Hatırlatma:
Kafamı salladım ve zil çaldı ayağa kalktım bir kız ve bir erkek buraya geliyodu birisi vampir biriside melezdi tüm yaratıklar bu okulda olduğu için melezlerde fazlaydı sanırım...》》》》》》》》》
Kız ve erkek geldiğinde marianna benim diyişimle mari bizi tanıştırdı.
M: Sude bu scott kendisi benim gibi cadı ve vampir melezidir aynı zamanda benim kuzenim olur kendisi. Scott buda melezimiz Sude kateylyn yani sude işte tanıyosun zaten biraz önce tahdadaydı.
(Scott)SC: Memnun oldum sude.
Dedi ve elini uzattı
S: Bende memnun oldum scott
Dedim ve elini sıktım.
M: Sude bu arkadaşım dilan o da türk senin gibi ve vampir.
D: Memnun oldum sude.
Dedi ve elini uzattı elini sıktım
S: Bende memnun oldum.
Dedim. Kızda erkekde çok tatlılardı. "Hadi bahçede donalalım." Dedim ve çantamdan kan torbası aldım ve hemen bitirdim büyüyle çöpe attım. Burakda geldi şimdi burak bi sene geç yazıldığı için aynı sınıftayız
S:Burak bunlar mari yani marianna da ben mari diyorum bu scott buda dilan oda bizim gibi türk ve buda abim aramızda bir yaş var o geç yazıldı o yüzden aynı sınıftayız."
Dedim onlarda tanıştılar.
S:Burak bahçeye çıkıcaz gel sende istersen"
Dedim oda onayladı hep birlikde bahçeye çıktık. Bahçede bir kaç bakış bize döndü doğal olarak çünkü benim pelerinim siyahtı. Şu element olayını annemlerle konuşsak iyi olcaktı.
S: Burak şu element olayını evde annemlerle konuşalım.
B: Tamam konuşuruz ulan bak ne şanslısın hee
S:Sus be hadi git kantindem kan alda gel.
B: Tamam bakalım millet kaç paket içiyosunuz
S:Bana 2 paket al.
SC: Aynen 2 tane yeterli.
M: Bencede.
D: Bize 2 şer tane alıyosun o zaman.
B: Tamam biriniz yarıdıma gelsin nasıl taşıyim ben cadı değilim malesef.
S: Tamam ben alırım yada sen dur boşuna iki kişi gitmeyelim.
B: Peki herkeze 2 şer tane alda gel hadi.
S: Tamam.
Kantine gittim 10 paket kan aldım büyüyle uçurarak götürdüm bizimkiler çardağa oturmuşlardı ışınlanmaya karar verdim ve tam ortalarına ışınlandım.
S: Geldimm buyrun kanlarınız.
Dedim hepsine ikişer olarak verdim onlarda teşekkür ettiler bende oturdum.
SC: Ee boş boş oturcakmıyız bişeyler yapalım.
D: Hadi DC oynayalım.
S: Bana uyar
B: Banada
M: Sormanız kabahat hadi oynayalım şişeyi ben halederim.
Dedi mari be büyüyle masanın ortasına şişe oluşturdu ve döndürdü. Dilan ve benim aramda durmuştu.
D: D mi C mi
S: D ile başlayalım
D: Hiç sevgilin oldumu olduysa öpüştünüz mü
Biraz şaşırdım
S: 2 tane oldu birisini sevmeyerek çıktım yine D C oynuyoduk ondan biriside yakışıklı bulmuştum 1 hafta sonra ayrıldık zaten piç bir çocukdu sarılmakdan ilerisi yok.
Scott sırıtmıştı gerzek neden sırıtıyosun ama görürsün zihnini okumaya karar verdim. Zihnine girdim
" ay ben neden sırıtıyosam aa kız gitti gözlerini kapadı başımı döndü acaba saçları çok güzel kızın sude çok şanslı aslında saçı hem kızıl hem siyah hem Sarı oluyo boyatmaya gerek yok rahat kız"
Kıkırdadım ve zihninin içinde konuştum.
" Zihnindeyimde ondan gözlerim kapalı şapşal neden sırıttığını merak ettim bu arada iltifatın için sağol ben zihnininden kaçarr"
Dedim ve gözlerimi açtım o bana hafif kızgın bakıyodu.
SC: Millet zihninizi kapatın aramızda kaçak var.
S: Ne yapiyim boş boş sırıtıyodun merak ettim girdim bende sende kapatsaydın hıh.
SC: Tamam tamam bir daha yapma ama.
S: Tamam neyse hadi devam edelim oyuna.
Burak çevirdi ve mari ile burak arasında durdu burak soruyodu.
B: D mi C mi?
M: C
B: Şu ileride kız var siyah tişörtlü buraya bakıyo zaten büyüyle başına su gelmesini sağla.
M: Seni gidi cani tamam.
Dedi mari ve elini çaktırmadan oynattı ve parmağını o kıza döndürdü
kızın tepesinde bir su balonu kafasına düştü biz gülüyoduk ama kız anlamasin diyede çaktırmamaya çalışıyorduk ki anlamadı zaten. Mari şişeyi çevirdi dilan ve scott arasında durduD: D mi C mi?
SC: C
Dilan pis pis sırıttı
D: Sudeyi öp.
yuhh çüş!
S: Yuh kızım yavaş gel
D: C demeseydi banane
S: İntikamım kötü olcak dilan hanım seni gidi can...
Beni bölen scott oldu dudaklarıyla!
Çok ufak bir karşılık verdim zaten toplasan 5 saniye falandı geri çekildim. Zihinimi okur mu diye düşünürken zaten kimsenin okuyamıyacağını hatırladım. Aslında hoşuma gitmişti bir yandan ama ilk öpücüğümdü işte dilana sen görcen bakışlarımı attım ve şişeyi çevirdim. Benimle mari arasında durdu.S: D mi C mi
M:C
Sırıttın ve dilana baktım sonra ise mariye .
S: Büyüyle dilanın bir dakikalık tipini değiştir.
D: Ya sude kardeşim canım bu adil değil.
S: Bence adil bak su atda diyebilirdim. Hem sadece bir dakika hadi mari.
M: Tamam.
Dilana döndüm saçı kıvırcık olmyştu ve yeşildi yakışmamıştı heryerinde sivilceler çıkmış kahkaha atmaya başladım burnunda palyaçoların taktıklarından vardı.
S: Di... hahaha.... dilan... hahnahsknd... komiklik abidesisin...hahha
D: ya saçıma bak ya gitti güzelim saçalrım vei eski halime çevirin.
Ellerimle büyü yapıp eski haljne getirdim. Kahkahalarımdan geriye kıkırdamalarım kalmıştı ve zil çaldı hep birlikte kalktık ve sınıfa doğru gittik.
😂😂😂😂😂😂
Okul bitmişti derslerde iyi geçmişti zaten neredeyse herşeyi biliyorduk burakla yani ben hepsini biliyordum. Koşu yarışı yapmıştık ben birinci olmuştum scott ve burak aynı anda ikinci üçüncüde başka bir çocuk olmuştu. Scott çok yakışıklıydı açıçası etkilenmiştim. Ama bir hoşlantı değildi olsa hisederdim. Bu arada burakla mariyi ayarlamaya karar verdim. Hihihi hernetse şuan eve ışınlanmıştık annemlerle şu element işini konuşcakdım.
Biraz kısa oldu gibi ama yarında bölüm atmaya çalışcam votelemeyi unutmayın:* multide bizim gruo var :**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-MELEZ-
VampirO en güçlü tek melezdi yada daha doğrusu ırkının tek örneği olan melezdi çünkü tek melez değildi onun tek farkı en güçlüsü olmasıydı çünkü 3 ırkı birden taşıyordu ve 6 elementin hepsini kontrol edebiliyordu ama bunun bir sebebi varmıydı yoksa sadece...