Kate
N-am auzit eu bine sau idiotul ăsta mi-a spus soțioaro??
- Cum mi-ai spus?intreb si enervata si confuza in același timp.
- Ți-am spus ce ești. Adică soția mea. Nu mai ții minte?intreaba el nedumerit.
Mă uit in gol și incerc să-mi amintesc cele intamplate dar totul e in ceață.
- Ultimul lucru pe care îl mai stiu este ca ne-am pus la masă și că am facut un concurs pe care tu l-ai câști...
Și atunci mi-am adus aminte de pariu și ca o sa fiu sclava lui o saptamana intreaga și ca ne-am căsătorit.
- Oh doamnee!! O sa fiu sclava ta?? Și noi suntem căsătoriți??incep eu să strig ca o descreierata.
- Da, iubirea mea, spune el rânjind dracește.
- Nu ma mai numi asa, mârâi printre dinți.
- Ba o să te numesc cum vreau eu. Eu am câștigat asa ca faci tot ce spun, iubire,spune el serios rânjind.
Imi dau o palma peste fața si imi masez tamplele.
Cum m-am procopsit eu cu idiotul ăsta??țip eu exasperata in gând.
- Dar eu nu înțeleg de ce dracu ne-am "căsătorit" daca oricum sunt sclava ta o saptamana?il intreb confuza.
- Nu eu am vrut căsătoria. Eram beți si s-a intamplat, spune el nepasator.
- Cum poți fi asa linistit??il intreb exasperata.
- Pentru ca deja am cerut divorțul. In câteva săptămâni actele vor fi gata, le vom semna si tot chinul va fi terminat.spune el calm.
Auzindu-l, ma linistesc treptat si ma gandesc la o soluție de a nu trebui sa fiu sclava lui. In minte imi vine o idee geniala.
- Pai și daca nu o sa mai vrei sa divortezi de mine, iubirea mea?il intreb eu șireată.
- Aș fi cel mai fericit dacă aș scapa de tine, spune el dandu-si ochii peste cap.
- De ce, iubire? Iti e teama ca te vei indragosti de mine dacă rămânem impreuna? il intreb.
- E cumva o provocare? intreaba el.
Vad cum ii sclipesc ochii. Semn ca deja se gandeste la metode de a ma cuceri, dar vor fi in zadar.
- Ce spui daca facem un alt pariu? Daca pana vin foile te fac sa te indragostesti de mine, nu o sa mai fiu sclava ta. Iar daca eu ma indragostesc de tine, puțin probabil, voi face ce vrei tu, cat vrei tu.
- Hmm..sună interesant. Dar asta va insemna ca vom sta o perioada, deci pentru presa si parinti totul trebuie sa para legit. Pe amandoi ne-ar omorî daca ar afla ca ne-am casatorit la betie, cand paparazzi ne puteau urmării.
- Mda..ai dreptate. Pai merg sa fac micul dejun si o sa discutam detaliile dupa. Mor de foame, spun si-mi masez burtă.
- Aaa...nu știam eu ce se auzea. Era doar monstrul din burta ta, incepe el sa rada de mine.
- Ha Ha, rad eu fals. Poate nu mai vrei mancare,rad eu.
Cand aude ultimele cuvinte, se opreste brusc si face o fata dragalasa.
- Știi ca te iubesc, sotioaro, spune privindu-ma cu ochi de cățel.
- Da,da. Așa ziceam si eu, spun si cobor scarile înspre bucatarie.
Cunosc casa asta aproape la fel de bine cum o stiu si pe a mea.
Multi ani de zile am fost nevoita sa vin aici cu parintii si sa-i suport farsele de tot rahatul ale diavolului cu care aparent sunt casatorita. Inca mai am haine si machiaje pe aici, in camera oaspetilor. La cat de des veneam aici, sau venea el la noi, ne am ales cu cate o camera fiecare in casa fiecaruia.
Mi-am dat ochii peste cap și am pornit radioul. Am deschis frigiderul, de unde am luat toate ingredientele pentru o omleta cu șuncă si branza. Pe partea mea de omleta am pus branza de capra iar pe a lui branza de oaie, pentru ca aia e preferata lui.
Dansand si gatind, ma gandeam cum vor reactiona parintii nostrii cand vor afla ca din inamici, peste noapte, am ajuns sa ne casatorim.
Fiind prinsa intre ganduri, nici nu am observat cand a venit Robert rezemat de perete, avand un prosop in jurul taliei si cativa picuri de apa in par si pe abdomen, urmarindu-ma cum cant si dansez.
Incerc sa-l ignor, abtinandu-ma sa nu ma holbez la pătrățelele lui apetisante.
Il urasc, ok? Dar arata bine, n-am ce sa spun. E un drac cu chip si corp de inger.
Robert
Când o vad iesind din camera, ma dezbrac si intru in duș.
Oare cum o sa reusesc sa o fac sa se indragosteasca de mine? Va trebui sa fiu mai...draguț..ew..cu ea și sa imi opresc dezgustul cand o vad si ating. Va fi o perioada lunga...
Oftez si cu aceste gânduri in minte, imi fac un duș rapid și imi leg in talie un prosop. Mă uit in oglindă și rânjesc drăcește vazand cat de bine arat si ca ea nu se va putea abtine sa nu se holbeze.
Va fi un pariu ușor de castigat, spun si imi dau cu mana prin par.
Cobor scările, dar ma opresc in fața usii de la bucatarie cand vad o ființa gingasa si zâmbitoare dansand si facand piruete prin bucatarie.
Mă uit confuz la ea și neînțelegând ce se intampla, ma simt atras ca de magnet de ea, apropiindu-ma din ce in ce mai mult de corpul ei.
O prind de șolduri in timp ce statea la tigaie, iar in urmatoarea secunda simt cum se intoarce spre mine si imi da o palma de toata frumusetea peste față.
- Așa îti trebuie daca ma atingi, ma "ameninta" ea cu o lingura de lemn in mana gesticuland.
........
Cum vi s-a parut reactia lui Kate? :))
CITEȘTI
Casatorie dintr-o betie
RomanceCine ar fi crezut ca dintr-o betie te poti alege cu un inel pe deget? Eu una nu am crezut, dar o dimineata mi-a oferit contrariul. - Kate Scriitoarea(adica eu) - Buna omule care citesti asta :) sa stii ca nu postez regulat, nu stiu sa ma exprim prea...