Cu o zi inainte ( 1 parte)

347 16 1
                                    

Kate

-Maya, nu vreau sa merg la o petrecere stupida!

- Hai Kate! Nu fi lașă.

- Nu sunt, doar ca nu am chef, am zis imbufnata.

- Sau nu vrei sa mergi din vina LUI? imi spune ea, uitându-se cu subinteles la mine.

- Nu-i adevarat! am zis indignata.

Nu vreau sa creada ca sunt lașă. Pot rezista o noapte amarata sub acelasi acoperiș cu el. Nu sunt copil mic. Poate nici nu o sa ne intalnim, nu?

- Atunci, de ce nu vrei sa vii? mă intărâtă ea.

- Cine a zis ca nu vin? zic increzatoare cu un zâmbet pe buze.

- Yeey. Te iubesc asa mult ,Kate! zice prietena mea bucuroasa si ma imbratiseaza

- Stiu, stiu. Toti ma iubesc. zic eu în gluma.

- Tu, modesto.spune Maya si ma imbratiseaza strans.

- Stiu ca ma iubesti, și ii fac cu ochiul.

- Normal! Ma duc sa ma imbrac. Vin in doua ore, zice in drum spre usa. Sa fii gata cand vin, nu ca data trecuta, a strigat trantind usa.

Ma apucat o criza de ras cand mi-a amintit de data trecuta.
Va zic pe scurt. Dupa ce m-a implorat o ora intreaga sa mergem intr-un club , am acceptat, iar cand a venit sa ma ia, eram intr-o pijama, foarte comoda, cu Tom si Jerry, iar cand m-a vazut era asa nervoasa ca era sa scoata si flacari pe nas. M-a luat brutal de brat si m-a inchis in baie impreuna cu o rochie, care nici nu imi acoperea mai mult de un sfert din coapse, asta ca pedeapsa ca nu m-am pregatit, si m-a tarat asa la petrecere. Povestind nu e asa amuzant, dar cand vezi totul live iti scuipi si plamanii de la atata ras.

Cred ca ati vrea sa intelegeti ce se intampla. In primul rand, sunt Kate Benson, am 26 de ani si lucrez la o casa de moda. NU CA MANECHIN. Sunt doar coordonatoarea prezentarilor si cateodata il ajut pe Georgio, designerul firmei.

Maya este cea mai buna prietena. Ea este model la firma unde lucrez. Ne cunoastem din scutece, si inca suntem de nedespartit. Este o fata de o frumusete rara. Are parul lung si negru ca pana corbului, ochii albastrii stralucitori, scaldati in bunatate si blandete. Are trasaturi fina și un corp sublu ca de fluture, dar totusi are forme bine sculptate. Cand rade ii apar doua gropite, ce ii definesc trasaturile mirifice. Este o prietena adevarata si ii sunt recunoscatoare ca este prietena mea.

EL este Robert, dusmanul meu de moarte. Si pe el il stiu de mica, parintii nostrii fiind si acum foarte apropiati. Nu stiu din ce motiv ma uraste, dar mereu m-a facut sa sufar. Am fost impreuna la aceeasi creșă( parintii nostrii fiind foarte ocupati si plecati prin alte țări, rar petreceau timpul cu noi), aceeasi gradinita, aceeasi scoala, acelasi liceu, aceeasi facultate. A fost cu mine peste tot, LA PROPRIU. E un ingâmfat si jumatate, arogant,incapatanat, egoist, dar are si el calitati pe care nu le-as recunoaste cu voce tare niciodata, cum ar fi : desteptaciunea lui enervanta, frumusetea si masculinitatea care este emanata de fiecare particica a trupului sau , seriozitatea si calmul de care da dovada atunci cand ne certam. Pe scurt Il urasc.

Maya nu a fost cu mine la scoala, sau la liceu. Parintii mei sunt oameni de afaceri bine cunoscuti si am mers la scoli private, insotita de scumpul pui de drac ce mi-a stricat viata, iar parintii ei, ei bine...mama ei este florareasa iar tatal ei mecanic. Nu au o situatie economica prea buna, dar se descurca. In plus mai are si o sora. O scumpete de fetita de 10 ani. Ele stiu in mare cum a fost viata mea scolara si liceala, povestindu-le despre puiul diavolului dar ele necunoscandu-l niciodata.

Si acum va trebui sa merg la o petrecere stupida, ca pedeapsa a ceea ce am facut data trecuta, asa ca sa incepem pregatirea...

M-am dus la baie, facandu-mi un dus rapid, revigorant. M-am infasurat cu un prosop alb, pufos si am intrat in camera. M-am dus la dulap, gandindu-ma cu ce ma imbrac. Mi-am ales un top negru cu maneci lungi, o fusta alba si un lantisor argintiu.Mi-am ondulat parul, punandu-mi o bentiță cu o fundă neagra. Mi-am facut un machiaj simplu, format dintr-un tus si un ruj rosu. Dupa cateva minute, Maya intra in camera purtand o rochie scurta rosie, accesorizata cu o curea subtire negra, si incaltata cu o pereche de tocuri tot negre. Parul ei era lasat pe spate, drept, ajungandu-i pana sub sani. Era frumoasa.

- Ce frumoasa esti, ma complimenteaza ea, fericita.

- Daca eu sunt frumoasa, tu esti Miss Univers. Iti sta foarte bine cu rochia asta, ii mărturisesc.

- Nu fi prostuta, incalta-te si hai mai repede. Vreau sa ma distrez! urla ea lasandu-ma sa-mi iau geanta.

M-am incaltat cu o pereche de cizme, pana la genunchi, si eram gata. Am mers pana la masina mea, un Audi R8 alb, eu intrand pe locul soferului, iar Maya in scaunul copilotului. Am pornit in tromba spre locul alocat petrecerii.

Cand am ajuns, am fost impresionata de maretia vilei in care ma aflam. In curtea din fata, erau fel si fel de adolescenti,beti, fumati sau/si drogati. Nu pot sa zic ca in interior nu tot aceleasi specimene se aflau, dar aici muzica era atat de tare incat nu iti auzeai gandurile, boxele fiind amplasate afara.

Doar ce am intrat in casa, ca Maya m-a parasit deja, pierdandu-se in multime.Nu inteleg de ce ma mai ia, adica, imediat ce intram ,pleaca, lasandu-ma singura printre necunoscuti.

M-am dus la bar comandandu-mi un fresh de portocale, desi chelnerul m-a privit putin cam ciudat. Mi-a inmanat sucul, iar eu mi-am continuat treaba, de a ma uita la multime, pana cand o pereche de ochi caprui imi atrag atentia.

*********
Ma bucur sa va revad dragilor! Daca vreti ati putea sa-mi lasati impresiile voastre despre carte. Le astept cu drag.
Mersi anticipat!★★ See ya!

Casatorie dintr-o betieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum