-M- BÖLÜM 5

45 0 1
                                    

Multi sude elemntleri kullanırken iyi okumalar ve bayramlar 😊😊



Sabah uyandım hemen üstümü giyindim ve aşağıya indim annemler uyanmıştı bi burak malı yoktu annemin yanına gittim ve ona yardim ettim .

A: Kızım git hadi burağı uyandır.

S: Tamam anne

Dedim ve burağın yanına gittim mal falan diyorum ama seviyorum koşarak yanına atladım ve ona sarıldım sıçradi birden ben olduğumu görünce oh çekti.

S: Günaydınn

B: Sanada günaydın güzelim.

S: Hadi kalk giyin aşağıya gel scottlar gelcek bence hızlı ol kahvaltıyı kaçırmak istemezsin annemle döktürdük.

B: Tamam hemen geliyorum.

Gülümsedim aşağıya indim ktuğa oturdum 2 dakika sonrada burak indi. Koltuğa oturup scottların gelmesini bekledik biraz zaman sonra kapı çalınca heo birlikte kapıya ilerledik ve kapıyı açtım. Hepsiyle selamlaştık scottın annesinin adı teresa marinin ise alice di ikiside çok hoş ve tatlı kadınlardı. "Hadi yemekleri soğutmadan masaya geçelim" annemin demesiyle herkes masaya geçti. Oturduk yemekleri yemeye başladık arada anneme övgüler geliyodu yemeklerle ilgili büyükler kendi arasında sohbet ederken ara ara bizde katılıyoduk bazende kendi aramızda konuşup gülüşüyoduk. Bizden herkes doyunca büyüklerle vedalaşıp evden çıktık dilanada mesaj yazdım burak ve mari burağın arabasıyla onu almaya gittiler. Bizde scottla onun motoruna binecektik bana kask uzatınca yanağından öpüp arkasına geçip oturdum. Hazır olunca okula doğru sürdü.

📒📚📒📚📒📚📒📚📒📚📒📚

Okula gelmiştik bizden 15 dk sonra mari cadılar bölümüne gelmişti. Biz oturmuş sohbet ederken hoca geldi sınıfa göz gezdirdi ve bende durdi off neydi günahım tabi dun gelecekte görmüştüm bu anları.

Ö:"Sen yenisin buraya gel ve kendini tanıt"
dedi öğretme kafamı salladım ve tahtaya çıktım. (ö harfi ile gosterilenler öğretmenin konuşması)

S: Ben sude kateyleyn Solar iki adım var siz sude diyin cadı kur vampir meleziyim ayrıca element perisiyim. İki adet melez yüzüm var birisi sinirlenince ortaya çıkıyo ama odaklanırsam ona sinirlenmeden dönüşebileceğimu düşünüyorum zamanı durdurabiliyorum geleceği görebiliyorum zaten element perisiyim ve görünmezlik var zaten çoğu şeyide cadı yönümle yapabiliyorum. Neredeyse tüm büyüleri biliyorum yani neredeyse dediğimde tüm büyüleri biliyorum sanırım bilmediğim varsada öğrenirim. Konuşmaya başladığımdan beri eğitim alıyorum. Kurt ve vampir tarafımla ilgili herşeyi biliyorum. Aa bide bu arada cadıların kökeniyim.

Ö: Vay canına şey sudecim melez yüzlerini gösterir misin ilk normalı sonra sinirli olduğundakini göstermeni istiyorum.

Dedi kafamı salladım kanatlarım çıktı gözüm siyah saçlarım sarı oldu. Pençelerim çıktı etrafa baktım herkez kanatlarıma bakıyodu.

Ö: Kanatalrın gerçekten muhteşem şimdi diğer yüzünü görelim

Normal halime döndüm bu sefer scotta baktım bir kız ona kağıt atmıştı. Kendimi kötü düşüncelere odaklabarak dahada sinirlendim gözlerimi kapadım havalandığımı hissettim ışık saçtığımı biliyodum kendimi dahada sinirlendirdim. Pençelerim çıktı üstünden duman cıkıyodu saçlarımin rengi değişti siyah oldu gözlerimi açtım ateş çıkıyodu hoca demeden ateşi söndürdüm ve gözlerimin sadece turuncu olmasını sağladım etrafa göz gezdirdim. Herkez bana bakıyodu zaten yavaşça yere indim normal halime döndüm.

Ö: Sude harikasın sana ders vermek benim için şeref oturabilirisin

Gülümseyip yerime geçtim köken olduğumdan bana saygı duymak benim emirlerime itaat etmek istiyodu. Marinin yanına oturdum bana gülümsüyodu.

-MELEZ-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin