Kate
Ies grabita din magazin si il aud pe Robert cum ma striga, alergand in urma mea.
Nu stiu de ce fug de el...doar ca atu ci cand am auzit "doamna Myler" m-am panicat. Nu credeam ca asa va fi prima mea "casatorie"..nu asta mi-am imaginat.
Incep sa merg din ce in ce mai repede, auzind cum se apropie.
Am inceput chiar sa alergam prin mall unul de altul.- Kate! Opreste-te! tipa dracul dupa mine.
- Opreste-te tu si lasa-ma in pace! Ii tip inapoi, intorcandu mi capul pentru o secunda in directia lui.
Urmatoarea secunda ma trezesc pe jos cu o durere crunta in frunte si cu un oftat masculin in fata mea.
Imi ridic privirea si il zaresc pe Jace. Injura in barba, dar cand ma zareste imprastiata pe jos, un zambet mare ii apare pe chip si imi intinde mana.
Ii apuc mana cu incredere.
- Jace?
- Kate? Ce ma bucur sa te vad! spune si ma ia strans in brate invartindu-ma.
- Si mie mi-a fost dor de tine Jade, râd in timp ce incep sa ametesc de la atata invartit.
- Kate? Cine e ăsta? aud o voce gravă in spatele meu.
Imi dau ochii peste cap, si imi intorc capul in directia vocii enervante.
- Idiotule, el este Jace. Jace, el este un idiot, spun inca cocoțată in bratele primitoare ale lui Jace.
Robert vine si ma smucește de mană, asta făcându-ma sa ma desprind de Jace.
- Robert, soțul lui Kate. Iar tu esti..?intreaba avand o spanceana ridicata si privindu-l cu dezgust pe Jace.
- Soț?intreaba Jaceincantat. Felicitari! Casa de piatra! ne ureaza Jacesi ne ia pe amandoi in brate.
Robert nedumerit il indeparteaza de noi si ma ia de mana.
- Da..mulțumim. Scuze dar noi trebuie sa mergem la o prezentare, spune Robert grabit.
- Ba n...incerc eu sa il contrazic dar ma apuca strans de mana.
- Oh, sigur. Ne mai vedem Kate, imi face Jacecu ochiul. Mi-a facut placere sa te cunosc Robert, ne face el cu mana.
Robert il ignora si ma ia strans de mana, chiar daca incerc sa ma desprind de el.
- Ce te-a apucat? strig la idiotul din fata mea.
- Cine era ala? ma intreaba nervos.
- Un prieten. spun sec.
- Nu-mi place de el, spune si-mi da drumul la mana, mergand spre masina ignorandu-ma.
- Ce ai? Esti gelos? il intreb glumeata.
El continua sa ma ignore si se urca in masina. Grabesc pasul ca sa ma asigur ca nu ma lasa prostul asta prin parcare singura.
Intru in masina si-l privesc cum isi aprinde o tigara si porneste masina.
- Esti suparat?il intreb confuza
Niciun raspuns.
- De ce nu vorbesti cu mine?
Niciun raspuns.
Ma mai uit resemnata o data la el iar apoi privesc pe geam culorile si formele deformate de viteza cu care mergeam.
Imi scot telefonul din buzunar, realizand ca din cauza atator intamplari am uitat sa-mi verific mesajele.
26 de mesaje si 3 apeluri pierdute de la mama.
Citesc fiecare mesaj in parte, lasand mesajele mamei la urma.
Un mic rezumat:
4 mesaje in care Maya ma intreaba unde sunt si ce fac.
3 mesaje de la care ma instiinteaza ca va trebui sa mi termin concediul mai devreme din cauza ca un designer celebru va veni sa-si prezinte noua colectie de vara-toamna si vrea sa ma ocup de prezentare.
15 mesaje de la fani, care nu stiu cum mi-au aflat numarul de telefon.
Si 4 mesaje de la mama care ma anunta ca in seara asta trebuie sa merg la o cină stupidă de afaceri ca sa incep sa cunosc oameni importanti si influenti deoarece parintii o sa-mi lase mostenire afacerea familiei, iar eu vreau sa-i fac mandri.Le raspund tuturor iar apoi ma intorc cu fata spre Robert care priveste atent drumul.
- Robert...
Niciun raspuns.
- Poti sa nu mai fii un copil rasfatat care se supara si plange daca nu primește ceea ce vrea? Va trebui sa mergem diseara la o cina stupida cu oamenii de afaceri prieteni cu ai nostrii unde le vom spune tuturor despre "noi" iar tu stai si taci ca ultimul idiot! Spune la naiba ce ai! țip ca ultima descreierata scoasa din minti, gesticuland haotic.
- Poate daca nu te-ai mai comporta ca o târfă isterică ce ești, m-as putea bucura si eu de tigara asta nenorocita, ca sa ma calmez si sa putem sta de vorba!tipa si el lovind volanul.
- Târfă isterică??intreb surprinsa
- Mda..spune nepăsător uitandu-se la drum.
Dupa asta se lasa o tacere grava intre noi doi.
Eu ma uit pierduta la el, nevenindu-mi sa cred cum m-a numit.Ne urâm de mici copii, dar niciodata nu m-a insultat in halul acesta.
Intr-un final imi mut privirea de pe el si incerc sa gasesc o cauza a comportamentului sau.
- Esti asa din cauza lui Jace? intreb timida, nevrand sa-l enervez mai mult decat este.
Ne cunoastem de atat de mult timp incat ne stim limitele si stim cand trebuie sa ne oprim.
- Așa cum?ma intreaba evitand subiectul.
- Nu incerca sa schimbi subiectul! Stiu ca de asta esti suparat. Dar nu ai de ce sa fii , pentru ca Jacee gay.
Cand Robert aude asta, trage fulgerator la dreapta, primind in schimb niste claxoane si cateva cuvinte, nu prea frumoase.
- Poftim? intreaba nedumerit, uitandu-se in sfarsit la mine.
- E gay dobitocule, spun zambind.
Respira usurat si dupa ii apare un zambet stanjenit pe față.
- Si..de unde va cunoasteti voi doi?incearca el sa schimbe subiectul.
- A fost angajat la agentia de modeling unde lucrez. S-a insurat acum vreo lună si ceva si a plecat in luna de miere cu soțul lui.
- Oh..felicitari lui, zice el. Si noi ar trebui sa avem o luna de miere, spune el si imi face cu ochiul.
Imi dau ochii peste cap și ma uit pe geam. In sinea mea bucuroasă că a revenit la comportamentul lui obisnuit. Nu si-a cerut scuze pentru Cum m-a jignit...dar stiu ca niciodata nu o sa-si ceara scuze. Ma multumesc si cu atat.
CITEȘTI
Casatorie dintr-o betie
RomanceCine ar fi crezut ca dintr-o betie te poti alege cu un inel pe deget? Eu una nu am crezut, dar o dimineata mi-a oferit contrariul. - Kate Scriitoarea(adica eu) - Buna omule care citesti asta :) sa stii ca nu postez regulat, nu stiu sa ma exprim prea...