Petrecerea

157 8 0
                                    

Kate

Stiam ca o sa vina la petrecere dar nu credeam ca cu atatia oameni o sa-l vad fix pe el!

Imi mijesc ochii si vad o claie neteda neagra pe pieptul lui. Se pare ca si-a gasit fufa pe seara asta, ma gandesc si imi dau ochii peste cap.

Se uita si el la mine, studiindu-ma.

Ii mai arunc o privire si plec in cautarea Mayei. Ce inghesuiala! Ma impiedic de cineva si ma izbesc cu fata de ceva tare, cred ca un perete.

Cand imi ridic privirea dau cu ochii de Robert care se uita amuzat la mine.

- De ce razi, matahala? il intreb enervata de zambetul sau, impingandu-l.

- Ma amuza cum incerci sa te apropii de mine, spune si se apropie de mine.

- Ha, buna gluma, zic razand fals. M-am impiedicat de niste drogati si soarta a dat sa dau de un dobitoc, spun sictirită.

- Inseamna ca soarta ne vrea impreuna, nu-i asa baby? spune apucandu-ma cu ambele maini de talie si uitandu-se șiret la mine.

- Sau doar vrea sa-si bata joc de mine, spun incercand sa ma indepartez de el, dar ma tine ferm de solduri.

- Poate, zice sec.

- De ce nu te duci la fufa ta? il intreb enervata de insistentele lui.

- Esti geloasa? intreaba cu o spranceana ridicata si un zambet in coltul buzelor.

- In visele tale, poate, ii spun uitandu-ma in alta parte.

- Cu tine am numai fantezii, spune pe un ton pervers dar cu o privire curios de calda.

- Hai nu ma inebunii, il iau peste picior.

- Mai inebunit tu deja.

Replica lui aproape ma face sa-l cred.
Are o voce si o privire asa calda si poate dragastoasa?

Nu fi prostuta, Kate! Isi bate joc de tine. Revino-ti!!

- Ok, deci azi e ziua de " enervati-o pe Kate", nu? zic indreptandu-mi spatele avand o privire rece. Brusc ochii caprui cafenii care m-au facut aproape sa-l cred au devenit aproape negrii.

Ce credea? Ca o sa-i intru in plasa ca mai apoi sa ma lase cu buza umflata? Il cunosc deja destul de bine incat sa-mi dau seama ce intentii are.

- Cam asa, spune dandu-mi drumul la talie si aprinzandu-si o tigara.

Vazand ca nu mai sunt un centru de interes ii intorc spatele vrand sa continui cautarea Mayei, dar ii aud vocea puternica intreband:

- Tu ce cauti la patrecere? Nu te-am mai vazut de ceva vreme la vreo petrecere.

- Nu-i treaba ta! spun si plec la prima baie pe care o zaresc.

Dupa ce am intrebat cateva persoane am urcat la etajul doi al vilei in cautarea baii. Toate usile incuiate. Cand incerc a patra usa, din ea iese Maya si vad ca acolo era toaleta. Ii sar in brate si o intreb:

- Unde ai fost? Te-am cautat peste tot, ii spun disperata.

- Hei, calmeaza-te! Am intalnit un baiat dragut si am dansat cu el.

- Ou...aa..pai atunci cred ca ma duc sa te astept la bar, spun trista mergand spre scari.

- Stai, Kate! Nu vrei sa-l cunosti? E amuzant si sarcastic ca tine, poate va veti intelege, imi spune ea binevoitoare.

- Da...poate, spun neincrezatoare.

Ma ia de brat si ma conduce prin multimea de oameni pana la baiat.

Casatorie dintr-o betieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum