Iulie a trecut, august ne-a părăsit, iar septembrie ne primeşte cu brațele deschise.
-Chanyeol? Dormi?
-Nu.
-Trebuie să vorbim.
Chanyeol se ridică în capul oaselor.
Cât timp dormea la țară, îşi "achiziționase" ca pernă pieptul lui Chanyeol.
-S-a întâmplat ceva?
-Oarecum... Mama a zis... că trebuie să te lăsăm la țară.
-Poftim?! E formidabil! O să alerg toată ziua prin curte, o să mănânc când vreau, o să mă împrietenesc cu găinile... Doamne!
Chanyeol sări din pat entuziasmat.
-O să ne plimbăm împreună, seara, pe deal...
-Nu ai înțeles. Decât tu... vei sta aici.
-Poftim?...
Îşi lăsă brațele să îi cadă pe lângă corp, iar capul şi-l lăsă în jos. Tot entuziasmul de mai devreme se scurse din el.
-O să mă laşi aici? O întrebă cu lacrimi în ochi.
-Nu! Nu! Nu o să te las! Nu plânge!
Camile sări lângă el şi îi şterge lacrimile cu degetul mare de la mână.
-O să încerc să vin aici în fiecare weekend.
-Dar de ce mă laşi... aici?
-Am examen, Chanyeol. Mama crede că o să mă distragi de la învățat.
Fata îl trage într-o îmbrățişare.
-Priveşte partea bună: la liceu, peste un an, o să mă mut în apartament, singură, împreună cu tine.
Şi-a mărit ochii considerabil. Era fericit. Nu avea să-l părăsească cum crezuse la început.
Chanyeol îi lua capul între mâinile sale mari şi o pupă pe Camile pe frunte.
CITEȘTI
°weird°
Fanfiction》Uită-te la mine. Ştiu, e greu să schimbi ceva, să realizezi ceva ce poate pentru unii e imposibil, dar crede în tine. Eu ştiu că poți s-o faci.《 published: 25 july 2016 ended: ....