yine lanet olsun engel olamıyordum "Aa cadıcık beni unutuyosun galiba" dedim kadın bana döndü ve sırıttı "Bu odada kurt boğan var birazdan halsiz düşüceksin" histerik bir kahkaha attım. "Bendede büyü var aşağıdan kokusu geliyodu şimdi senin güçlerini alıp öldürcem cadıcık" cadı şaşırdı "saçmalık sen büyü yapamazsın melezsin ama kurt ve vampir melezi" dedi. "Bi ara evet şimdi karşında dünyada bir tane bulunan vampir kurt ve cadı melezi var teyzem senin kardeşini öldürdüğünde aldığı gücü bana verdi yani etkilenmiyorum şuan kurt boğandan" bir büyü yapcağını anlayıp daha çok sinirlendim ve güçlü bir şekilde bağırdım ses titreşmimi ona yönelttim bayıldı. Büyüyle onu dik bir şekilde ayakdaymış gibi kaldırdım elimi göğsünün hizasında 5 cm uzakda tuttum ve birkaç kelime mırıldandım normalde büyü yaparken kelime kullanmazdık ama bunu yaparken bu kelimeyi söylemek zorundaydım. Gücünü almaya başladım mavi simli gibi bir duman dumanın elimden içime işlediğini hissettmim gözlerimde mavi açık olmuştu cadı sonun yere yığıldığında boynunu kırıp öldürdüm abimide havaya kaldırdım ve onuda peşimden uçurarak getirdim annemlerin yanına geldik abim baygındı...

Şimdiki zaman...

Evet böyle oluyorum değişiyorum ve dahada güçleniyorum şuan o cadınında gücü bende olduğu için yeryüzündeki tüm varlıklardan daha güçlüyüm. Neyse biz yurt dışında yaşıyoruz Almanyada yaratıklar okuluna gidiyoruz bu küçüklükden başlayan bir şey tıpki normal okul gibi bu okulda kendimizi geliştiriyoruz ama şuan taşıncaz...

Evet kızımızı ve ailesini az çok tanıdınız umarım beğenmişsinizdir bakalım kızımızı neler beklicek...

-MELEZ-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin