Buza de jos

108 4 1
                                    

Intr-un tarziu ajungem "acasa". Pe drum i-am povestit despre întoarcerea mea la serviciu si despre petrecerea din seara asta.

Din pacate n-am mai apucat să-mi iau vreo rochie pentru întâlnirea asta, dar cred ca o sa împrumut una de la Maya.

Ne descaltam si o sun pe Maya sa ii zic sa vina cu o rochie pt eveniment.

Termin convorbirea dupa cateva minute si ma asez pe canapea langa Robert.

Ma uit la el si-l intreb:

- Vrei o cafea? Aveam multe de stabilit.

El da incet din cap in semn afirmativ.
Ma ridic tăcută si merg la bucătărie. Așteptând să se facă cafeaua,il simt pe Robert in spatele meu, punandu- si mâinile pe talia mea si capul pe umarul meu. Era o poziție intimă dar placuta. M-am bucurat de mirosul de cafea si de atingerea lui. Pare ca se gândește la o poveste plauzibilă pentru noi sau poate doar savurează momentul asta de liniște și calm ca si mine.

Bipaitul aparatului de cafea ne trezeste din transă. Iau cafelele si le pun pe masa.

Ma asez si il astept sa faca si el la fel. Suflu putin in cafea si iau o gură revigoranta din lichidul maroniu.

- Trebuie sa găsim o poveste buna ca ai nostrii sa ne creda, sparg eu gheata. Si chiar va trebui sa ne prefacem îndrăgostiți, asa ca nu cumva sa intorci capul dupa vreo pitipoanca, ca e jar de noi, il amenint arătând cu degetul spre el.

Imi arunca un zâmbet strengar cu subînțeles.

- Nu inventa scuze, iubita. Doar spune că esti geloasă, imi face el cu ochiul.

NU-L MAI SUPORT! De ce mereu face glume din astea?? Daca o sa continue asa o sa ramana fara cap.

Imi dau ochii peste cap sătulă de glumele lui.

- Asta e o chestie serioasă. Daca nu vrei sa te implici si sa o iei ca a tare e treaba ta. zic linistita, imi iau cafeaua si merg in sufragerie pe canapea.

Nu l-am mai văzut de vreo cateva luni bune. Ai nostrii tot au fost plecați asa ca nu m au mai obligat să ma vad cu el, dar parca totusi e acelasi ca intotdeauna.

Ma asez turcește pe canapea, invelindu ma în patura pufoasa de pe ea.

Il aud venind timid din bucătărie. Se uita la mine cu regret si se așează tacut pe canapea.

- Stii la ce m-am gândit? Ai fost acum vreo 2-3 luni in vacanta in Canada, asa i? Putem spune că acolo ne-am intalnit, spuse cu un zâmbet in coltul gurii.

Imi intorc capul spre el si analizez ce tocmai a spus.

- Perfect. Bine gandit, ii zambesc inapoi.

Ce idee bună a avut. Parintii nu stiu nimic de călătoria aia. Am fost vreo saptamana cu Maya ca sa mergem la shopp..

STAI PUTIN!! El de unde stie de călătorie??? N am spus nimănui..Si nici n am pus poze!!!

- Umm.. Robert? il intreb curioasa.

- Da, viata mea, spune nonșalant.

- Tu de unde stii de excursia din Canada?il intreb cu o sprînceană ridicata.

Se uita blocat la mine cateva secunde. Se scarpina dupa ceafa balbaindu-se. Ce imi ascunde??

-Pai..um...stii.., incearca el sa inventeze ceva.

Il ating pe umăr oprindu l.

- Nu te obosi sa inventezi ceva. Spune-mi ce ascunzi, ii spun calma uitandu-ma in ochii lui reci.

Se uita dezorientat la mine, respira adanc si imi spune:

- Se prea poate ca soferul tatălui tău să-mi spună..

- Șoferul?

Incerc sa-mi amintesc daca am folosit soferul atunci, si da. Ii dau dreptate. Chiar am fost cu șoferul pentru ca nu găsisem un uber in zona.

- De ce stai de vorbă cu șoferul? il intreb curioasa

Sta, se gandesti putin si isi umezesti buzele cu limba. Il urăsc cand face asta.. e prea sexy. Dc nu putea sa nu fie un drac de om? Si sexy si bun, cred ca era prea mult.

- Am vrut sa-l intreb acum ceva timp cand se vor întoarce ai nostrii si s-a întâmplat sa fii fix atunci plecată si din vorba in vorba..am aflat, zise putin agitat.

Ma prefac ca il cred. E o poveste plauzibila..dar ceva din comportamentul lui ma face sa nu il cred. El nu isi musca niciodata buza pentru ca "ii strica frumusetea" dupa spusele lui si nici nu se uita in ochii mei, imi ocoleste privirea.

- Bine dracusor, te cred, spun si zambesc in coltul gurii.

Se uita la mine, analizand daca chiar il cred sau nu, dar nu a mai apucat sa zica nimic ca se aude soneria de la usa.

Las ceasca de cafea pe masa si merg la usa. Acolo o gasesc pe Maya, toata un zambet cu o husa pt haina lunga.

O invit înăuntru. Inchid usa si dupa ce ma intorc, o vad pe Maya confuza stand in mijlocul sufrageriei. Ma strafulgera imediat motivul.

Ea nu stia de casatorie si de toata povestea asta. N am apucat sa spunem nimanui nimic.

Ii pun mana pe umar si o "trag" cu mine sus in camera. E foarte socata.

Inchid usa in urma noastta si ii zic inainte sa poate spune ea ceva.

- Iti voi explica tot, dar intai trebuie sa ma pregatesc de eveniment..e super important.

Ma uit la ea cu o fata dr catelus, in speranta ca doar ma va ajuta sa ma aranjez, fara prea multe intrebari.

Dupa ce fac un dus, ma intorc in camera si o gasesc pe Maya ingandurata pe marginea patului. Imi pun o mana pe umarul ei, si in timp ce imi face machiajul ii povestesc toata tampenia asta. La inceput radea de noi, dar dupa am vazut o urma de,,dezamagire? tristete?..nu stiu. Imi propun sa o intreb care este problema, ziua urmatoare dupa ce ma intorc de la petrecere.

Maya imi termina machiajul si imi observa verigheta pe mana. Imi ia mana si analizeaza frumosul inel. Nu zice nimic, doar imi lasa mana si incepe sa imi faca parul.

Doar 30 de minute i-au mai luat si eram gata. Mi am pus rochia si tocurile aduse de ea si, tinand-o de mana am coborat amandoua scarile care duceau in sufragerie. Pe canapea l-am zarit pe Robert imbracat la costum, cu parul aranjat si cu un papion negru. Raman cu gura cascata la cat de frumos e. Nici nu am observat ca si el se uita la mine.

Casatorie dintr-o betieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum